דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזונות העל לבריאות מושלמת ולניקוי רעלים 

מאת    [ 29/04/2012 ]

מילים במאמר: 712   [ נצפה 4440 פעמים ]

8 המזונות שיעזרו לכם לנקות רעלים על ניקוי רעלים וחשיבות הניקוי דובר רבות  בכתבה זו ארצה לפרט על המזונות הייחודים שמומלץ לשלב בתהליך ניקוי הרעלים. חומר ניקוי

 

1: תפוח-ארטישוק אננס -סלק
התפוח מכיל פקטין, שעוזר להיפטר מהשפעת מתכות כבדות ומנקה את הכבד ואת הכליות. הארטישוק מכיל סינארין המטהר את הכבד ומגן עליו, ומשפר את תפקוד כיס המרה ומגביר את הפרשת מיצי המרה המסייעים לפירוק השומן, בין השאר. בנוסף, הסינארין הוא חומר משתנן ובכך עוזר לניקוי הכליות. אננס טרי מכיל ברומליין, אנזים שמחסל רעלים במעיים ובמערכת העיכול. בנוסף הברומלין ידוע כחומר שעוזר לעיכול חלבון ואף לטיפול בכאבי שרירים ודלקות. הסיבים שבסלק עוזרים להעלות את ייצור האנזימים נוגדי החמצון בכבד, אשר עוזרים לכבד ולכיס המרה לצמצם את רמת הרעלנים בגוף.

 

חומר ניקוי 2: לימון
לימון ידוע חומר מחטא. שמעתם שלימון מצליח להסיר אבנית? אני מאמין ששמעתם וכמו שהוא מסיר אבנית הוא יכול לעשות עבודת טיהור נפלאה לגופנו. חומר ניקוי

 

 

3: ירקות עליים ירוקים תרד, שן הארי, עלי סלק, פטרוזיליה וכרוב
הירקות העליים הירוקים נחשבים רכיבי תזונה ויטליים ביותר המכילים מינרלים ופיטוכימיקלים, בהם כלורופיל המסייע לנקות את הרעלים המגיעים לגוף בשל חשיפה למתכות כבדות, לערפיח ולחומרי ניקוי וחיטוי. הירקות העליים הירוקים תורמים לגוף נוגדי חמצון לניקוי הכבד, המעיים, הריאות ומערכת העיכול. לפטרוזיליה גם השפעה משתנת המסייעת לנקות את הכליות, מהאיברים החשובים ביותר, שתפקידן לנקות פסולת מהגוף.
ישנם פורמולות צמחיות המשלבות את הירקות האלו וירקות נוספים בתוך נוזל מרוכז. התכשיר לניקוי רעלים מומלץ למי שלא אוהב לאכול את הירקות בצורתם המקורית או שאין לו זמן לצרוך אותם .

 

חומר ניקוי 4 : ירקות שורש שום וג'ינג'ר
שום משפיע על כל סוגי הרעלים בגוף, גם אלו הנובעים מלחץ נפשי. פקעת השום מגבירה את הפגוציטוזיס, תהליך שבו הגוף משמיד תאים זרים, וגם הוא מפעיל את האנזימים העוזרים לגוף לסנן את חומרי הפסולת. השום נחשב גם כמנקה את הדם וכאנטיביוטיקה טבעית, ומומלץ במיוחד לבריאות הלב. ג'ינג'ר עוזר לכבד לבנות תגובה אנטי-חמצונית למקרה של פולשים עתידיים, ונלחם ברדיקלים החופשיים שכבר נמצאים בגוף. החומר הפעיל בג'ינג'ר מגיב גם לתאים סרטניים בתחילת דרכם: הוא מחסל אותם ומונע היווצרות של תאים חדשים. מלבד כל אלה, נרשם לזכותו גם סיוע בעיכול ובחיזוק המערכת החיסונית.

חומר ניקוי 5: תבלינים כורכום וגרגר הנחלים
כורכום עוזר להגביר את ייצור מיצי המרה ואת הזרימה שלהם, ולכן הוא אידיאלי לניקוי הכבד. הוא מצליח גם להפיח רוח חיים בתאי הכבד ומשפר את היכולת שלהם לפרק רעלים. הכורכום מרגיע את הקיבה, הוא נוגד חמצון ואנטי-דלקתי. לגרגר הנחלים תכולה גבוהה של גלוקוזינולטים, חומרים המגבירים את פעולת אנזימי הכבד האחראיים על ניקוי הגוף. כמו כן, הוא חומר משתן המסייע לגוף לשטוף החוצה את הפסולת, הוא מטהר את הדם ומעודד ייצור אנזימים, ומקטין את רמת החומציות והדלקתיות בגוף.

 

חומר ניקוי 6 : אצות ים מעבר לתכונות הוויטליות המרובות שמייחסים לאצות, הן סופחות רעלנים אנדוגניים ואקסוגניים מתוך המעיים. לאצות ים השפעה חיובית בזמן מחלות דלקתיות בתאים קולטי האור בעין, וכן השפעה אנטי-חומצית על הגוף המסייעת אף היא בניקוי הדלקתיות.

 

חומר ניקוי7: ירקות ממשפחת המצליבים ברוקולי, נבטים, כרוב וכרובית
ירקות אלה נחשבים נוגדי חמצון. הם מעלים את ריכוז הגלוטטיון, נוגד חמצון בעל עוצמה המסייע לכבד בפירוק רעלנים המגיעים מתהליך חילוף החומרים, מתח, תזונה לקויה וכימיקלים רעילים אקסוגניים. הירקות מצמצמים את נזקי הרדיקלים החופשיים בגוף, ובכך משפרים את מצב המערכת החיסונית, בין הנפגעות העיקריות של החשיפה לרעלים. בנוסף, ירקות ממשפחת המצליבים מכילים תרכובות גופרית. הגופרית היא מינרל המספח אליו רעלים ומסייע לכבד בשלב הדטוקסיפיקציה, שבו הופכים הרעלים למסיסים במים במקום מסיסים בשומן. תהליך הכרחי זה מאפשר לסלק את הרעלים מהגוף.

 

חומר ניקוי 8 : פעילות גופנית
אמנם זהו לא מאכל, אבל הפעילות הגופנית מהווה מרכיב חשוב ביותר בהשגת המטרה, מעבר לשריפת קלוריות. היא מגבירה את יציאת רעלים מהגוף בכמה אופנים: הפרשת זיעה, המהווה פליטה של חומרי פסולת ורעלים מהגוף;  עידוד פעילותם של איברי ההפרשה וסיוע במניעת עצירות; הפרשת אנדורפינים המורידים את רמות המתח. ברשימה המצורפת פירטתי רק את הכוכבים העיקרים בניקוי הרעלים. יש לזכור שיש עוד שפע של מזונות מכל קבוצת מזון שפורטה בכתבה כך לדוגמא בקבוצת התבלינים יש לנו גם את הזעתר והאורגנו שמטהרים את הגוף. יש לשלב את המזונות בתקופת ניקוי הרעלים ומומלץ אף לצרוך אותם באופן קבוע במהלך שאר ימות השנה.

 

 

ניקוי רעלים זו הדרך הטובה ביותר לשפר את המצב הבריאותי שלכם עוד לפני שאתם מטפלים בבעיה הספציפית ?היכנסו כאן  לדיאטת ניקוי  הרעלים של בריאות  מהטבע.

   

  

כנסו וקבלו מתנה מיוחדת:
" בריאות מהטבע" : www.briutteva.co.il            
בניהול אלעז יוסף נטורופת.תזונאי ומאמן כושר אישי: 054-4839681




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב