דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: השכרת רכב מסחרי 

מאת    [ 23/04/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2296 פעמים ]

אנשים רבים אשר מחפשים השכרת רכב בארץ, מתעניינים ברכב מסחרי. ניתן למצוא היום שפע של דגמים מסחריים ומתוכם לבחור את גודל הרכב המתאים לכם. ישנם רכבים המתאימים יותר לאחסון פריטים, בזמן שאחרים מציעים שפע של מקומות ישיבה לנוסעים.

חברות ההשכרה מעניקות פתרון מיידי לצרכים שונים. יתכן שאתם תוהים - לאילו מקרים רכב מסחרי מיועד? באילו מקרים הוא עשוי לסייע לנו?

מובינג - השכרת רכב בישראל מסוג זה מצוינת לאנשים שמתכננים לעבור דירה ורוצים להוביל בעצמם את חפציהם, ללא תלות בחברת מובינג. כפי שכולם יודעים, מעבר דירה הוא סיוט לא קטן, במיוחד כאשר לוקחים חברת הובלה אשר "מהמרים" עליה ולא מכירים אותה. היא עשויה להגיע או לא להגיע כלל ביום המעבר. לעיתים היא מגיעה באיחור של שעות והיחס הניתן הוא גרוע. אם אתם מתגוררים בדירה קטנה ואין לכם מעט חפצים ורהיטים, תוכלו לפנות אל חברת השכרת רכב בארץ, ובעזרתם של כמה חברים או בני משפחה, להעביר את חפציכם בעצמכם.

"מונית שירות" - מתוך שיקולים שונים, החלטתם להתחתן באזור מרוחק מבני משפחתכם. כדי להגיע אל המיקום שבחרתם, רוב המוזמנים יצטרכו לנסוע כמה שעות. אלה מהם שאינם ניידים ושלא מחזיקים ברכב צמוד/ברישיון, יצטרכו לשבור את הראש ולחפש טרמפים. השכרת רכב בישראל מצוינת לחתונות או בר/בנות מצווה במיקומים מרוחקים. תוכלו לשכור רכב מסחרי עם מקומות ישיבה רבים וכך לפתור את כל כאבי הראש של האורחים. המוזמנים יהיו גם אסירי תודה על כך שחסכתם להם את הדלק, במיוחד אנשים מבוגרים שכבר לא נוהגים. כך גם לאף אחד לא יהיה תירוץ של "...לא באתי כי לא היה לי איך להגיע".  

טיול עם החבר'ה - הישראלים אוהבים מאוד לצאת לחופשה עם החברים. גם חבר'ה צעירים נהנים לצאת יחדיו לחופשה וגם משפחות "ממוסדות" עם ילדים. כולם אוהבים לארוז כמה בירות, מנגלים, בשר ולצאת לנפנף בגינה של צימר גלילי ולהשתכשך יחד בבריכה.

במקום שכולם ייסעו ברכב הפרטי ויוציאו מאות שקלים על דלק, אפשר להשכיר בסוכנות השכרת רכב בישראל רכב מפנק ומרווח ולהתחלק בעלויות של הדלק. כך גם הנסיעה עצמה מלאה ב"צחוקים".

הובלות של מוצרים - אנשים רבים עובדים כסוכני מכירות של מוצרים שונים. השכרת רכב בישראל מאפשרת להם לאחסן בנוחות את כל המוצרים ברכב. גם בעלי מקצועות חופשיים (נגרים, קבלני בניין ועוד), שנאלצים לשאת עימם את כל חומרי הגלם, ייהנו מאפשרות של שכירת רכב מתאים לעסקיהם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב