דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבוא לאחסון אתרים התומך ב ASP.NET 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2397 פעמים ]

ASP.NET היא סביבת הפיתוח העכשווית של מיקרוסופט שבאמצעותה יכולים בוני אתרים לפתח אתרי אינטרנט מבוססים Microsoft Access או Microsoft SQL Server עבור אתרים בעלי מסדי נתונים הדורשים שאילתות מורכבות בעת ריבוי גולשים באתר. שפת התיכנות ASP.NET החליפה בהצלחה רבה את שפת ה ASP הקלאסי. רבים משתמשים ב- ASP.NET להקמת אתרי אינטרנט גדולים עבור ארגונים ברמת Enterprise ועבור בניית אפליקציות שדורשות שינויים תכופים ועמידה בעומסים רבים של גולשים. היות ו ASP.NET מהווה Framework, אזי קיימות 2 שפות שונות לפיתוח אתרי אינטרנט באמצעותה - VB.net ו - C#.

Microsoft Access ו- Microsoft SQL Server הם שני סוגים שונים של בסיסי נתונים שפותחו על ידי מיקרוסופט, כאשר Microsoft SQL Server הוא החזק והמתקדם מביניהם. במרבית המקרים אתרים וסקריפטים שונים של ASP.NET יפעלו מול אחד מבסיסי נתונים אלו, כאשר הנתונים השונים ייכתבו ויישלפו מתוך מסד נתונים זה. מרבית חבילות אחסון אתרים התומכות ב- ASP.NET מאפשרות ללקוח להשתמש בכמות בלתי מוגבלת של מסדי נתונים מסוג Microsoft Access מכיוון שסוג זה של מסד נתונים מבוסס על קבצים, בעוד ש Microsoft SQL מבוסס על שרת נתונים ולכן קיימת מגבלה ברמת מספר מסדי הנתונים המוקצים לחבילת אחסון אתר האינטרנט שלך.

חבילת אחסון אתרים הכוללת גם תמיכה ב- ASP.NET מבוססת לרוב על ממשק ניהול חבילת האחסון המאפשר לקבוע את סביבת ה-
ASP.NET – כלומר: ASP.NET 2.0 או ASP.NET 3.5 או ASP.NET 4.0. בדרך כלל ממשק הניהול מאפשר גם יצירת חיבורי DSN למסד הנתונים ויצירת מסד נתונים מסוג SQL. באמצעות ממשק הניהול תוכל ליצור הרשאות כתיבה לקבצים ולתיקיות מסוימות בהתאם לדרישות האתר או האפליקציה שאתה מתכוון להפעיל תחת חבילת האחסון. שינויי קונפיגורציה הנעשים באמצעות ממשקי הניהול השונים מבצעים גם שינוי אקטיבי בקובץ ה- web.config של אתר האינטרנט שלך, כגון: קביעת דפי 404 מותאמים אישית, קביעת דף ברירת המחדל לאתר ושינויים נוספים.

מפתחים רבים התקדמו מסביבת פיתוח ב- ASP קלאסי לסביבת הפיתוח של ASP.NET בשל מגוון היכולות המרשים שמציעה הסביבה
החדשה ובשל דרישות רבות של השוק לפיתוח אתרים ואפליקציות בסביבה זו. גם חברות רבות בתחום אחסון אתרים בסביבת windows החלו לתמוך כברירת מחדל ב – ASP.NET וזאת לצד תמיכה באתרים הפועלים על ASP קלאסי הנתמך במרבית המקרים כברירת מחדל בגירסאות IIS השונות.


תמיכה ל- ASP.NET ניתנת על ידי מיקרוסופט והיא גם מציגה רשימה של ספקי אחסון אתרים המוכרים על ידה כתומכי ASP.NET בחבילות האחסון. לסביבת הפיתוח ב- ASP.NET קיימים מאמרים רבים ואינספור דוגמאות לקודי תיכנות כמו גם קהילה גדולה ומסורה שמסייעת במקרים בהם המתכנת נמצא אובד עצות במהלך הפיתוח. אתרי המבוססים על ASP.NET דורשים לרוב משאבים רבים יותר משרתי האחסון ולכן חשוב למצוא חברת אחסון אתרים שמתמחה באחסון אתר המבוסס על ASP.NET, כדי שזאת תדע לעמוד בעומסים הנדרשים מהשרת לטובת הנושא.
אם בחרת לפתח אתר אינטרנט מותאם אישית, מומלץ לפתחו ב- ASP.NET, בשל היכולות הרבות של שפה זו ולאור ההצלחה של מיליוני אתרים בעולם שהוקמו על ASP.NET, הן בפיתוח אישי, הן בהטמעת אפליקציות קיימות והן באפליקציות קוד פתוח. תמיכה ב- ASP.NET נפוצה מאוד בשרתי אחסון אתרים הפועלים עם מערכת הפעלה של ווינדוס, כך שניתן למצוא בקלות חברת אחסון שתתמוך באחסון האתר. חשוב לשים דגש רב בבחירת חברה מנוסה, וותיקה ואמינה לאחסון האתר שלך כדי להשיג תוצאות מירביות משירות האחסון.

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב