דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלש פרטי בגידות וחקירות אישות 

מאת    [ 29/04/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1449 פעמים ]

בלש פרטי וחקירות בגידה

אין אף אחד שיוכל לבצע את העבודה למענכם מלבד חוקר פרטי בעל משרד חקירות פרטיות. בהחלט לא מומלץ לסמוך על חברים ומכרים שנדמה להם שהם ראו או שמעו משהו, לעיתים מדובר על חשדות שווא ובסופו של דבר באין אתם יודעים את האמת, צפויים לכם חיים מלאי חרדה וחששות רצופים בעלבון, ולא רק אתם תסבלו, אלא כול המשפחה גם יחד. חוקר פרטי בגידות פועל במגוון דרכים על מנת לעלות על חקר האמת. כמעט ואין בלש פרטי אשר איננו עוסק בתחום בגידות בחיי נישואין והדרכים לגלות את האמת הן רבות. והיה והתגלה כי אכן מדובר על חשדות וחששות עם בסיס מוצק, והבלש הפרטי ישיג למענכם הוכחות וראיות, תוכלו להשתמש בהן בבית המשפט ואף להטות את הכף לטובתכם בכול הקשור להליך המשפטי. אף שופט לא התייחס להשערות וחשדות, הם רוצים הוכחות מוצקות בשטח. חוקרים פרטיים מלווים גם את הלקוחות שלהם אל בית המשפט.

בלש פרטי וסימנים מחשידים למעשה בגידה

חוקר פרטי יבצע מעקבים אחר בן או בת הזוג שלכם וייעזר בציוד בלשי מגוון כגון מצלמות, מכשירי הקלטה ועוד. תמונה אחת טובה שווה אלף מילים ולעיתים על מנת להשיגה, הבלש הפרטי יושב שעות מרובות ברכב ואיננו מש ממנו אפילו לא לשנייה. מהם סימנים מחשידים למעשי בגידה? בן או בת הזוג שלכם פשוט מתחילים להתנהג ולהתנהל בצורה שונה מהרגיל. הם מרבים להיעדר מן הבית, רוכשים לעצמם ביגוד חדש בסגנון שונה, רוכשים הלבשה תחתונה חדשה מרבים להתבשם, לעיתים מדובר על אנשים שמעולם לא רכשו לעצמם בשמים לפני כן, הם מרבים להסתובב עם המכשיר הסלולארי צמוד אל גופם, מתנהגים בצורה מסתורית ומעוררת חשד, משנים את יחסם כלפיכם, לעיתים מגלים חוסר אכפתיות ואדישות או אולי להפך. והיה ואתם נתקלים בסממנים המחשידים הללו, זהו הזמן לפנות אל בלש פרטי.

מיהם בלשים פרטיים?

בלש פרטי הוא מי שקיבל רישיון ממשרד המשפטים על מנת לעסוק במקצוע זה. בלש פרטי עובר הכשרה מיוחדת, הם עובדים לפחות 3 שנים בתחום החקירות הפרטיות, צוברים ניסיון במגוון סוגי חקירות. לאחר שצברו ניסיון, הם עוברים מבחן הסמכה שלאחריו, ובאם הצליחו, הם יקבלו רישיון ממשרד המשפטים. בלשים פרטיים חייבים להיות בקיאים ברזי החוק, בענייני אתיקה ומוסר. בלשים פרטיים עוסקים במגוון סוגי חקירות : חקירות אישות, חקירות כלכליות, מודיעין עסקי, מודיעין תחרותי, איתור נעדרים, איתור רכוש וחשבונות בנקים, קניין רוחני, מעשי הונאה ועוד

עדיף לדעת האמת 

אם יש חשד ולא הקטן ביותר, עדיף לעיתים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי , כבר אמרנו שלא ניתן לסמוך במקרים כאלה על חברים ובטח שלא על המשפחה, האמת הטובה או ההרעה יכולה לבוא ממשרד חקירות. 

להב- בלש פרטי  משרד חקירות ושירותי מידע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב