דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: אלכוהול לחתונה 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2598 פעמים ]

בשעה טובה החתונה הולכת ומתקרבת. האם הקדשתם מחשבה לנושא האלכוהול?

היום, כאשר סוגרים חתונה עם גן אירועים בשרון, מה שמקבלים מהגן הוא בר ישראלי סטנדרטי. בר זה כולל בתוכו אך ורק שתייה חריפה תוצרת הארץ. מסיבה זו, לעיתים הזוג המאורס יצטרך להוסיף כסף עבור משקאות אלכוהוליים תוצרת חוץ, או "לחזק" את הבר באמצעות שתייה, שתירכש באופן פרטי.

החשוב הוא שלא יווצר מצב מביך שקורה בלא מעט חתונות: לאורחים אין שתייה חריפה על השולחנות. הם נאלצים לגשת אל הבר כדי לקבל כוס אלכוהול. מאידך, הבעל של החתן עובר בין השולחנות ה"מיוחסים" ומחלק להם בקבוק וויסקי משובח. דבר זה גורם לאורחים המשתוממים לתהות: האם אותם אנשים בשולחנות "מיוחסים" שמו יותר כסף מהם?

במידה והחלטתם לסגור עם גן אירועים בשרון על תוספת כספית עבור סוגים נוספים של שתייה תוצרת חוץ, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים. גן אירועים יספק את השתייה באופן חופשי לאורחים במהלך כל האירוע. כלומר, גם אם האורחים שלכם שותים המון באותו אירוע, לא יקרה מצב מביך שבו תתקעו באמצע הערב ללא שתייה.

החיסרון של אופציה זו הוא העלות. בדרך כלל התוספת שגובה גן אירועים לכל אורח נאמדת בסביבות 20 ש"ח, מה שמייקר את המנה. בנוסף, במידה והאורחים שלכם לא שתיינים, זהו כסף שירד לטמיון.

האופציה השנייה היא לחזק את הבר באמצעות שתייה, שאתם קונים בחוץ, באופן סיטונאי. אופציה זו בסופו דבר לא חייבת להיות זולה יותר, אך במידה ויישארו לכם המון בקבוקי שתייה אחרי האירוע, הם עדיין שלכם ולא של גני אירועים בשרון. כמובן שתוכלו לקחת אותם להנאתכם האישית בירח הדבש. בהרבה מאוד פעמים ניתן להחזיר אותם אל הספק ממנו קניתם את השתייה ולקבל החזר כספי, כל עוד הפלומבה סגורה. החיסרון הוא שבמידה ולא הערכתם נכון את קצב השתייה של האורחים, אתם יכולים למצוא את עצמכם באמצע האירוע ללא שתייה.

לסיכום, חשוב להקדיש מחשבה רבה לנושא האלכוהול. אלכוהול תמיד עושה אירוע שמח בכל גן אירועים. אמנם אתם לא מעוניינים לקבל קהל של שיכורים מקיאים באמצע הרחבה, אך כמות סבירה של אלכוהול תמיד תגרום לאורחים להיות שמחים יותר, חופשיים יותר וליהנות יותר ברחבת הריקודים. בנוסף, אלכוהול הוא גם תחום משותף בין האורחים השונים. תמיד נחמד לשבת על הבר עם כוס שתייה ולדבר עם אנשים סביבכם, אפילו אם פגשתם אותם לפני כמה דקות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב