דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיש אוניקס בגדלים שונים 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2239 פעמים ]

 

אוניקס היא אבן חן טבעית בעלת גבישים קטנים והיא מגיעה בדוגמת רצועות.מדובר במינראל שיש לו שימושים רבים כמו תכשיטים ומשטחים דקורטיבים.אוניקס מתאפיין בפסים בצבעים וגוונים שונים.שיש אוניקס מתחלק ל3 סוגים עיקריים של גוונים-שיש אוניקס יכול להיות פסים בצבע אחד על כל גווניו.שיש אוניקס יכול להגיע בדוגמת פסים צבעוניים ושונים.

והסוג השלישי מתאפיין בפסים של צבע מסויים בשילוב עם פסים לבנים.שיש אוניקס אינו כמו סוגי שיש אחרים לטובה ולרעה.

 שיש אוניקס מתאפיין בעיקר ביופי המיוחד. שיש אוניקס מגיע בשילובי צבעים שונים ומיוחדים שיוצרים חלל עיצובי ומרהיב במטבח.אבל עם זאת, שיש אוניקס אינו מתפקד כשיש רגיל ויש לפעול איתו בדרכים מאוד ספציפיות.שיש אוניקס הינו חומר רגיש ביותר ולכן הנחת כלים רטובים או חמים, חיתוך ישיר על המשטח, וניקוי עם חומרים שאינם מיועדים לו יפגעו בשיש.

לכן שיש אוניקס יותר מתאים כמשטח דקורטיבי מאשר כמשטח מרכזי שעליו עובדים במטבח.אם מדובר במטבח גדול מספיק אפשר להתקין שיש אוניקס כחלק ספיצפי מהמשטח וכך להוסיף עניין וצבע למטבח כולו.שיש אוניקס דורש טיפול ותחזוקה ספציפיים מאוד. אפילו בניקוי שיש אוניקס יש להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל הנחיות מדוייקות.

לפני רכישת שיש אוניקס כדאי לחקור טוב טוב ולא להיות פזיזים. חשוב שנדע מה התקציב שיש ברשותנו, איפה הכי כדאי לרכוש שיש אוניקס, איך מתחזקים אותו,ומי מתקין אותו.ככל שנשכיל ונדע בדיוק מה אנחנו הולכים לקנות כך נהיה בטוחים שלא נקבל הפתעות לא נעימות.

שיש אוניקס הוא כל כך מיוחד ועדין שחשוב שהכל יעשה בצורה נכונה. אם נשקיע בקנייה אבל לא נשקיע בבן אדם המתאים ביותר להתקנה ולהנחייה לגבי הטיפול בשיש אפשר בעצם לחשוב שזרקנו את כספנו לפח.

 לפני שבוחרים שיש כדאי לבדוק באתרי אינטרנט שונים בעלי מקצוע המומחים בתחום, אם במידה ויש לכם מישהו מקצועי שמתמחה בתחום כמובן שזה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף , ואם לא אז אתרי האינטרנט יכולים לעשות עבורכם את העבודה באופן מושלם, כניסה לפורומים והמלצות בתחום יכולות אף הן לספק לכם תוצאות מושלמות ובכך תהיה לכם אפשרות בחירה בין בעלי מקצוע שיעשו עבורכם את העבודה המושלמת ביותר.

כדאי מאוד לקחת מידות מדוימקות של כמות השיש שאתם צריכים כך לא תצטרכו להוציא הרבה כסף על שיש מיותר, מלבד זאת יש מגוון רחב של דוגמאות כדאי לבחור בין 2-3 דוגמאות וצבעים של שיש כך לא תתבלבלו יותר מדי .

אם בכל זאת אינכם יודעים איזה צבע, סוג של שיש , יש לכך אנשים מומחים , מעצבים ואדריכלים שיכולים לתת לכם ייעוץ מקצועי בעת בחירת השיש המתאים ביותר עבורכם, כך יהיה לכם שיש מעוצב ומקצועי ולא פחות מודרני.

 

 

 

 

 

שלום אני ענת ואשמח לשתף אתכם במאמרים שלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב