דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למקומות להצעות נישואין - אחרי קניית טבעות אירוסין, צריך את המקום והרגע המתאימים. 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2425 פעמים ]

הצעת נישואין זהו רגע מרגש ביותר עבור שני בני הזוג. אמנם תכנון ההצעה, היכן תהיה ומתי "נופלת" על בן הזוג. עבורם אפקט ההתרגשות מתחיל עוד קודם להצעה, כשהם מחליטים להציע נישואין ובוחרים טבעות אירוסין מתוך מבחר ענק של טבעות אירוסין בתקווה לקלוע לטעמן של הנשים. כבר בשלב הזה, רובם מתחילים להתרגש וזה עוד לפני ההצעה עצמה. עליהם לעשות את הצעד במקום וברגע המתאים כדי להעצים את החוויה הזו של הצעת נישואין שללא ספק החלטה ורגע נדירים בחיינו. היא בזמן הזה כבר מציצה על טבעות אירוסין של חברותיה ואולי אף חושדת טיפה. עכשיו נשאר להפתיע אותה כדי לשאול אותה את שאלת השאלות ולשמוע כן בתשובה! אספנו רעיונות מומלצים ולהצעות נישואין בתקווה שבסופן תשמעו צרחה שאומרת "כן".

מקומות להצעות נישואין

הצעת נישואין במגרש כדורגל/כדורסל/אחר – אם שניכם אוהבים ללכת יחד למשחקים ואתם חובבי ספורט, המגרש יכול להוות את המקום המושלם להצעת הנישואין. בזמן ההפסקה, מתכננים שיופיע שלט ענק ובו יהיה כתוב "הינשאי לי?" ואז שולפים קופסת טבעות אירוסין פתוחה לראווה ומפתיעים אותה לגמרי. אין בעיה גם לבקש ממישהו שנמצא מאחוריכם שיצלם את המאורע. במידה ומחליטים לעשות את זה במשחק באצטדיון בחו"ל, ההצעה מקבלת אפקט עוד יותר גדול בגלל האצטדיונים המרשימים שלהם.

הצעת נישואין בטיסה  - לעתים הנשים חושדות שהולכים להציע להם נישואין, אך הכל תלוי בדרך שתבחרו לעשות זאת. טיסה היא דרך ייחודית להצעת נישואין, אותה ניתן לעשות בכמה אופנים. פעם אחת כשאתם בדרך לחו"ל, תסכמו עם הדיילת או הקברניט שאחרי ההמראה תצאו לשירותים ואז תיקחו את הרמקול ותציעו לה נישואין לפני כולם. הכיף הוא שזוכרים למחיאות כפיים של כל הנוסעים והאירוע הופך למרגש עבור כולם ואתם ממשיכים לחגוג את האירוע בטיול שתכננתם. הדרך השנייה מתאימה למקרה בו אתם רוצים למתוח אותה כי היא ממש חושדת, ולהציע לה דווקא בטיסה בחזרה. כל הטיול היא לא תבין מה קורה ובכל מסעדה תצפה לראות את הטבעת וזה לא יקרה.. אך בטיסה בדרך חזרה, כשהיא בטוחה שהיא סתם חולמת, אתם תפתיעו אותה. חשוב לא לאבד טבעות אירוסין בחו"ל או לשכוח אותן באיזה כספת כדי שגם הן ישתתפו בהצעה.

הצעת נישואין בפיקניק – אם אתם זוג שאוהב לטייל ואוהב את הטבע, הצעת נישואין בפיקניק היא הצעת נישואין רגועה, אינטימית ופסטורלית והכי חשוב במקום הטבעי עבור שניכם. תיקחו איתכם תיק פיקניק מאובזר עם שמיכה, יין, גבינות וכמובן קופסת טבעות אירוסין שתהיה מוסתרת לפני ההצעה לפחות. תמצאו פיסת אדמה רק שלכם וצרו אי קטן משלכם עם השמיכה. אם אתם רוצים ממש להשקיע, אפשר לתכנן שיחכה לכם שם שולחן וארוחה עם שף פרטי. מה שנשאר זה רק לחכות לרגע המתאים.

הצעת נישואין במסעדה – בטוח יש לכם מסעדה אהובה עם זיכרונות משותפים או מקום בו נפגשתם לראשונה. ואם אתם זוג שאוהב אינטימיות, תזמינו שולחן במקום הכי רומנטי במסעדה עם נרות, יין ומנות אוהבות. אתם יכולים לבקש במסעדה לשים שיר שלכם או שהיא הכי אוהבת ולבקש את ידה או לחילופין לדאוג שישלבו טבעות אירוסין בהכנת הקינוח שיוכן במיוחד בשביל בת זוגתכם.

 

מאת חברת טאז - Tazz פיתוח עסקי לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב