דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסק 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 1835 פעמים ]

בניית אתר לעסק שומרת על היחסים עם לקוחות וקיימים. בעזרת מערכת קשרי לקוחות של האתר, הפצת SMSים והודעות על מבצעים שונים ניתן לחזק ולשמור את הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

בעבר כולם היו טוענים שאם אין ברשותכם באינטרנט פעיל באינטרנט אתם לא קיימים ברשת האינטרנט וזה אומר שמעשה שאם אין לכם אתר אינטרנט אתם לא קיימים, אכן אמירה נכונה אבל בימינו כאשר כולם משותתים ברשת רק אתר אינטרנט עסקי ללא ספק יכול לא להספיק, אתם צריכים אתר אינטרנט מקצועי, ידידותי ללקוחות פוטנציאלים שגולשים אצלכם באתר וכמובן לא פחות ולא יותר אתר איכותי!

רוצים לחדש אתר קיים? מעוניינים לצאת לסבב גיוס לקוחות? בחברתינו לבניית אתרים נשמח להעניק לכם ייעוץ והצעות מחיר ללא כל התחייבות, בניית אתר לעסק מחייב לבנות אתר בצורה הכי מקצועית שאפשר, עם המון ניסיון וידע שהצטברו לנו עם השנים, צרו עימנו קשר עוד היום לקבל הצעת מחיר.

עבור מה אני כעסק צריך אתר אינטרנט:

בניית אתר לעסק על היחסים עם לקוחות וקיימים. בעזרת מערכת קשרי לקוחות של האתר, הפצת SMSים והודעות על מבצעים שונים ניתן לחזק ולשמור את הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

בניית אתר תאפשר לכל העסקים לגייס קליינטים ללא מגבלות איזוריות מבחינת מיקום. בעזרת האתר אינטרנט ניתנת לקבל הזמנות מכל מקום בארץ ולספק אותן ללקוחות. כך ניתן להקל על הקליינטים ולמנוע מהם את הצורך בהגעה פיזית לבית העסק.

משווקים רבים אומרים כי הפרסום בעזרת אתר אינטרנט הוא פרסום מדויק ויעיל יותר מאשר שיווק במדיות המסורתיות כגון רדיו. מעל דפי האתר ניתן להעלות פרסומות, ובאמצעות אתר אינטרנט ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאלים ואל שווקים נוספים, ובנוסף גם אל מעבר לגבולות המדינה.

לפעמים בעל האתר סוגר עסקאות או שירות רק בעזרת אתר אינטרנט עסקי. בשיטה כזאת יוכל המעסיק לא לבזבז כסף נוסף, לא לשלם שכירות ולא להעסיק שכירים.

בניית אתר לעסק רצוי לכל בעל עסק. אתרי תדמית מעלים את העסקאות ומביאים לקוחות פוטנציאלים.

אתר פרטי באינטרנט נותן אפשרות לקיים קשרי לקוחות קבועים ולעדכן לקוחות בהטבות שונות. כאשר אנו רוצים לשווק מוצרים חדשים נוכל ליידע את הלקוחות בעזרת בעזרת אתר עסקי.

אתר אינטרנט מבצע עסקאות 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשעות. בניגוד לחנות הפועלת רק מספר שעות ביממה וסגורה בלילות, בשבתות ובימי חג ,אתר אינטרנט עובד Non Stop ומבצע עסקאות בכל זמן נתון.

מחקרים אומרים כי בימינו הקליינטים בהרבה מקרים חכמים ובררניים. רוב הקליינטים לא יעשו רכישה באתרכם בטרם בדיקה בעוד מקומות, ישוו ויערכו סקר שוק בעזרת אתרי האינטרנט. אם בעת הבירור הם ייתקלו במוצר יותר טוב עם מחיר יותר טוב כנראה שהם יקנו אותו .

כאשר הינכם מחפשים בית עסק לבניית אתרים כדאי להבין האם העסק מתעסקת גם בקידום אתרים . עסק המתעסקת בקידום אתרים תוכל לפתח את האתר האינטרנט כראוי, כך שקל יהיה לקדם אותו בגוגל.

רצוי להעדיף עסק עם יחסי אנוש מצוינים. עסק שיש לך חיבור איתם. היחס בין הקליינט לבין העסק לא נגמר עם בגמר הבנייה. לפעמים זהו קשר לא קצר, נעים ומומלץ להתחיל לעבוד עם אנשים נעימים והגונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב