דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית בסגנון כפרי 

מאת    [ 30/04/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 4609 פעמים ]

כמעט בכל מגזין אפשר לראות איך נותנים במה גדולה הרבה יותר לסגנון העיצוב היוקרתי והמודרני, כזה שמתאפיין בעיקר במינימליזם ושלטון של צבעים קרים ברחבי הבית, אבל אנחנו רוצים לדבר על הסגנון הכפרי, שלא נותנים לו את הקרדיט שמגיע לו.

סגנון כפרי מתאפיין, בין היתר, ברצפת פרקטים בצפון ובחמימות שקשה מאוד להשיג בלעדי העץ ששולט בכל רחבי הבית. הסיבה שהוא פחות פופולארי מהסגנון היוקרתי המודרני היא שהרבה אנשים מבקשים ליצור לעצמם סביבה של עושר ויוקרה, כדי לפצות על החיים הכלכליים הבינוניים שלהם, בעוד שהסגנון הכפרי נותן תחושה של פשטות.

לא משנה כמה נשקיע בעיצוב של הבית שלנו בסגנון יוקרתי, המראה לא יפצה על המצב הכלכלי שלא תואם אותו, ולמעשה מדובר במסיכה שלא עובדת על אף אחד מלבד בני הבית, וגם זה בספק. אז למה לא להתקין פרקטים בחדרה בגוונים בהירים, למלא את הבית בנגיעות של צבעים חמים כמו אדום ולאמץ את המראה הטבעי והנעים יותר?

אם רוצים את העיצוב הכפרי, חייבים פרקטים, אבל למרות שהעיצוב משרה פשטות בבית, פרקטים הם לא דבר פשוט להרכבה, ואם בוחרים פרקטים בזכרון יעקב מהסוג האיכות ביותר, ולמעשה האמתי, זה גם לא זול כל כך.

מבחינת המחיר שלהם, פרקטים יכולים להיות זולים מאוד אם בוחרים את הסוג הכי פחות איכותי, אבל אם רוצים איכות גבוהה יותר, כדאי להשקיע את המחיר הנדרש בעבור פרקט אמתי. המחיר גם מושפע מההרכבה, ואם בוחרים להרכיב לבד, משלמים פחות. הבעיה היא שבלי הניסיון, ההרכבה תהיה כישלון נחרץ, ובמקרה זה כדאי להחליט מראש לתת למרכיבים מקצועיים לעשות את העבודה.

בגלל שעץ הוא מאפיין בולט ועיקרי בסגנון הכפרי, חייבים לשבור אותו עם צבעים כהים וחמים, כמו האדום שציינו, וכמו כן, חשוב לגוון בגווני העץ בשאר הרהיטים. לדוגמא, אם רצפת העץ בסלון היא בגוון בהיר מאוד, מומלץ להביא ספות בגוון כהה יותר (אך לא מדי) ולתת להן נגיעות עם כריות בצבעים אדומים עזים.

למעשה, הבחירה הכי חשובה שיש לעשות כשמעצבים את הבית בסגנון הכפרי היא העץ שממנו מורכבת הרצפה וממנו מורכבים הרהיטים- האם לוותר על איכות לטובת מחיר נמוך, או שאולי כדאי להשקיע יותר כסף בתמורה לעץ איכותי. בנוסף, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין גווני העץ לבין צבעים נועזים שזורקים קצת עניין וחיים לתוך העיצוב. אם לא בטוחים מה צריך לעשות, כדאי להתייעץ עם מעצבי פנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב