דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתגרשים? 

מאת    [ 26/04/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2392 פעמים ]

ישנם הרבה דברים אשר משתנים עם השנים בקרב האוכלוסיה כולה. דור אחד אחורנית עוד לא היו בכלל טלפונים סלולאריים, והיום נדמה כי הם היו כאן תמיד, וכולם בלי יוצא מן הכלל יודעים כיצד להשתמש בהם. ישנם דברים לעומת זאת אשר עצם היותם נפוצים יותר לא מספיקה בכדי להופכם לידע כללי או נוהג. גירושין הוא תהליך ארוך ומסובך אשר אומנם הופך עם השנים ליותר נפוץ ומקובל, אך במקביל גם למורכב יותר ומסועף הרבה יותר מבחינה חוקית. בכדי להתגרש בצורה חכמה תוך מזעור נזקים יש לדעת מספר רב של פרטים ולהכיר את החוק על פיתוליו ועיקוליו השונים, דבר אשר דורש איש מקצוע. רבים נוטים לקבל עצות חלם מחברים או מכרים אשר התגרשו בעבר. העובדה כי מדובר במנהג דיי נפוץ בימינו יצרה שיח ער בנושא, אך מדובר בשיחות עקרות שכן אם אין הדובר עורך-דין גירושין מוסמך ובעל ניסיון, הרי שאין הרבה מה לאמר, לפחות לא כעצה לחבר. כל מקרה נבחן לגופו, ומה שקרה במקרה אחד איננו משליך בהכרח על מקרה אחר, אפילו עם ישנו דמיון רב למראית עין. 

אז כיצד מתגרשים נכון?

בכדי לבצע את התהליך המורכב הזה יש להיעזר באיש מקצוע בעל נסיון בתחומו, עו"ד גירושין אשר יודע את העבודה ויכול להוביל אתכם אל צידו השני של הנהר הקוצף הזה בבטחה וללא טעויות. באם בעבר הרחוק היה מדובר בפעולה פשוטה יחסית בה מתנהל טקס דתי ברבנות, כיום רוב הזוגות מגיעים לכדי דיונים בבית משפט לענייני משפחה ולא מסיימים את העסק בלחיצת יד. כאשר בני זוג מתגרשים עולות שאלות רבות לגבי הרכוש המשותף והסכם ממון, לגבי תשלומים שונים ומשונים כגון מזונות, וכמובן שבאם מדובר בבני זוג עם ילדים אזי כל נושא המשמורת הינו תורה בפני עצמה הדורשת התבוננות חדה של עין מקצועית. 

בשורה התחתונה, הפעולה הראשונה, המהירה והחדה ביותר שעליכם לעשות כאשר אתם עומדים על סף הדרך לקראת הגירושין היא פנייה לעורך-דין גירושין. אין להתמהמה, להמתין, לקוות או לחכות יותר מדי. כאשר אתם מחכים, לרוב בן או בת הזוג כבר פנו, והם יצאו עם ידם על העליונה. מדובר בצורך לבצע מהליך מהיר ומדוייק בכדי לקצר את התהליכים כמה שיותר ולייצר קייס כמה שיותר נכון ובריא אשר יספק את התוצאה המתבקשת. 

גירושים רבים מגיעים לכדי ריבים ארוכים וויכוחים משפטיים סוערים אשר מסתיימים בהפסד של שני הצדדים - בזמן, בכאב, בכעס ובכסף. לעיתים קרובות מדי אנו מגלים צדדים בבני הזוג שלנו אשר לא ידענו כי קיימים, או לא שיערנו כי יכולים להתעורר. השדים הכי גדולים יוצאים לעיתים קרובות במהלך משפטי גירושין ולכן דרך הפעולה צריכה להיות מוכתבת על ידי אדם בר-סמכא, עו"ד, איש מקצוע אשר בקיא בתחומו ויודע את העבודה. אל תהססו ואל תתנו לזמן לחמוק מבין ידיכם כאשר מדובר בתחום זה, שכן הן למהללך והן לתוצאות המשפט יהיו השפעות מרחיקות לכת על שארית חייכם.

גיא ליכט, גרוש טרי וחובב כתיבה, מציג את ידיעותי בתחום הגירושים בו יצא לי להתעמק יותר ויותר במהלך הגירושין שלי. תמיכה, ייעוץ ועזרה לזוגות אשר החליטו להיפרד ורוצים לדעת איך לעשות את זה נכון ובריא ובלי מלחמות מיותרות, והפנייה לעורך דין גירושין מקצועי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב