דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לשקול הלוואות חוץ בנקאיות? 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1490 פעמים ]

לעתים, כאשר פונים אל בנקים כדי לקבל הלוואות, אנחנו עלולים להיתקל בדרישות שונות ומגוונות אשר יכולות לסרבל במידה רבה את מתן ההלוואה, ובמקרים אחרים אנחנו עלולים לגלות כי הבנק איננו מציע הלוואות המתאימות עבורנו או שאיננו מוכן לתת את ההלוואה המסוימת ללא שעבודים ושאר עירבונות.

הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות הניתנות על ידי חברות או גופים שאינם בנקים. הלוואות אלה הן יקרות יחסית להלוואות של הבנקים השונים, אולם יש בהן יתרונות שונים עבור אנשים הזקוקים למימון לצורך כלשהו, בזכות הקלות היחסית בה ניתן לקבל את ההלוואה. הלוואה בנקאית מאידך, דורשת לא פעם ערבויות, ערבים ועוד תנאים אשר הופכים את התהליך למסורבל הרבה יותר.

הלוואות בנקאיות בדרך כלל ניתנות למטרות שונות, וברוב המקרים יבקש הבנק להבטיח את ההלוואה באמצעות שעבוד, ערבים או ערבויות אחרות להבטחת ההלוואה המסוימת. הלוואות בנקאיות,  מאידך, בדרך כלל נושאות ריבית נמוכה יותר מאשר במקרים אחרים. לכן, באופן כללי, הלוואות בנקאיות עדיפות; אולם, כאשר אתם צריכים הלוואה שתאושר תוך זמן קצר או כאשר הבנק איננו מציע הלוואה מתאימה – עומדת לכם האפשרות לפנות אל הלוואה חוץ בנקאית.

במצבים אלה, הרי שאנחנו יכולים לפנות אל הלוואות חוץ בנקאיות, המאפשרות לנו את המימון הדרוש לנו בקלות רבה יותר.

מתי כדאי לשקול הלוואות חוץ בנקאיות?


הבנקים בדרך כלל מציעים הלוואות בתנאים טובים עבור מטרות שונות. ככלל, הבנקים אוהבים להבטיח את ההלוואות שהם נותנים באמצעות ערבונות שונים כגון: שעבודים, ערבים שיערבו להחזר החוב ואפילו עירבונות אחרים, באמצעותם יוכל הבנק לפרוע את החוב במידת הצורך. בנוסף, הלוואה הניתנת על ידי בנק צריכה לקבל אישורים מגורמים שונים בבנק, אשר יכולים לגרום לעיכוב במתן ההלוואה, מעבר לזמן הדרוש לרישום השעבודים וכיוצא באלה.

בעבור מי שצריכים מסיבה כלשהי הלוואה שתאושר במהירות או בעבור מטרות אשר הבנק איננו מציע הלוואה מתאימה עבורן, כדאי לשקול בהחלט אפשרות של נטילת הלוואה חוץ בנקאית. חסרונן של הלוואות חוץ בנקאיות אלה הוא, שיחסית להלוואות בבנקים הן יקרות יותר. יחד עם זאת יתרונן עונה בדיוק על הצורך הזה: המדובר בהלוואות אשר מאושרות במהירות, וניתנות בעבור כל מטרה ללא כל צורך בערבים או בעירבונות כאלה ואחרים בדרך כלל.

מובן, כי לפני נטילת הלוואה עליכם להבטיח לעצמכם, כי אתם יכולים לעמוד בהחזרים של ההלוואה, ולמרות שהלוואות אלה ניתנות בדרך כלל בקלות יחסית , גם חברות האשראי החוץ בנקאי מפעילות לא מעט שיקול דעת ויכולות לסרב לתת הלוואה לאדם שלא יוכל לפרוע את ההלוואה.

 

יוסי אמודאי, מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים, אשראי והלוואות חוץ בנקאיות פרטי קשר:





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב