דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות יצירתיים ליום הולדת בנושא פרת משה רבינו 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3154 פעמים ]

חיפושית, או פרת משה רבנו, היא אחת הקישוטים המבוקשים ביותר בחדרי שינה של ילדות. אם הבת שלך אוהבת חיפושיות או פרפרים חמודים , אז אירוח מסיבת יום הולדת בנושא פרת משה רבינו בביתך או בגינה יכול להיות רעיון נפלא.

ניתן להשתמש בכמה שיטות בסיסיות לקישוט המסיבה ובכמה משחקים מדליקים. אלו בוודאי יעזרו לך להפיק מסיבה מפוארת באמצעים פשוטים יחסית, ויגרמו לביתך להיות מאוד מאושרת.


    • יש להגדיר את הצבעים העיקריים למסיבה, כך שהקישוט יהיה יפה ואחיד. רוב האנשים אוהבים צבעים כמו אדום, ירוק וצהוב כצבעים עיקריים. מצד שני, אפשר להגדיר כצבעים עיקריים ורוד כהה, ירוק בהיר, בז' וסגול. אמנם ורוד הוא לא אחד מצבעי החיפושית, אבל ילדות קטנות בדרך כלל מאוד אוהבות צבע זה. כמובן שניתן גם להשתמש בצבעים הקלאסיים של שחור ואדום – זה תמיד הולך!
    • יש לדאוג שכל אביזרי האירוח יהיו בצבע שנבחר. זה כולל צלחות, צלוחיות לעוגה, סכו"ם, מפיות ומפות השולחן. כך האורחים שלך יקבלו חוויה קסומה ומיוחדת באווירה שתווצר. גם התמונות שתצלמו ישאירו זכרון מתוק במיוחד.
    • סידור השולחן לא צריך להיות מפואר במיוחד, בהתחשב בכך שכל הפריטים העיקריים יהיו מקושטים בקישוטים הקשורים לנושא המסיבה. ניתן לפזר צעצועי חיפושית קטנים או פרפרים קטנים, שהילדים יהנו לשחק בהם. בנוסף, ניתן להציב בלון הליום בצבעים שבחרת, קשור לבובת חיפושית. באופן כללי, כדאי לפזר בלונים צבעוניים בכל מקום במסיבה, או להדביק בלונים לתקרה (במידה והמסיבה נערכת בבית). אם לדעתך הקישוט עדיין לא מספיק, אפשר להוסיף מדבקה גדולה או פוסטר של חיפושית על אחד הקירות.
    • משחקים למסיבה – משחקים ופעילויות הם חלק חשוב ומרכזי באירוע. כדי להפוך כל משחק לכיפי יותר, אפשר להלביש את המשתתפים בבגדים מתאימים עם מספר אביזרים ותחפושות. ילדות קטנות אוהבות ללבוש שמלות נסיכה או חצאיות טוטו מעוצבות במיוחד לחגיגה. אפשר בקלות ליצור לכל אורחת זוג כנפיים, חצאית וכתר של חיפושית – מלבד האווירה המיוחדת שתווצר, כל אורחת תקבל מתנה מיוחדת במינה, אותה תוכל לקחת הביתה.
    • משחק לדוגמא – משחק הכסאות, כאשר במקום כסאות גוזרים קרטון בצורת חיפושית. אפשר גם לשחק חפש את המטמון, כאשר המטמון הוא ממתקים בצורת חיפושיות. תמיד ניתן להוסיף מספר משחקי קופסה רלוונטים לנושא.
    • הדקלום המקסים של פניה ברגשטיין שכל אחד אוהב " חיפושית לי קטנטנה, אוי כמה היא מסכנה, היא כל כך רוצה לברוח אבל אין לה, אין לה כוח" אפשר לדקלם עם הילדים כמה פעמים או להשתמש בו כבסיס לשיר/דקלום על חיפושית
    • וכמובן – אין מסיבה בלי... עוגה! יש לוודא שהעוגה היא בצבעי הנושא שנבחרו, עם פרת משה רבינו גדולה מעל. נרות תואמים ללא ספק יעשו את העבודה...

בהצלחה!

דקלה עמית, מומחית תחום ארוח יום הולדת ומסיבות ילדים.


מייסדת תיבת ההפעלות - יום הולדת בקופסא http://www.t-hafalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב