דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלטים לעסק הם חולייה בשרשרת השיווק! 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1851 פעמים ]

חשיבות השלטים לעסק במערך השיווק !

ניתן להסכים שבארצנו מושקעים מאמצים רבים על ידי חברות, למתג את העסק שלהם בצורה מושכלת ולהבדיל מבעבר מושקעים מאמצים רבים מצד עסקים קטנים כגדולים לשבות את אמונו של הצרכן. גלגל השיווק טומן בתוכו אתגרים, כשבסופו של תהליך המטרה היא לבצע מכירה. המכירה הינה המטרה, בשירות או במכירת מוצר. אחד מהאמצעים הראשונים בגלגל השיווק כדי לצרף לקוחות חדשים טמון בשלטי חוצות המותקנים מעל חלון הראווה. להבדיל מבעבר, היום, שלט בסיסי המציין את זהות העסק אינו מספיק! זאת מסיבות רבות .הסיבה הראשונה מוסברת משפע שלטים הקיימים היום במרחב ומבלבלים את הקונה הפוטנציאלי. המאבק על תשומת ליבו של הצרכן גבוה מאי פעם!

כיצד לייצר שלט מסתם אובייקט המייצג את זהות העסק לשלט מוצלח?

שלט פונה לחוש הראייה, משום כך ניתן את הדעת לאמצעים המאתגרים את חוש הראייה. ת-א-ו-ר-ה משמעותית ידועה כאמצעי הגורם לענינו להימשך אליה כמו אל מגנט. ניתן כיום ליישם זאת מבלי להינזק מצריכת חשמל גבוהה וזאת תודות למנורות חסכוניות מסוגים שונים, מומלץ להתייעץ עם איש המקצוע - מתקין שלטים, כאשר המדידה מחושבת בוואט. גודל השלט יספק יתרון משמעותי, בעיקר בסביבה הומה בשלטים. חשוב לזכור כי ישנה אגרה עירונית אשר נדרש לשלם כאשר גודל השלט הוא פונקציה מעלות האגרה. אופי השלט יחס ישר בין מיצוב העסק לשלט. שלט לחנות תכשיטים ירצה להקרין יוקרה להבדיל ממחסן לביגוד. פונטים יכולים לעזור לנו להבין מה החנות מוכרת כדי להבין את התמונה הכללית, חנות למכירת מוצרי תינוקות תעדיף אותיות בפונט ילדותי. צבעים ורקע שילוב צבעים נכון יעניק הרמוניה ומסר מידי.

חומרים לשימוש בשלטים מותאמים לפי צורך

בסופו של דבר, עלות מוצר מהווה שיקול נכבד. משום כך קיימים חומרים שונים מהם ניתן לייצר שלטים. כאשר נזדקק לשלט לצורך פרסום בתערוכה, בידיעה מראש כי השימוש בשלט ישמש למספר ימים בודדים, נשתמש בקאפה אשר עשויה מנייר מוקצף, הקאפה אינה קשיחה ולא מומלץ להשתמש בה לאורך זמן בתנאי חוץ, כמו כן היא אינה מיועדת לסביבה לחה או רטובה. עלותה נמוכה וניתן להדפיס עליה בדיוק את מדבקות הווניל. מדבקות ווניל הם המדבקות שנפוצות בתעשיית השילוט, הן עמידות בתנאי חוץ. כמו כל מוצר גם את מדבקת הווניל ניתן למצוא באיכויות שונות, מארצות ייצור שונות. פיויסי קשיח גם הוא מיועד לשילוט קצר זמן, פיויסי אינו עמיד בתנאי חוץ, ידוע כי הוא מקבל קימורים הנובעים מחום ולחץ. יתרונותיו ידועים בזכות גמישותו הניתנת לכיפוף ובכך יכול הוא להיתלות על משטחים מעוגלים. פרספקס, חומר נוסף המשמש את תעשיית השלטים, זכוכית בצפיפות נמוכה. משקלו קל ממשקל הזכוכית ואינו מתנפץ בנקל. הפרספקס מחליף את השימוש בזכוכית כאשר תחושת הנראות השקופה נשמרת. לוקובונד הינו חומר פופולארי נוסף אשר בנוי 3 שכבות: פח, פיויסי, פח . לוקובונד הינו חומר עמיד בתנאי חוץ, ניתן לכופף אותו באמצעים פשוטים יחסית, הלוקובונד מגיע בשלל צבעים, בשל כך ניתן להדביק עליו אותיות ווניל ולייצר שלט בקלות יחסית.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב