דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוף אפריל 2012 TUTTI FRUTTI 

מאת    [ 26/04/2012 ]

מילים במאמר: 1027   [ נצפה 3676 פעמים ]

על ראש הגנב בוער הכובע


זוהי מטאפורה על לגבי תגובת המצרים לקביעתו של השר ליברמן.
סה"כ הוא אמר דבר נכון,צפויים לנו סיכונים בלתי רגילים מהדרום ,כולל סיני ויותר גדולים, אף מאלו הבאים מהכוון הפרסי.על כך קמה צעקה מצרית,איך העיזה ישראל לומר כך!
ובכן, המצרים ערכו עכשיו תמרון ענק בסיני,כולל גדודו טנקים,ארטילריה,כח רגלי,חוליות מודיעין,איסוף מידע וכוחות אויר.זוהי הפרה בוטה של הסכמי "השלום"!
המצרים הגדירו את התמרון הנרחב כתרגיל נגד "כוחות אויב". מענין! התרגיל נערך בסיני ולא בגבול עם סודן או לוב. כך שאנו האויב. זה מזכיר לי את ההכנות של המצרים ב 1973 לחציית התעלה. ישראל לא האמינה וחטפה בגדול. תסריט דומה מתרחש כנגד עינינו. אבל הפעם אסור להכשל ויש לעמוד על המשמר.

יום הזכרון לחללי צהל מסתיים בעוד מספר דקות ותחלנה מסיבות יום העצמאות.

זהו עצב מעורב בשמחה כי לעם היהודי יש מדינה ומחובתו לשמור עליה מכל משמר,
להדבק לאדמה הזאת ולא לזוז ממנה לעולם.
ולזוממים נגדנו,הרוצים כי נעוף מהאדמה הזו אומר כך. עוצו עצה ותופר.

זו היתה הודעה צפויה מראש.

ממשלת (איזו ממשלה אינני יודע) הודיעה באופן חד -צדדי על הפסקת הזרמת הגז לישראל.הפסקה? הגז לא זורם מזמן ועשרות הפיצוצים בצינור היו בתמיכת "הממשל" המצרי. אז כעת כבר הורידו את הכפפות.השלב הבא,הכנסת כוחות מצריים, לפי רצונם לסיני,סלקציה במעבר ספינות ישראליות בתעלת סואץ, ביטול הסכם השלום עם ישראל.
הכונו לביאת הקשיח!

To kill an Elephant

תקופת הציידים-מלקטים אשר ידועה לנו מהתקופה הפרה-היסטורית, כמעט ונעלמה. מוצאים עדיין ציידים בקרב שבטים שכוחי-אל, באפריקה ובג'ונגלים של אמריקה הדרומית.ללא צייד הם ייכחדו.
אבל מלך ספרד חואן-קרלוס, גם ללא צייד יכול היה להתקיים יפה מאד, ללא סכנת מוות כתוצאה מרעב.
מלך ספרד החליט כי מה שחסר לו אישית ומה שחסר לספרד המקרטעת בשפל כלכלי זה להפיל פיל בכמה יריות ובמשחק אשר תוצאתו ידועה מראש. הוא גמגם והתנצל לאחר מכן בקרב נתיניו, דבר שהוא חסר ערך, מזויף ובלתי אמין.
הויכוח באם צייד הוא ספורט לא יסתיים.
צייד היום הוא משחק מכור מראש ולחיה אין שום סיכוי ואף לא תאיים על הצייד.
הייתי מקבל בהבנה את משא הצייד של המלך בערבות טקסס היכן התרבו חזירי בר למספרים בלתי אפשריים ומאימים על גידולים ומביאים לקריסת חוות.
אבל לבחור פיל מתוך עדר פילים ולדפוק לו כדור בראש בעזרת המקומיים הוא מבחינתי מעשה אשר ראוי לגינוי.פיל זו חיה בסכנת הכחדה, מסחר בשנהב נאסר ומי שיעסוק בו צפוי לעמוד לדין פלילי.
אבל כנראה כולנו שווים,אך יש שווים יותר כמו המלך משלשלת בורבון.

ואדי ערה ,הוא באב אל ואד מודרני בעבור החולפים דרכו ואום אל פאחם נ.צ. חשוב אשר להציתו מספיק גפרור קטן.וכך היה גם היום.
הפעם זה לא היה ענין יהודי-ישראלי אלא ענין סורי.
מסתבר כי היו שם מכות בין תומכי אסאד למתנגדים לו.
לא החלטתי באם לצחוק או לבכות.

המצב הכלכלי והאדמיניסטרטיבי במצרים הוא כה קשה ומסובך ,שאפילו לא מדברים על כך. מה יש לדבר? אבטלת צעירי מצריים הגיעה לשיאים שלא היו אף פעם ורוב המפגינים אשר ראינו בככר תחריר היו מסקטור הצעירים המובטלים אשר הותססו על ידי העבדקנים האיסלאמיסטיים. ומהבוקר יש חדשות בענין הבחירות לנשיאות.כמובן מועמד איסלאמיסטי חדש,מוחמד מורסי ומולו עמרו מוסא החילוני. לכאורה אין שום דבר משותף ביניהם.נכון? לא נכון! האג'נדה של הראשון מתרכזת באיסלאם ובאויב הישראלי והאג'נדה של השני לשנות (דהינו לבטל את הסכם השלום)עם ישראל ועוד כמה פנינים שקשורים לכאורה לארסנל הגרעיני של מדינת ישראל.
האנטי-ישראליות היא המאחדת את מצריים.
לישראל צפויים ימים לא פשוטים.

