דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנד חדש: מימיות וקנטינים 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2686 פעמים ]

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בקרב מטיילים רבים בישראל – שימוש במימיות. לא, הכוונה איננה למימיות צבאיות ישנות ומעופשות כפי שהיו נפוצות בישראל בעבר, אלא למימיות חדשות, אקולוגיות ובריאותיות. נכון, אפשר עוד למצוא לא מעט אנשים שמסתובבים עם המימיות הירוקות המיושנות, אבל כיום כבר אפשר למצוא אלטרנטיבות טובות בהרבה, במחירים משתלמים.

הסיבה לחזרה אל השימוש במימיות ברורה: בניגוד לבקבוקי שתיה מפלסטיק, המימיות הן ציוד רב פעמי והשימוש בהן מונע נזקים כבדים לסביבה. כולנו מכירים את התמונות המכוערות של אתרי טיול ונופש, שמלאים בבקבוקי שתייה ריקים. השימוש במימיות מסייע לצמצם את התופעה בצורה משמעותית. בנוסף, בקבוקי הפלסטיק הגדולים אינם נוחים לסחיבה - הם שוקלים הרבה ולא מתאימים לתיקים.

למימיות יש יתרונות רבים בכל הקשור לנוחות השימוש וכן לשמירה על טמפרטורת הנוזלים הנמצאים בהן. כיום ניתן להשיג בישראל מימיות מסוגים רבים, שחלקן מיוצר בארץ וחלקן מיובא מחו"ל, מימיות אשר מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר ועשויות מחומרים בריאים ועמידים - שמחזיקים מעמד זמן רב מאוד. 

המימיות הללו יכולות להחזיק זמן רב מעמד וניתן לעשות בהן שימוש בכל תנאי שטח שהם, החל מהחרמון המושלג ועד למדבר הרותח. הן מתאימות לאנשים אשר אוהבים לרכוב על אופניים ברחבי הארץ, תחביב שנפך לשיגעון של ממש, לטיולים בבית הספר וכן לטיולים בשטח. אפשר בהחלט לקחת אותן גם למקומות עבודה - ולמלא אותן בבית במשקה החביב עליכם. בקיץ הישראלי, שבו יש כידוע צורך לשתות כמויות גדולות של נוזלים כדי לא להתייבש, זה פתרון מצוין.

סוגי מימיות

שני הסוגים העיקריים של מימיות אשר נפוצים בארץ הם מימיות אלומיניום, אשר הן כשמן – עשויות מחומר האלומיניום והן קשיחות ועמידות מאד, והסוג השני: מימיות מעור, אשר נקראות בדרך כלל קנטין. מטבע הדברים מדובר בעור אשר הוא גמיש יותר ולכן ניתן להתאים אותו בנוחות יותר גדולה לתיקים שונים.

הבחירה בין קנטין לבין מימיה תלויה בהעדפות האישיות של על אחד ואחד, בכל מה שקשור לנוחות ולעיצוב. לקנטין יש לוק מיושן יותר, שמתאים למי שמחפש מראה נוסטלגי, ואילו למימיות יש מראה מעוצב מודרני יותר.

את המימיות והקנטינים ניתן לרכוש במבחר חנויות לציוד ספורט ברחבי הארץ, והן בשורה של אתרי אינטרנט שמתמחים במכירות של מוצרים מסוג זה. כמו כן ניתן להשיג אותם ישירות באתרי הייבואנים – או לחפש אתרים בחו"ל שמציעים אותם למכירה. המחירים שלהם נעים בדרך כלל סביב כמה מאות שקלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב