דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להבטיח לעצמך החזר השקעה במערכת הבית החכם 

מאת    [ 27/04/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2362 פעמים ]

"גם בחורף הזה התבקשנו להוריד את צריכת החשמל, ועל פי כל התחזיות בקיץ המצב יהיה חמור יותר. תחקיר מיוחד של חדשות 2 חושף עד כמה עמוק המשבר במשק החשמל. דבר אחד בטוח: גם השנה נידרש לחסוך יותר – ולשלם יותר

בפעם הראשונה מורשות מצלמות חדשות לתעד ישיבת הנהלת של חברת החשמל, ולא בכדי: משק החשמל הישראלי עומד בפני משבר מהחמורים בתולדות המדינה. "בהיעדר רזרבה או תקלות, נגיע למצב שלא יהיה חשמל - לא לאזרחים, לא לחולים, לא לתעשייה ולא לייצוא", אומר בישיבה המיוחדת הזאת אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל" ( חדשות ערוץ 2 – 20.2.2012 )

נושא בקרת האנרגיה במשרדים,בתעשיה ובמקומות העבודה  עולה לסדר היום הציבורי ולא בכדי. למרות שהציבור הישראלי רגיל לאיומים וחי תחת סכנות ברורות ומיידיות מדי יום, נראה כי לכאורה- ההרגל עושה את שלו ושלוות נפש ( או אדישות) הינם היחס העיקרי לכתבות מהסוג הזה.

למרבה הצער- זה כנראה נכון ולא רק בארץ אלא בכלל בעולם.

למרבה השמחה- יש הרבה ישראלים שהתרגלו לחסוך עימנו במהלך השנים האחרונות ורובם מבינים שניתן לרכוש מערכת בית חכם או מערכת לבקרת מבנה באיזורים מסחריים קיימים או שנמצאים בבניה.

הדרך לחסוך היא פשוטה והכתבה להלן מאפשרת לנו לעבור על מספר מוצרים בקצרה כדי להגדיר את הפתרון הרצוי ללקוחות השונים.

נתחיל דווקא בלקוחות עסקיים כגון משרדים, קניונים, קומות מסחר, בתי ספר, מכללות וכיוצ"ב. לקוחות אילו סופגים לצערם מצב בו הרבה אנשים זרים מסתובבים במקומות השונים ורובם אינם מקפידים או אינם יודעים את החשיבות של חסכון באנרגיה. לצורך כך, אנו מתקינים עבורם בתקרת המבנה גלאי ייעודי המאפשר חיבור למזגן ולתאורה באותו האזור. גלאי זה כולל זמנים שונים לכיבוי התאורה/מזגן ויכול לזהות את רמת הבהירות של התאורה באזור בו הוא מותקן. בעצם כך, ברגע שיש אור מעל כמות מוסיימת, יכבה הגלאי את התאורה באותו האזור, ברגע שיזהה למשל שאין תנועה במשך זמן מסויים בחדר או באולם, הוא יכבה את המזגנים וכו'. היתרון שלו הוא בכך שמדובר על יחידה שאינה דורשת תשתית, ניתן לשנות את תזמון ניהול התאורה והמזגנים ע"י הלקוח ללא תלות בחברת הבית החכם , ורמת התאורה מאפשרת שליטה בכיבוי והדלקה של האור. גלאים כאילו הינם צנועים במחירים, וקלים להתקנה. נכון להיום, אנו מקבלים פניות לפחות מדי יום או יומיים לרכישה של המוצרים הללו.

לקוחות ביתיים עם בית קיים מעדיפים בדרך כלל  להשתמש בטכנולוגיה של PLCBUS  הכוללת אפשרות לניהול הבית על בסיס רשת החשמל הקיימת. לקוחות אילו מחברים את התאורה והמזגנים באמצעות מתאמים קטנים הנמצאים בתוך המפסק הרגיל ויחידת ניהול בית חכם. מתאם זה מקבל פקודה מיחידה מרכזית הממוקמת בבית. היחידה מקבלת מהגלאים הרגילים חיווי ומעבירה פיקוד למזגנים ותאורה. בנוסף ניתן לקבל את המידע גם מחוץ לבית באמצעות הסמארטפון שלך.

לקוחות הבונים את ביתם מעדיפים בטכנולוגיה מבוססת תקן KNX  כדי לשמר את ההשקעה ולקבל תמיכה גם בעתיד. במערכות הללו, קיימים גלאים מובנים אשר השתרשו זה מזמן בבניינים ובבתי מלון ועוברים גם לשוק הפרטי. גלאים אילו מבטיחים החזר השקעה על מערכת הבית החכם בתוך 3 עד 4 שנים ומאפשרים ללקוח להינות מבית ירוק וממערכת שליטה מתוחכמת.

שווה להתחיל להשתמש בחשמל בצורה נכונה ולשדרג את ביתך למערכת בית חכם בעת הבניה או השיפוץ.

 

חברת I FEEL מערכות בית חכם  מייצגת את  החברות המובילות בתחום מערכות בקרת המבנה והבית החכם בארץ. לחברה מעל 1700 לקוחות ברחבי הארץ ובאירופה. החברה מספקת התקנה ושירות למערכות KNX ו PLCBUS חשמל חכם , מתח נמוך ומערכות אודיו.   www.i-feel.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב