הבן את ההבדלים בין פרסום ליחסי ציבור
יחסי ציבור הם הכלי לבניית המותג שלך. זכור כי מותג נבנה תוך זמן מה ולא בן לילה, לעומת פרסום הממקם אותך במדיה, בדיוק במקום שתבחר, (דף פרסומי באמצע העיתון/פינה בתוכנית טלוויזיה) בעלות כספית גבוהה יחסית בהתאם למדיה ולמיקום. לעומת זאת, יופיים של יחסי הציבור הם ששמך נבנה לאט אך בטוח, תוך כדיי טפטוף לאוזנו הן של הלקוח והן של העיתונאי. כל זאת בעלות שפויה.ב
כימיה ואמון הינם היסודות לבניית מערכת היחסים בין הלקוח לבין משרד יחסי הציבור שלו
על הלקוח להרגיש שנוח לו לעבוד מול היחצן ונעים לו לשהות במחיצתו.ב
יצירתיות נמצאת במקום הראשון מבין השיקולים של בחירת משרד יחסי ציבור
יח"צן יצירתי ידע לעטוף את העסק שלך בצורה מעניינת ואפקטיבית.ב
אם תמשיך לעשות את מה שעשית עד היום, תגיע לאן שהגעת עד היום
העסק שלך קיים, פעיל, אך אתה רוצה תוצאות טובות יותר ממה שקיבלת עד היום? אתה רוצה לקוחות נוספים? מכירות נוספות? רבים הם האנשים המעוניינים בתוצאות טובות יותר: הגדלת כמות הלקוחות, הגדלת ההכנסות של העסק שלהם, אך הם לא משנים דבר בהתנהלות שלהם, לא מוכנים להשקיע כסף בקידום העסק ובכל זאת מצפים לתוצאות שונות. אם תמשיך לפעול במתכונות בה פעלת עד היום דבר לא ישתנה, אך אם תרצה תוצאות שונות, כרוך הדבר בנקיטת פעולות שונות. הפעולות יכולות להיות רבות. פנייה למשרד יחסי ציבור שיקדם עבורך את העסק היא אופציה אחת ממגוון רחב של אופציות. חשוב לשנות את ההתנהלות כדי לקבל תוצאות שונות.
בברכת יום מעורר השראה ליבנת הדר PR- יחסי ציבור 052-4826212
www.livnathadar-pr.co.il