יום השואה המתקיים כל שנה,חייב לתת לעם ישראל את הכח והאנרגיות,להלחם בכל הכח ובכל העוז נגד המשמיצים,המלעיזים,מכחישי השואה, האנטי-ישראלים ששמם יופה מאנטישמיים, את המטילים סבפק את זכותנו למולדת של העם היהודי והחשוב מכל, להלחם ולסכל את מזימות אויבנו.עוצו עצה ותופר.
שואת העם היהודי אשר שליש מעמו נכחד, חייבת להיות נר לרגלנו לא להכנע, לא לסמוך כל כך על אומות אחרות ולא לתת לזוממים להביא עלינו שואה נוספת.

אין דבר יותר חמור מאשר ג'סטות פוליטיות בקרב חיילי צהל.ברגע שהצבא יאבד את צביונו כצבא העם ,שאמור להיות א-פוליטי לחלוטין,נהיה בצרה צרורה.
וזה מביא אותי לסגן-אלוף עם הפתיל הקצר.
מקונן בי החשד שהיו לו שיחות עם אחרים,בעלי דעות קיצוניות, אשר מנהלים מלחמה עם הצבא במאחזים שכוחי אל בלתי חוקיים.
אייזנר תחילה התנצל,הודה שטעה בשיקול דעת,לאחר מכן ניסה לתרץ המעשה ובהמשך החל תוקף הן את אלוף הפיקוד והן את ראש המטה הכללי. את הרמטכל הוא תקף כמו בכיין מצוי באומרו כי זה לא מענין את הרמטכל כי הוא הנפגע,כי נשברה לו האצבע הקטנה ביד וכי זרקו עליו אופניים. באמת אמירה אומללה של קצין בכיר.
ולכן ,גם באם גנץ היה רוצה לטפל בפרשה באופן דיפלומטי,איזנר לא השאיר ברירה בידו וההדחה מהתפקיד היתה בלתי נמנעת.
אין לי ספק שבמידה ואייזנר יחליט להשתחרר מצהל על תקן של נעלב, ימצא מייד דרכו לפוליטיקה

כותב סבר פלוצקר בעתון ידיעות של היום ,על השאננות של יהודים והסירוב להאמין להצהרות כי יש כוונה להשמידם.השיא הנוראי של השאננות הזאת היה בין שתי מלחמות העולם בגרמניה.היטלר הכריז בריש גלי כי היהודים הם אויב האנושות,מפיצי מחלות,שולטים בכספים בעולם,אחראיים לכל הצרות של גרמניה וכי יש בכוונתו לטפל בהם.היהודים לא האמינו וחשבו כי מדובר בדיבורי סרק.וזה מתקשר לי לדברים שעל סדר היום שלנו.איראן.

ההתחמשות הגרעינית של איראן היא בראש וראשונה בעיה שלנו.אמריקה ואירופה לא יפגעו במידה ואיראן תצליח לייצר פצצה גם "מלוכלכת" ולהפילה על ישראל.אין טעם לפזר הודעות כי הענין האיראני הוא כלל עולמי.זו בעיה שלנו. אנחנו צריכים להתמודד עם כך ולא לסמוך על העולם.ההצהרות של האיראנים והכוונות כלפינו ,הם יותר מברורות. יש להאמין להם כמו שיש ללמוד סוף סוף משהו מההסטוריה היהודית באירופה.מדינת ישראל חייבת לפתור בעצמה את בעית האיום האיראני ולא לסמוך על אחרים.

עומאר סולימאן, המסורב לנשיאות על ידי המועצה העליונה (מי היא?) של מצרים התראיין היום בעיתון המצרי "היום השביעי". לעומאר סולימאן יש קילומטראז גדול של פגישות עם ההנהגה הישראלית מתקופת הנשיא מובארק והוא מכיר אותנו לא רע. לנגד עינינו ,וסולימאן איננו מכחיש זאת,נוצר ומתפתח תהליך מסוכן מאד בסיני.חצי אי זה הופך בהדרגה לסכנה לישראל, הן מהכוחות המצריים שהוכנסו שם והן מהכנופיות הרבות שקשורות לבדואים,לחמאס ולאל-קאידה.

סולימאן מודע לכך שבאם ישראל תרגיש מאויימת ממש מהמצב,היא תכנס ותכבוש את חצי האי ומצריים תצטרך לחכות הרבה זמן עד שזה יוחזר לה.
זאת אמר סולימאן ולא אנחנו .


כותב הכתבה הוא מנתח פלסטי בכיר. http://www.dr-teman.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב