דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אפשר להרוויח מהבורסה? 

מאת    [ 29/04/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3668 פעמים ]

דברים חשובים למי שמתחיל לסחור בבורסה

כל מי שמתחיל את דרכו במסחר הבורסה צריך ללמוד דברים בסיסיים בנושאים כמו מהם הסכומים אותם ניתן להרוויח באחוזים לפי כמות ההשקעה, וללמוד את הנושאים בהם ניתן להשקיע בצורה שקולה ואחראית ככל שניתן. כמובן שבכל השקעה בבורסה תמיד קיים הסיכון שהחברה בה בחרנו להשקיע תפשוט את הרגל או לא תבצע כל עלייה בשוויה, ועל כן צריך לדעת כיצד לבחור את החברות הנכונות ביותר. כשאין סכומי כסף גדולים כדאי להשקיע במסחר מתוכנן ולטווחים קצרי מאוד, המכונים סווינג. בורסה למתחילים הינה נושא מורכב מאוד ויש להשקיע זמן בלימוד מקדים לפני שנכנסים לתחום עצמו.

סוגי ההשקעות אותם כדאי לתכנן תלויים בדברים רבים, הקשורים לאופי המשקיע ולסגנון אותו הוא מפתח במהלך ההשקעות, תלויים כמובן בריביות הקיימות בשוק ובמדדים השונים של המניות.

רוב המשקיעים הפרטיים שאינם סוחרים בבורסה כמקצוע לכל דבר, בסופו של דבר מפסידים כספים או לכל היותר מצליחים להיות סביב הממוצע של התשואה בשוק. מי שרוצה להתייחס למסחר בבורסה כתחום מקצועי, צריך להיות מוכן להשקעה גדולה ולמספר שנים של לימוד. בדומה למקצועות חופשיים אחרים בשוק, מי שאינו מוכן להשקעה כזו פלוס סכום התחלתי אותו הוא מוכן להפסיד, נופל תחת הקטגוריה של מסחר חובבני.

כאשר מתייחסים לשאלה כיצד בכלל נכנסים לתחום, ניתן לקרוא ספרים כמו "בורסה למתחילים" או "צעדים ראשונים בשוק ההון", או לקחת מספר קורסים בנושא. בכל מקרה, יכולת למידה עצמאית חשובה יותר מכל דבר.

השקעה ראשונית

התחלת המסחר בבורסה כרוכה בסכומי כסף יחסית גדולים אותם מוכנים להפסיד בשנות המסחר הראשונות. ניתן להתחיל את המסחר בתור משחק על כסף וירטואלי, ולנסות להשקיע בצורה שקולה עם סיכויים קטנים להפסד.

פעמים רבות הלימוד בפועל מתבצע רק לאחר הפסד כספי כואב, כאשר המשקיע מחליט לבדוק את עצמו בצורה רצינית. ישנם מקרים בהם הצמדות למניה כלשהי יכול לגרום להפסדים כבדים, במקרים בהם לא יודעים מתי לצאת בזמן. כאשר מגיעים לבעיות מהותיות כגון אלה צריך לשאול שאלות כגון מהם הטעויות אותם אני מבצע כמשקיע, היכן ניתן לשפר. רק לאחר שאלות אלו ניתן באמת להתקדם. אין ברירה אלא להפסיד כסף בהתחלה מכיוון שנושא זה מהווה את הדחיפה המרכזית ללימוד מעמיק של התחום. הכוונה אינה רק לקריאת ספרים בנושא, אלא לקיחת כל הנושא בתור פרויקט מרכזי ללימוד בעתיד. רק כך ניתן להשתפר ללמוד ולהצליח בתחום.

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב