דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנות נדלן למצוינות ורווחים גבוהים 

מאת    [ 30/04/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 4146 פעמים ]

תוכנות נדלן פותחו כדי לעזור לחברות הנדלן בכל העולם לפעול בצורה מחושבת יותר אשר תוביל אותן למצוינות ותעזור להן להגדיל את הרווחים שלהן, והכל בעזרת ממשק פשוט וידידותי למשתמש שהופך את הלימוד והשימוש בתוכנה לבלתי ניתן להחלפה. הנה כל היתרונות והיכולות של התוכנות:

מה כל חברת נדלן רוצה? שיפור בתוצאות העסקיות, שהוא למעשה זה שיעזור לחברות להקטין את ההוצאות ולהגדיל את ההכנסות, מה שאומר גידול ברווחים. תוכנות נדלן מסייעות בתחום המדובר מכיוון שהן משפרות את הניהול בחברה, את המכירות של הסוכנים ואת הבקרה על כל פרויקט באשר הוא.

משום שהן משפרות את המעקב והבקרה על כל פרויקט וכל מכירה, תוכנות נדלן מפחיתות את ההוצאות של החברות, וזאת על ידי הפחתת הסיכוי לביצוע טעויות עסקיות וכלכליות.

בכדי לספק למנהלים, לסוכנים ולשאר העובדים בחברה, תוכנת נדלן היא פלטפורמה אינטרנטית, כלומר הגישה אליה ואל כל המידע שבה מתבצע אונליין, כך שמי שצריך להשתמש בה, לא צריך לקחת אותה איתו לכל מקום, וניתן להשתמש בה בכל מקום ובכל עת מכל מחשב. יתרון זה מאפשר לעובדים בחברות הנדלן לעקוב אחר פרויקטים ולעדכן דברים בעת הצורך גם אם הם מחוץ למשרד ואפילו אם הם נמצאים ביבשת אחרת. למה זה יתרון? מפני שכך אפשר להיפתח לשווקים בחו"ל ולנהל פרויקטים מעבר לים ובו זמנית לנהל את אלו שבארץ. נקודה חשובה היא האפשרות לעבוד על פרויקט מסוים בכמה שפות.

למרות העובדה שהן מערכות הפועלות אונליין, תוכנות נדלן מהחזקות שיש כיום הן בעלות אבטחת מידע מתקדמת, כך שכל המידע שמור היטב, ורק מי שקיבל הרשאה לכך יכול להיכנס ולראות אותו.

תוכנת נדלן יכולה לתת התראות לפני שמתרחשת סטייה מיעד כלשהו שהחברה הציבה. כל מה שצריך הוא לקבוע פרמטרים להתראות מראש, בכל אספקט בחברה, אם זה בתחום הפרסום, בתחום הבנייה ועוד, וכך למנוע הפסדים גבוהים של זמן וכסף.

היום כבר לא צריך לעבוד קשה כדי להפיק דוחות- תוכנות נדלן יכולות לדאוג גם לזה, והן יכולות להפיק דוחות מורכבים הכוללים טקסט וגרפים. ואם צריך, בעזרת מערכת דוא"ל אפשר לשלוח אותם בקלות לכל גורם שקשור לפרויקט.

למעשה, בעזרת הוצאה קטנה על תוכנת נדלן אפשר לחסוך כל כך הרבה, בכל מחלקה בחברה. כנראה זה נכון מה שאומרים- כדי להרוויח צריך להוציא, אך מה שמיוחד בתוכנות הנדלן השונות הוא העובדה שההוצאה מזערית כל כך בהשוואה לתמורה שלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב