דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדש: השקעה בפייסבוק באופציות בינאריות 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2774 פעמים ]

אתר איטריידר מאפשר למשקיעים לקנות אופציות בינאריות על שווי השוק של פייסבוק - לאחר יום ההנפקה הראשון של החברה. ההנפקה של פייסבוק צפויה להיערך כבר בשבועות הקרובים – והיום הראשון של המסחר צפוי להיות סוער במיוחד. עקב העניין הרב החליטו באתר איטריידר לאפשר להשקיע באופן חד פעמי באופציות על פייסבוק – עוד לפני ההנפקה עצמה.

 יו"ר החברה טלי ירון-אלדר הסבירה כי "נראה שכל אדם מעל גיל 18 במדינה רוצה לרכוש מניות של פייסבוק מההקצאה הראשונה. רובם המכריע לא יוכל לעשות זאת, ולכן החלטנו להציע אופציות שיאפשרו להרוויח מהערכה נכונה של הצלחת - או כשלון - ההנפקה". באתר ניתן לרכוש 8 אופציות שונות, לפי שווי שוק משתנה של פייסבוק בסיומו של יום המסחר הראשון.

 אתר איטריידר מאפשר לכל אזרח מעל גיל 18 לפתוח חשבון השקעות ולרכוש באתר אופציות בינאריות על מאות נכסי בסיס. התשואה הממוצעת על השקעה מוצלחת היא כ-70%. במקרה של השקעה לא מוצלחת נשאר המשקיע עם 15%. ההשקעה באופציות בינאריות היא כלי השקעה בסיכון גבוה מאוד – אם אפשרות לתשואות גבוהות, אך כזה שאינו מתאים למי שמחפש השקעות סולידיות.  

 לפני ימים אחדים הגישה פייסבוק את מסמכי ההנפקה שלה. הרשת תנסה לגייס מהמשקיעים עד 5 מיליארד דולר. ככל הנראה ההון יגוייס לפי שווי של לפחות 50 מיליארד דולר לרשת החברתית – מה שיהפוך את ההנפקה שלה לאחת הגדולות אי פעם.

פייסבוק תיסחר בבורסת הנאסד"ק. על פי הדוח האחרון שהיא שיחררה, ההכנסות שלה ברבעון האחרון של השנה היו 1.06 מיליארד דולר, עליה של 45% לעומת הרבעון הזהה בשנה שעברה. עם זאת, הרווח הנקי של פייסבוק ירד ל-205 מיליארד דולר לעומת 233 מיליון בשנת 2011 בגלל גידול משמעותי בהוצאות. חלק גדול מאוד מההכנסות, 11%, מגיע מהפעילות של חברת המשחקים החברתיים זינגה בפייסבוק. 82% מההכנסות מגיעות מפרסום מודעות באתר. לחברה יש קופת מזומנים של קרוב לארבעה מיליארד דולר, ומשתמשים בשירותיה יותר מ-500 מיליון איש ביום. בכל 24 שעות מועלות לאתר יותר מ-300 מיליון תמונות.

לפני כחודש הודיעה החברה על רכישת הרשת החברתית הסלולרית אינסטגראם – תמורת 300 מיליון דולר במזומן ועוד 700 מיליון במניות של פייסבוק לפי שווי מניה של כ-30 דולר. בעסקה גדולה אחרת רכשה באחרונה פייסבוק פטנטים מחברת מיקרוסופט תמורת כ-550 מיליון דולר - פטנטים שנועדו ככל הנראה לסייע לחברה במאבקי זכויות מול המתחרה הגדולה שלה גוגל.

סנונית שירותי תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב