דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלבי ניתוח להסרת משקפיים 

מאת    [ 29/04/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1577 פעמים ]

אלפי אנשים פונים מידי שנה בשנה למרפאות ולמכונים הרבים הפזורים בארץ לשם ניתוח להסרת משקפיים, כי הם כבר מאסו בהזדקקות למשקפיים, בתלות בהם, ובאי הנוחות הנגרמת בשימוש אין סופי במשקפיים.

ניתוח להסרת משקפיים – לא טיפול קוסמטי

לא כל אחד שרוצה ופונה לשם ניתוח להסרת משקפיים אכן יכול לעבור את התהליך המדובר. ניתוח לייזר להסרת משקפיים הוא ניתוח קצר – עד כחצי שעה לשתי העיניים ביחד, יחד עם זאת, לא מדובר בהליך קוסמטי אלא בניתוח שחייב להיערך בידיו האמונות של רופא שזאת התמחותו הראשית, ולא כל רופאי העיניים אכן מומחים בתחום.

יש קבוצות של אנשים שאינם יכולות לעבור טיפול זה של ניתוח להסרת משקפיים, בגלל מצבם הבריאותי, כמו אנשים שקרנית העין שלהם דקה מידי, חולי סוכרת, נשים בהריון צעירים שעדיין לא סיימו את גדילתם ועוד.

ניתוח להסרת משקפיים – לפני הניתוח

לפני הניתוח מומלץ לעשות סקר שווקים, לבדוק מה מציעים המרפאות והמכונים למיניהם, ולא להתפתות לבחור מרפאה רק בגלל הצעה כספית אטרקטיבית. הניסיון, המוניטין והמקצועיות אמורים להיות השיקולים הראשונים בבחירת המקום לעבור את הפרוצדורה הרפואית האמורה.

יש לעבור בדיקות כלליות מקיפות ובדיקות עיניים מיוחדות, ולשוחח עם הרופא בכדי לדעת ולהכיר את כל ההליך שעומד בפניכם, בכדי שתהיו שותפים – לפחות בנוגע להבנה, בהחלטות הקשורות בכם ובבריאותכם.

ניתוח להסרת משקפיים – מהלך הניתוח

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר פירושו בפועל עבודה עם מכשיר הלייזר פחות מדקה בכל עין. השהות בחדר הניתוחים אורכת כ- 20 דקות, בגלל עבודות הכנה ואיפוס מכשיר הלייזר. יחד עם זאת מדובר בניתוח, ויש מספר פרוצדורות מסביב.

אל ניתוח להסרת משקפיים צריכים לבוא מוכנים: שלושה שבועות לפני הניתוח אסור כל שימוש בעדשות מגע, ולו לזמן קצר ביותר. ביום הניתוח אסור למרוח ולהזליף בשמים, קרמים ומשחות מכל סוג שהוא.

יש להגיע למרפאה כשעה לפני זמן הניתוח. אפשר לקבל כדור הרגעה – אם מעוניינים בכך. בנוסף אל העיניים מטפטפים טיפות הרדמה, בכדי לבצע הרדמה מקומית של אזור הניתוח. בנוסף, נערך חיטוי לפנים, ובמיוחד באזור מסביב לעין, העפעפיים והריסים לשם סטריליזציה. לחדר הניתוח נכנסים עם חלוק, וכיסוי ראש.

הפעולה הראשונה הנעשית בחדר הניתוח היא פיסוק העפעפיים באמצעות מפסק המיועד לכך. בכך מובטח שהעין לא תיעצם, לא תמצמץ, ותהיה גישה ישירה וחופשית של ציוד הניתוח אל הקרנית. השיוף והליטוש של הקרנית עם הלייזר לוקחים פחות מדקה.

ניתוח להסרת משקפיים – אחרי הניתוח

לאחר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, יש להישאר במרפאה עוד כשעה, בכדי לתת לעיניים, וכן לכל הגוף להירגע. אם אין משהו חריג – משוחררים הביתה, כמובן שצריך לדאוג לנהג שיוכל להסיע אתכם הביתה. יש המשך טיפול תרופתי בבית: טיפול שצריך לטפטף לעיניים מספר פעמים ביום. אחרי ניתוח להסרת משקפיים יש לנוח  שלושה ימים בבית.

LaserTips הסרת משקפים בלייזר עושים רק בהמלצת מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב