דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלקברי 

מאת    [ 23/04/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 4840 פעמים ]

הבלקברי הוא זה שהביא לעולם את הPush Mail - דואר בדחיפה. שירות שמודיע לך על הודעות בדואר אלקטרוני כמו בהודעת סמס. החידוש העיקרי של המכשיר הוא אמינות ובטחון המידע. מעבר לפונקציונאליות של השירות הוא גם יכול לגרור לשיעבוד לעבודה. לקבל מיילים אחרי שעות העבודה, מול הטלוויזיה, בזמן צפיה בסרט, בסופר, במיטה - בקיצור בכל מקום ובכל זמן.

האם הבלקברי מתאים לכם?

קיים דיון לגבי מכשיר הבלקברי. יש הטוענים כי מחיר הבלקברי גבוה מדי והואלא מציע מספיק תכונות כדי להיות סמארטפון ראוי. עם זאת, אחרים חיים עם המכשיר ולא יכולים בלעדיו. בדומה לקרב בין ווינדוקס של אפל לחלונות של מיקרוסופט נראה שיש אנשים שפשוט יכולים להשתמש רק באחת מהאפשרויות ולא יחצו את הכביש לעולם. למרבה המזל, נראה כי מרבית התלונות שהיו על המכשיר תוקנו בגרסאות המתקדמות. אומנם נראה כי יש הסכמה כי מרבית התכונות הם משניות והשירות העיקרי והחשוב של הבלקבריהוא הדואר בדחיפה.

החסרונות של הבלקברי

במדגמים הראשון של הבלקברי, הטלפונים הסלולרים היו נוראיים. ולמרות שבעיה זו טופלה בדגמים החדשים, אנשים עדיין מתלוננים על איכות השמעו מבנה לא נוח של המכשיר לשימוש סלולרי. גם על המסך הקטן בחלק מהדגמים יש ביקורת. זה לא כזה נוח לקרוא באינטרנט ובדואר האלקטרוני במסך קטן ואתה לא מצליח לראות מה כתוב.

מהו הדגם הטוב ביותר בשבילך?

בחיפוש אחר הבלקברי המושלם בשבילך, חשוב להבין מה בדיוק את מחפש. ראשית, מובן שצריך להיות לך חשיבות גדולה בזמינות הדואר האלקטרוני, אחרת לא הייתה בוחר לבחון את הבלקברי על פני הסמארטפונים האחרים. עכשיו השאלה אילו עוד תכונות חשובות לך מהמכשיר? בעוד שרוב הדגמים מגיעים עם תכונות של סמארטפונים מתקדמים, ישנם דגמים שמותאמים בעיקרלנוחות של דיבור בטלפון. אם בכוונתך לדבר הרבה במכשיר אולי הדגם הטוב ביותר בשבילך הוא זה שמותאם בעיקר לדיבור במכשיר (דק יותר, נוח יותר).

כמו כן, המכשירים שמותאמים יותר לדיבור במכשיר מאבדים כמות נכרת של המקלדת וגודל המסך. לכן, אם הקלדת דואר אלקטרוני וגלישה הם מוקד העניין העיקרי שלכם, גרסה מרובעת עשויה להיות טובה יותר עבורכם.
יש בשוק אפילו גרסאות שמגיאות מצוידות בGPS ווואקי טוקי דיגיטלי. עבור אנשים שאוהבים לבלות מחוץ לעיר ועבור אלו שהולכים לאיבוד הרבה, תכונותאלו יכולות להיות חשובות מאוד.

הגודל הוא גם שיקול משמעותי מאוד. מצד אחד ניתן לקנות בלקברי בגרסהקטנה יותר, כך שיהיה נוח יותר בכיס המכנס, ולוותר על מסך גדול ויכולות מסוימות של המקלדת. ומצד שני, אפשר לקנות דגם בעל מסך גדול ומקלדתמ שוכללת ולשאת את הבלקברי בתיק ולא בכיס. עובי ומשקל הם שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

ישנם גם גורמים משניים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הבלקברי שלכם,כגון רינגטון, יכולות רמקול וחיי סוללה. חיי הסוללה משתנים מאוד ממכשיראחד למשנהו, החל משעות עד למספר ימים. אם אתה צריך חיי סוללה ארוכים,זהו שיקול משמעותי עבורך. כמו כן, ישנם דגמים שלא מגיעים עם רמקול.הקפידו לבדוק את תכונות אלו בעת בחירת הבלקברי.

הבלקברי הוא סמארטפון נוח מאוד להשימוש. חשוב, עם זאת, לנקוט ביתרזהירות בעת בחירת הבלקברי שלכם כך שיענה על הצרכים שלכם.

 

www.forcell.co.il אביזרים לפלאפונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב