דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טריילרים לסרטי קולנוע 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3364 פעמים ]

טריילרים לסרטי קולנוע

טריילרים לסרטים הם המונח הלועזי למושג המכונה פתיח, כמו שנשמע הוא פתיח, אורכו אינו עולה על מספר דקות בודדות בלבד, זוכה לצאת לאור בקרב הציבור הרחב בטרם צאתו של הסרט באורכו המלא. כך, טריילרים המופצים מהווים מעין תקציר המייעד את איכותו של הסרט עצמו, כרטיס אותו יש לשווק לצופה בצורה המקצועית ביותר והרחבה ביותר בכדי שהסרט יזכה לחשיפה וציפייה בקרב הקהל הגדול ובהצלחה כלכלית.

תוכן
טריילרים כוללים בתוכם את הכוכבים המשתתפים, רגעי השיא ואת הצילומים הכי מובחרים ויפים. בחירה זאת אינה נעשית במקרה, אלא מלקטים את מיטב המקטעים המצולמים בסרטוני סרטים מומלצים הפיכתם לסרט קולנוע מושך מקצועי שיוצר הצגה מוצלחת יותר של הסרט ומשיכת קהל רב יותר. עם זאת, יש לזכור, כי סיומו של הסרט לעולמים אינו יופיע בטריילרים עצמם על מנת ליצור מתח אצל הצופה. ברוב המקרים, הקדימונים יסתיימו בסימן שאלה אחד גדול שעל הצופה יש להתמודד איתה ולפתור לבדו באמצעות צפייה בסרט.

מטרות
המטרה המוגדרת והמרכזית של הפקת טריילרים היא למכור, למכור את סרט הקולנוע עצמו. יציאת טריילרים לאקרנים בטרם חשיפתו של הסרט  באה במטרה ליצור מתח אצל הקהל, ציפייה ותהייה לקראת צאתושל שובר הקופות העולמי הבא למסכי הקולנוע. הדיבור בקרב הצופים על הטריילרים עצמם, שהופכים לעיתים לדיון ציבורי, מהווה למעשה PR של הסרט עצמו ושיווקו בקרב קהל רחב ככל האפשר, על מנת לזכות את המממנים של הסרט גדולים.

שיווק והפצה
הפצתם של הטריילרים בקרב הקהל הרחב, בייחוד בעידן האינטרנט של ימינו, נעשית לרוב באתרי האינטרנט הרבים, המהווים נתח גדול מפרסומו של הסרט, מלבד הפצתם בבתי הקולנוע. רשתות חברתיות באינטרנט כגון: פייסבוק (facebook), יוטיוב (youtube) ועוד, נהיו מרכז ההפצה הראשי של טריילרים רבים עקב יכולתם להגיע לכמות רבה ומגוונת של קהל הצופים והצופות, וזאת, ללא כל עלות כספית המתבקשת בעת הפצת הטריילרים בבתי הקולנוע ובטלוויזיה המסחרית.

לפינאלה

טריילרים, המכונים בשפתנו קדימונים או פתיחים, הינם יצירה טרום- קולנועית הכוללת בתוכה את ה היילייטס של סרט הקולנוע, בעוד שסופו, הסרט נותר בסימן שאלה על מנת לעורר מתח וציפייה. כך, הופכים הטריילרים לכרטיסי הביקור של הסרט במטרה להרוויח ולמכור את הסרט בקרב הקהל במידת האפשר.

טריילר הינו סרט קדימון ולצערנו או לטובתנו הטריילר נעשה בהפקה מראש ועם חומרי הגלם של הסרט עצמו, בהוליווד משקיעים כסף רב בכדי לעשות את הטריילר טוב יותר, משכנע יותר ומושלם ולפעמים ממש לא כמו שהסרט עצמו לבסוף נראה.

נוח לנו להאמין שהסרט הינו כמו הטריילר, אך אל לנו לטעות ולהטעות, זה קדימון בלבד.

צפיה מהנה לכולכם.

תחום הפעילות שלי: אנימציה, סרטי קולנוע, תלת מימד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב