דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 דרכים לקדם את האתר שלך באינטרנט 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1618 פעמים ]

 

קידום האתר באינטרנט חשוב מאוד לעסקים בעולם המודרני, יכול להיות שבנית אתר מאוד יפה ומעוצב  אבל אף אחד לא רואה אותו בגלל שהוא מופיע בדף 30 בגוגל.. רוצה לדעת איך לקפוץ לדפים הראשונים בתוצאות החיפוש? כתבנו עבורך 10 טיפים שימושיים:

1)      וודא שיש לך מילות מפתח אופטימליות! קיימות מילות מפתח מאוד תחרותיות, שהרבה חברות ועסקים מתחרים עליהן (לדוגמא בניית אתרים , קניות באינטרנט). על מנת לקדם את האתר בצורה טובה עדיף להתמקד במילות מפתח פחות תחרותיות (לדוגמא בניית אתרים בוורדפרס, קניית תיקים באינטרנט) כדי  לתפוס מקום טוב בחיפושים הראשונים לתוצאות אלו ולהגדיל את דירוג האתר.

2)      התוכן השיווקי באתר חיוני לקידום האתר באינטרנט, התוכן צריך להכיל את כל מילות המפתח הרצויות בצורה אלגנטית וייחודית.

3)      כותרת האתר (Title)  צריכה להכיל מילות מפתח ממוקדות.

4)      לינקים חוזרים לאתר – לינקים חוזרים לאתר הינם לינקים באתרים אחרים באינטרנט שמפנים לאתר שלך, ככל שיש יותר לינקים חוזרים לאתר כך דירוג האתר (Page rank) בגוגל יותר אפקטיבי. דאג שהלינקים החוזרים יבואו מאתרים הקשורים לנושא האתר שלך. לדוגמא אם יש לך אתר למתכוני בישול אז לינקים חוזרים מפורומים של בישול, כלי בית, מטבח, פורום נשים וכו' יהיו יעילים, לעומת לינקים חוזרים מאתרים של חברות בנייה או חשמלאים שלא יחשבו ואפילו יכולים להוריד את הדירוג של האתר שלך!

5)      קדם את התחום – דרך טובה לקידום בגוגל היא להקים אתרים "מתחרים" שמקדמים את כל התחום של האתר שלך. לדוגמא אם יש לך אתר לחקירות פרטיות, תוכל להקים בלוג/פורום שמדבר על חקירות פרטיות באופן כללי שיכיל לינקים חוזרים לאתר שלך. הקמת האתר המתחרה יכולה להיות מינימלית ולא יקרה כיוון שהדגש הוא על תוכן ולא על עיצוב.

6)      מי מאפיין לך את האתר? בזמן בניית האתר יש חשיבות מאוד גדולה לקידום. חשוב לאפיין את בניית האתר טוב מבחינה קידומית ולא לבנות אתרים בפלאש, שיכולים להיות מאוד יפים אבל לא אפקטיביים בגוגל.

7)      תן לכל התמונות באתר טקסט נוסף (Alt text ), שיכיל מילות מפתח. כך תדאג שבחיפושים בגוגל יופיעו גם תוצאות של תמונות מהאתר שלך.

8)      כתוב מאמרים מקצועיים – מאמרים מקצועיים, בלוגים ודעות אישיות גם מקדמים את התחום של האתר שלך, והם גם מובילים חזרה לאתר שלך. אם יש תגובות או דיון על מאמר או כתבה שכתבת הדירוג של האתר שלך יעלה במקביל.

9)      השתמש ברשתות חברתיות –פייסבוק ,טוויטר, לינקדין ורשתות חברתיות נוספות יכולות לעשות פלאים בתוצאות חיפוש כיוון שהדירוג שלהם גבוה מאוד. כתוב פוסטים, העלה תמונות ותהיה יותר מעורב ברשתות החברתיות כדי להבטיח שהאתר שלך תמיד יהיה מטוקבק.

10)  עדכן את התוכן באתר שלך בכל תקופה מסויימת, וכך תהפוך אותו לדינמי יותר. מנועי חיפוש אוהבים אתרים דינמיים כי זה מגביר את הפעילות באינטרנט, ונותנים דירוג יותר גבוה לאתרים שמתעדכנים באופן שוטף.

Mirage-IT שירותי IT | בניית אתרים | אחסון בענן | יזמות עסקית


http://www.mirage-it.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב