דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולצות מעוצבות -איך לא חשבו על זה קודם? 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3446 פעמים ]

החולצות עליהן אנו מדברים הן חולצות חלקות בעלות סגנון מינימליסטי, בלי קשקושים מיותרים, ללא קישוטים והדפסים, חולצות מעוצבות בקו נקי ופשוט יכולות להתאים לכל פריט לבוש, משוחרר, או מוקפד, מכנסי ג'ינס או מכנסיים מחויטות, לווסטים, עליוניות, מעילים  ועם טוויסט קטן שניצור כמו תכשיטים ואביזרים נקבל הופעה אחרת ומיוחדת.

חולצות מעוצבות ואופנת בייסיק

אופנת בייסיק כשמה כן היא, מדובר על אופנה בעלת קו עיצובי בסיסי ונקי, פרטי לבוש המתאימים ליומיום, לשעות העבודה אך גם לאחר מכן. אם החלטתן לצאת לבלות לאחר שסיימתן את עבודתכן, לשתות משהו בבית קפה עם חברה או אפילו להמשיך את הערב לאירוע מיוחד, חולצות מעוצבות בסגנון בייסיק בהחלט ישרתו אתכן נאמנה. תוכלו לעטות מעל חולצה מעוצבת שכזו עליוניות מסוגננת או ווסט מתאים, והנה שדרגתם את הופעתכן בהבזק של שנייה והמראה המתקבל הוא כבר לגמרי שונה. חולצות מעוצבות ניתן למצוא בשלל צבעי האופנה החמים וגם בגוונים ניטראטים כמו שמנת, אפור ושחור אשר קל מאוד להתאימם לפרטי לבוש אחרים.

חולצות מעוצבות – מה נשים רוצות?

מכיוון שאין אף אישה אחת הדומה לשנייה ולכול אחת מבנה גוף אחר, חולצות מעוצבות ,גדולתן נעוצה בעובדה שהן  מגיעות בגזרות יפיפיות ומחמיאות, וגם נשים מלאות יותר יחושו בהן נוח במיוחד, אין מדובר כאן על חולצות צמודות אלא על חולצות מעוצבות אווריריות ונוחות, את חלקן ניתן להשיג במידת OVER SIZE  המתאימה גם לנשים אשר בדרך כלל רוכשות בגדים במידות גדולות. ניתן למצוא חולצות מעוצבות עם פתח ווי, חולצות מעוצבות בעלות צווארון גולף משתפל, חולצות מעוצבות עם פתח סירה, חולצות בסגנון מעטפת ובגוונים הבאים: שחור,אדום חמרה, אפור, בריק, חרדל,שמנת, כחול פטרול, ירוק בקבוק, וורוד, צבע אבן,וסגול. אלו הן חולצות בייסיק אשר ישרתו אתכן נאמנה לאורך כול שעות היממה.

אופנה ישראלית

מדינת ישראל היא עדיין מדינה צעירה יחסית ולכן  קצת יהיה זה מתיימר להגדיר מהי אופנה ישראלית. אבל, דבר אחד ברור, הנשים הישראליות אוהבות לחוש בנוח בבגדיהן, הן אינן מוכנות למכור את נשמתן לאלוהי האופנה ולהיראות מגוחכות. לרוב, אנו חוזרות הביתה לאחר עוד יום עבודה מתיש, כול שאנו רוצות הוא להחליף את הבגדים בהן הסתובבנו כול היום לחליפת הטריינינג הדהויה אבל הנוחה להפליא. חולצות מעוצבות עשויות גם מבדים כה נעימים ומלטפים, כך שסביר יהיה להניח, כאשר תחזרו מהעבודה, לא תמהרו כול כך מהר להוריד אותן מעליכן... חולצות מעוצבות מתאימות הן לנשים צעירות והן למבוגרות יותר, ובסך הכול מדובר על חווית ביגוד שונה ומפתיעה.

 

אופנת בייסיק - חולצות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב