דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: הפרחת פרפרים 

מאת    [ 23/04/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2018 פעמים ]

היום יש שפע של אטרקציות עבור מועדון לבת מצווה. אטרקציות אלה מהוות חובה עבור כל בת מצווה. אירועי בת מצווה הם שונים מאוד מחתונות. בחתונות אין ממש צורך באטרקציות. חתונה יכולה להיות נקייה וחפה מאטרקציות ועדיין לספק את האורחים (כולם באים בעיקר לאכול). כל עוד האוכל טעים והאלכוהול זורם בשפע, לאורחים אין טענות. אך כאשר מדובר באירוע של מועדון בת מצווה , נראה שחייבים לספק לבני הנוער הצעירים והתוססים מגוון גירויים. אל תשכחו שהם עמוסים בהורמונים ובאנרגיות, לכן בידור הוא הכרחי בכל אירוע בת מצווה.

את רוב האטרקציות רובנו כבר מכירים - מגנטים, משחקי שולחן, משחקי מולטימדיה, עמדות איפור, תא קריוקי, תא צילום ועוד...אך ישנן מידי פעם אטרקציות חדשות ומעניינות ששוות סיקור מיוחד. במאמר זה נתרכז באחת מהן: הפרחת פרפרים.

הפרחת הפרפרים נעשית ברגע הכניסה המרגש. אחרי שעשיתם סבב של מועדונים לבת מצווה, בחרתם מועדון יפה ונגיש, הגיע הזמן להתפנות אל תכנון רגע הכניסה של בתכם אל המתחם. הורים רבים בוחרים ללוות את כניסת בתם בהפרחת יונים, זיקוקי-די-נור, מתופפים, רקדניות מפזזות, בלונים מעופפים ועוד... אך הפרחת פרפרים היא יחסית חדשה, היא נושאת בכנפיה אופי סימבולי ורוחני. היא מכניסה אווירה קצת אחרת אל מועדון בת מצווה.

מבחינה סימבולית, הפרפרים היפים אשר פורשים כנפיים הם מטאפורה לבתכם, שהופכת מילדה לאישה ומתחילה לפרוח במלוא יופייה. זהו גם הרגע שהוא היא כבר מתחילה להיות יותר עצמאית ולהשתחרר מחסותכם. הפרפרים מסמלים למעשה את תחילת עידן העצמאות, החופש והיופי. 

מקורה של האטרקציה הזו הוא בחוות פרפרים ברחבי הארץ, שמציעות את הפרפרים מחודש אפריל ועד נובמבר. חוות רבות מתנות את האטרקציה בכך שהיא תתקיים מתחת לשמיים הפתוחים. כך, יש לברר עם מועדון בת מצווה האם יש אפשרות לערוך את הכניסה המפוארת במקום שאינו מקורה. את הפרפרים משחררים ברגע המרגש, שהילדה נכנסת למקום. הילדה מוקפת במבחר כנפיים צבעוניות ועדינות. הפרפרים משדרגים כל כניסה לקסומה ומיוחדת.  

פרפרים הם חרקים נפלאים אשר כולם אוהבים. הם יצורים עדינים וענוגים, יפים ושבריריים. במהלך ההיסטוריה הם רכשו להם שפע של מיתוסים ואמונות מסתוריות. לרוע המזל, הם הולכים ומתמעטים. הטכנולוגיה לאט לאט אוכלת כל פיסת ירק ואדמה ולפרפרים פשוט יש פחות ופחות מקומות לחיות בהם.
 
בחירה באטרקציה זו עבור מועדון בת מצווה תסמל עבור כל האורחים שלכם בצורה ברורה ומרהיבה את האהבה שלכם לטבע, לאיזון האקולוגי ולעולם החי. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב