דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה על חוף הים 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1937 פעמים ]

חגיגות הן אירוע משמח, אולם מפעם לפעם נראה שהן זהות מאודאחת לשנייה. זוגות שמתכננים אירוע מוצאים את עצמם ממש לא פעם מאוכזבים מן המפרטהמצומצם שמוצע להם. למרות הכמות הלא קטנה של מקומות בארץ, החל מאולמות סגורים ועד לגני חגיגות, בסוף כל העוסקים בנושא נותנים את אותו דבר. לכל מי שרוצה לחרוג מהאירוע השבלוני מומלץ לשקול ברצינות לעשות חתונה על הים, כזאת שתותיר טעם שאינו נשכח אצל האורחים. 

מדינת ישראל יתכן ולא בהכרח נתברכה במרחבים עצומים כמו מדינות נוספות, אבל בכל מה השייך בחוף הים בתכלס שאנו בהחלט לא סובלים משום מחסור. רצועת החוף הארוכה של מדינתנו מוכרת שפע של מקומות קסומים לקיום חגיגות רבי גוונים, כאשר בקרב המקומות קיימים כמה שזוכים לאהדה גדולה באופן מיוחד. כזה הוא לדוגמה אזור חוף פולג שליד נתניה. חתונה על הים באזור זה מאפשרת לאורחים מכל קצוות ארץ ישראל להגיע בנוחות ובזמן מועט (בשונה לדוגמה מחתונה המתקיימת בקרבת חוף הכרמל או לחילופין בדרום). כמו כן, מראה הטבע של אזור זה הינו מן המרהיבים במדינה שלנו. חתונה על חוף הים שבה נשקף רקע של מצוקים וסלעים, עצים וחולות, הינה באמת ללא מספק יציאה טובה מן הנורמה של חגיגות רגילות. 

חתונה ממול הים עשויה להתקיים בכל עונות השנה. באביב ובקיץ אפשר ליהנות מן הרוח הקרירה והנעימה ש נושבת באותו מקום, ואילו בימים סוערים של ימי החורף אפשר להתסכל בים הגועש מתוך מבנה מחומם, מבעד ל חלונות זכוכית גדולים. מבחינת הרומנטיקה בעייתי לתאר אחר האפקט שישנו לצעידה לעבר החופה ממול רקע השקיעה. כך גם הציניקנים שבינינו כבר לא יוכלו להתכחש לעובדה שבכל דבר שקשור לרומנטיקה הטבע מנצח את שלל עיצובי האולמות המושקעים. 

כש מקיימים שמחות בחיק הטבע צריך כמובן לדאוג לפרטים ארגוניים מתאימים, דוגמת פריסת חוטי מתח חשמלי או גם הגברה. אתרים ש יש בידם ותק בקיום אירועים למשל חתונה על הים בעלי ידע במתן פתרונות יצירתיים, וכדאי מאוד להיעזר בידע הרב שיש בידם. על אף הצרכים המיוחדים אין שום שום סיבה כי אירוע כמו זה יתומחר יקר הרבה יותר מאירוע רגיל, ואפשר בהחלט לקיים חגיגות על הים במחיר סביר.

המיותר לציין איזו אווירה נוצרת בכל אירוע כזה מפאת השפעות הנוף בכל עונות השנה, בתנאי שכמובן נערכתם בהתאם למזג האויר בין אם זה מהגשמים והרוחות בחורף ובין אם זה מהשמש הלוהטת בקיץ - יש להיערך בהתאם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב