דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מאפשרת מרכזיה לעסק 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 17791 פעמים ]

למה זקוק עסק על מנת לתפקד בצורה אידיאלית? יש שיציינו כוח אדם איכותי, ניהול תקין ומערך שיווק אפקטיבי. רבים אחרים יצביעו, ובצדק גמור, על מרכזיה לעסק. זו פועלת הן בפן השירותי והן בפן התפעולי של העסק, וחוסכת כספים ומאמצים רבים.

בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה משמעותית ביותר בקרב אינספור חברות. היעילות של המרכזיות מביאה לכך שעסקים אשר אינם מצטיידים בכזו נותרים מאחור, עם פגיעה תדמיתית וכלכלית שאינה פשוטה כלל.

מה מאפשרת מרכזיה לעסק?

מרכזיה לעסק היא שירות טלפוני אשר מיועד להכווין את הלקוחות אשר מחייגים אליו, כך שיקבלו את המענה ההולם והראוי ביותר. ברמה המעשית, הפעולות העיקריות שמבצעת מרכזיה לעסק הן ניתוב שיחות נכנסות, כמו גם ריכוזן.

המרכזיות השונות נבדלות אחת מהשנייה במספר רב של מאפיינים. המתקדמות יותר כוללות מערכות אוטומטיות לניתוב שיחות, תיבות קוליות, מערכות כריזה או דואר קולי, אפשרות להקלטת שיחות וכן הלאה.

מעבר לכך, מערכות מסוימות פועלות ברמה מקומית, בעוד אחרות מאפשרות שיתופי פעולה והפניות לגופים אחרים, אפילו מעבר לים.

היתרונות של מרכזיה לעסק

מרכזיה לעסק מאפשרת לו להתנהל בצורה אידיאלית- פשוטו כשמשמעו. בעידן הנוכחי, בו על כל לקוח קיימת מלחמה של ממש בין לא מעט חברות ונותני שירותים, הלקוח אינו מבזבז זמן מיותר. עוד בזמן שהוא מחכה על הקו למענה אנושי, בוחן הוא כבר מספרי טלפון של עסקים מתחרים. חוסר יעילות מסוג זה עלול לגרום לאובדן של לקוחות רבים, על כל המשתמע מכך.

התקנה של מרכזיה פשוטה מאד, ואינה דורשת שינויים כלשהם בעסק- אפילו מספר הטלפון יישמר לו תמיד.

מעבר לכך, כפי שכבר רמזנו, מרכזיה לעסק מקטינה מאד את כוח האדם אשר נדרש לצורך תפעולה. היא מונעת איוש סתמי של עמדות על ידי כוח אדם שאינו בהכרח מוכשר לכך.

הדגשים בבחירת מרכזיה לעסק

מרכזיה לעסק היא מונח רחב ביותר, הכולל אינספור אפשרויות. ברור גם כי מרכזיה שמתאימה כמו כפפה לעסק אחד, לא תתאים לאחר. טרם ההחלטה, צריכים להילקח בחשבון משתנים רבים, דוגמת היקף השירותים, האפשרויות הטכניות, אופן התפעול, המחיר וכן הלאה.

בנוסף על כך, מומלץ מאד לבחור בחבילת שירותים אשר תכלול בתוכה גם אחריות וביטוח למערכת, אפשרויות שדרוג (למשל, כשעסק מגדיל את נפח פעילותו) וכן שירותי תפעול וטיפול בתקלות.

לסיכום, מרכזיות כיום הן הרבה מעבר לניתוב טלפונים בתוך הארגון, ניתן לקבל מגוון שירותים נוספים שקשורים לניהול שיחות הטלפון והם מעניקים ערך רב.

חשוב לקבל ייעוץ והכוונה נכונה מאנשי המקצוע של החברה אשר יתאימו לעסק שלך באופן פרטני את המרכזייה היעילה ביותר. יש להבין שמרכזיות טלפונים הן לא מוצר מדף, ניתן לתפור חבילת תקשורת שתתאים בדיוק ללקוח הספציפי.

מרכזיות IP


חברת בר עוז נותנת שרות מקיף בנושא מרכזיות טלפון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב