דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדיל היומי של ישראכרט 

מאת    [ 26/04/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 5130 פעמים ]

כיום, רכישה של קופונים הפכה כבר לחלק משגרת חיי היום יום של כולנו: מסעדות, הצגות, הופעות, נופשים או רכישה ספציפית של מוצרים מתבצעת בנוחות רבה ובעיקר – במחירים משתלמים במיוחד. חברות האשראי השונות מודעות לכך וגם מצדן החלו במתן הנחות ומבצעים למחזיקים בכרטיסי האשראי שלהן. הדיל היומי של ישראכרט לדוגמה, מספק את אחת האפשרויות הטובות ביותר לרכישה של דילים באינטרנט בדרך זאת.

הדיל היומי של ישראכרט הוא למעשה הצעות מתחלפות מידי יום ביומו הנשלחות אל תיבת המייל של מחזיקי הכרטיסים ברחבי הארץ. הצעות אלו כוללות רכישה של מוצרים או פעילויות בהנחה משמעותית המתאפשרת הודות לעובדה כי ישראכרט היא בין החברות הגדולות והיציבות בארץ ובעולם, וכי יש לה את האפשרות לרכוש כמויות גדולות של תלושי הנחה ללקוחותיה. זוהי אחת הסיבות לכך שרבים בוחרים בישראכרט להיות חברת האשראי שלהם.

מחירים משתלמים

רבים מנסים לחסוך בעלויות עבור בילויים אך עדיין מעוניינים ליהנות ולצאת למסעדות ולהופעות. הדיל היומי של ישראכרט הוא הפתרון האידיאלי לכך כיוון שהוא מאפשר לבלות, ליהנות ולצאת מהשגרה מבלי להוציא הון. מסעדות שונות לדוגמה מציעות במסגרות הדיל היומי ארוחות במחירים השווים לכל כיס, הכוללות מנה ראשונה, עיקרית וקינוח בעלות של 100 ש"ח לאדם – עסקה משתלמת וכדאית לכל הדעות. גם רכישה של כרטיסים להצגות משתלמת בדרך זאת, ומוזילה את המחיר בעשרות אחוזים.

העובדה כי מדובר בחברת ישראכרט מאפשרת דילים שאינם מוצעים במסגרת חברות אחרות – מה שהופך את הדיל היומי של ישראכרט לייחודי ולהטבה מצוינת עבור הלקוחות. גם הגיוון של המבצעים גדול במיוחד ומאפשר לכל אחד ליהנות במסגרת התחום האהוב עליו. משפחות עם ילדים, זוגות נשואים או בעלי תחביבים הן כולן אוכלוסיות שונות אשר מקבלות לתיבת המייל שלהן הצעות המתאימות לעולם התוכן שלהן. בנוסף, העובדה כי ההצעות משתנות על בסיס יומי מהווה יתרון נוסף לעומת המתחרים.

רכישה פשוטה ובטוחה

אחד הדברים החשובים ביותר עבור רוכשי מבצעים באינטרנט הוא בטיחות הקנייה. הדיל היומי של ישראכרט ידוע בכך שהוא מספק ביטחון מלא בדרך הרכישה: המערכת מאובטחת ומונעת הונאה או פרסום של פרטי האשראי לגורמים בלתי רצויים. לכן, גם עסקאות של סכומים גבוהים יחסית מתבצעות בראש שקט על ידי לקוחות החברה.

רכישה של הדיל היומי של ישראכרט פשוטה מאוד לביצוע ואורכת זמן קצר יחסית שאינו מתיש את המשתמשים. בנוסף, ישנה אפשרות להזנת פרטים מזהים אשר נשמרים לרכישה הבאה – יתרון משמעותי נוסף. בתוך "מבול" אתרי התלושים השונים המוצעים כיום, נחמד לגלות כי קיימות אופציות מובילות אשר מציעות את הדילים הטובים ביותר, כמו הדיל היומי של ישראכרט. רבים בוחרים להיכנס רק לאתר זה, להרוויח מההצעות המשתלמות ולסנן את האתרים המתחרים שלא מספקים את אותו המבחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב