דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק השכלה גבוהה באמצעות הפייסבוק 

מאת    [ 27/04/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2117 פעמים ]

facebook כיום, היא הפלטפורמה המובילה במדיות החברתית, עם 600 מיליון משתמשים מכל העולם שמתוכם כ- 3 מיליון משתמשים מישראל ובנוסף בכל יום מצטרפים עוד ועוד משתמשים.זה המדיום שדרכו ניתן לשלוח מידע החוצה למיליוני בני אדם במהירות וקלות.הסיבה העיקרית מדוע facebook יכול להיות כל כך טוב למוסד להשכלה גבוהה בכך שהוא מאפשר לפתח מערכת יחסים עם הסטודנטים הפוטנציאלים וסטודנטים קיימים, כשם שעסקים פרטיים רבים הקימו דפי facebook ודיווחו על גידול במכירות כך אין סיבה שלמוסד להשכלה גבוהה בשוק תחרותי כמו היום לא יפתח דף עסק (דף אוהדים).דף העסק ב- facebook מאפשר להכיל מידע רב על המוסד,על מחלקותיו המרצים, מחקרים ועוד,שיתוף מידע זה יגרום לסטודנטים הפוטנציאלים להכיר את המוסד טוב יותר.

במונחים שיווקיים, זה יכול להיות אחד ממאמצי המיתוג של המוסד. עבור חברות רבות, זו בדרך כלל אחת מהפעילויות החשובות ביותר שלהם ובה משקיעים את מירב המאמצים. זה נכון במיוחד עבור מוצר או שירות שיש לו הרבה מתחרים דומים אחרים.

בעזרת הfacebook  ניתן גם לפתח מערכת יחסים חזקה, סטודנט הפוטנציאלי או סטודנט קיים מרגיש שהמוסד מקשיב לו. ישנם מקרים בהם גם מנהלים / ראשי מחלקות מפרסמים באופן קבוע בדף החברה ב facebook  ,בדרך זו הוא מציג בפני סטודנט הפוטנציאלי או הסטודנט הקיים כי המוסד היא יותר מ "זה". אלא מוסד של אנשים אכפתיים שרוצים להקשיב ללקוחותיהם ולהציע את העזרה והשירותים הטובים ביותר האפשריים.מנגנון המשוב דרך facebook  יכול להיות דרך מצוינת עבור מוסדות להשכלה גבוהה לאמוד מה הסטודנטים הפוטנציאלים או סטודנטים קיימים שלהם חושבים על המוסד ומה חשוב להם.

כאשר מוסד להשכלה יוצר דף אוהדים ומבקש מאנשים להצטרף לדף. ברגע שאדם מצטרף לדף, כל פעילות תעדכן בדף כמו חדשות על המוסד  או כל מידע רלוונטי אחר, המשתמש מקבל הודעה מיידית. פעולה זו מונעת את הצורך לשלוח הודעות דוא"ל.

כפתור "like" ב facebook הוא כלי יעיל. ברגע שהמשתמש "אוהב" את הדף שלך, זה מתעדכן בפרופיל שלו. עכשיו, החברים של אותו משתמש יראו זאת וקיים הסיכוי שמתוך סקרנות שהם ירצו לבדוק את הסיבה לכך. זה יגביר את הכניסה לדף של המוסד ב facebook , כמו גם לאתר האינטרנט של המוסד.

ב facebook יש גם סדרה של יישומים שבהם ניתן להשתמש כדי לאמוד את העדפות הלקוחות למשל, באפשרותך ליצור סקר כדי לברר איזה מחלקה מבוקשת יותר. כמו כן, ניתן לשלב קטעי וידאו וקישורים על הדף שלך, כך הדף הופך להיות יותר אינטראקטיבי.

לסיכום facebook מציעה למוסדות להשכלה גבוהה דרך חשובה לפתח את הקשרים עם לקוחות שלהם, ובסופו של דבר להשיג שיפור משמעותי במספר הנרשמים למוסד ושביעות הרצון של הסטודנטים הלומדים.

EMS-seo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב