דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות בת מצווה 

מאת    [ 27/04/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 3448 פעמים ]

מסיבת בת מצווה היא אירוע גדוש בתוכן ובפעילות, על אף התכנים הרבים והפעילות המרובה, אף אחת מבנות הבת מצווה לא מוותרת על עוגת בת מצווה מעוצבת ומרשימה. 

 

כל חברת קייטרינג וכל מועדון לבת מצווה מציעים בתפריט גם עוגת בת מצווה מיוחדת וטעימה. עוגות בת מצווה הן עוגות עשירות ומתוקות אשר מסמלות את השלב החדש בחיים, את התקווה לחיים מתוקים ועשירים.

 

עוגות בת מצווה – איך לבחור את העוגה הטובה ביותר

 

  • בעבר, עוגות לאירועים מיוחדים היו עוגות שוקולד עם קרם המעוטרות בסוכריות ועליהן דלקו נרות. את העוגה הכינו בדרך כלל בבית. כיום חברות מיוחדות מתמקצעות באפייה ובעיצוב של עוגות מיוחדות לאירועים, עוגות המהוות אטרקציה מלהיבה בכל חגיגה.

 

  • רצוי לבחור עוגות בת מצווה העשויות מבצק סוכר. בשנים האחרונות בצק הסוכר הוא חומר הגלם המוביל בתעשיית עוגות מעוצבות לאירועים. עוגות מעוצבות הנעשות מבצק סוכר הן יצירות אומנות. כאשר אתם בוחרים חברה או קייטרינג האופים , כדאי לשאול מהם החומרים שמהם אופים את העוגה.

 

  • עוגת בת מצווה צריכה להיות יפה ומרשימה, אך גם טעימה. בעבר,עוגות מעוצבות נעשו מחומרים מלאכותיים עם הרבה מרגרינה והרבה צבעים מלאכותיים.כיום  נותנים דגש רב על טעמם של העוגות ועל החומרים המרכיבים אותן. בסוף המסיבה כלת בת המצווה וחבריה ישמחו לפרוס את העוגה, לאכול וליהנות מטעמה המשובח. לכן חשוב להקפיד שגם חומרי הגלם יהיו איכותיים ומשובחים.

 

  • חברות רבות המתמחות בתחום עוגות מחזיקות אתרי אינטרנט מושקעים. באתרים אלו הן מציגות מבחר גדול של עוגות מעוצבות בשלל רעיונות. לפני שאתם מזמינים עוגת בת מצווה, כדאי להיכנס לאתרים האלו, לסייר בהם, לבחור את העוגה היפה ביותר ולהזמין.


כמה רעיונות לעוגות מקוריות

  • לחגיגת בת מצווה אפשר לאפות עוגה בת שתי קומות, להניח על העוגה את הספרה שתיים עשרה, המציינת את הגיל של כלת השמחה, או להניח עליה בובה בדמות האהובה על הנערה כמו למשל זמר נערץ, שחקן קולנוע ועוד.

 

  • עוגת בת מצוה מעוצבת, טעימה ומרשימה למראה, המעוצבת בדמות אחד מגיבורי הילדות של הנערה, יכולה להיות הצצה לעולמה הספרותי של נערת הבת מצווה.

 

  • אפשר להדפיס את תמונת הנערה על העוגה. קונדיטוריות רבות מתמחות בתחום זה, הן יוצרות עוגות טעימות המצופות בתמונת כלת מועדון לבת מצווה או כל דמות אחרת שתיבחר.

 

  • אם אתם רוצים להשקיע וליצור עוגה מיוחדת ומקורית, עצבו עוגה גדולה בדמות הילדה. אפשר ליצור עוגה בדמות נערה הדומה במראה לנערת בת מצווה. 

 

  • מחפשים רעיונות נוספים לעיצוב העוגה? בקרו באתרי האינטרנט העוסקים בתחום. באתרים אלו תוכלו לדלות רעיונות ולבקש מהגולשים לעזור לכם למצוא רעיון מקורי ומיוחד. 

רעיונות לבת מצווה | party-show.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב