דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך חברת אחסנה רלוונטית לעסק שלכם? 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1480 פעמים ]

ניהול הסחורה היא פעולה הכרחית בכל עסק, במיוחד כזה אשר לא רוצה לראות את רצפת הייצור שלה חדלה מלעבוד. אז איך מנהלים את הסחורה? פשוט מאוד, מאחסנים אותה.  

שרשרת האספקה

כל בעל עסק יודע כי ניהול נכון של תהליך הייצור מבטיח לו חיסכון בעלויות היצור מחד והגדלת הרווחים מנגד. עם זאת, ניהול תקין של תהליך הייצור תלוי לא מעט בניהול תקין של התהליכים הקודמים לו בשרשרת, כאשר אחד החשובים שבתהליכים אלו הוא ניהול נכון של הסחורה.

אין ספק כי רק בעזרת ניהול תקין ומקצועי של מחלקת הרכש ושל המחסן ניתן להבטיח גם הניהול התקין של הסחורה. מבלי אלו, קיים סיכוי ממשי לפגיעה בשרשרת האספקה, ומכאן שגם בעבודת הייצור.

עזרה זה דבר טוב

הנקודה החיובית היא כי לא צריך לעשות הכל לבד. במיוחד כאשר מדובר על עסקים קטנים, השירותים שמציעות חברות אחסנה יכולים לעשות את ההבדל בין כישלון להצלחה. בנוסף כמובן לשירותי הובלה ואחסנה, מציעות החברות המובילות שירותי ניהול סחורה.

כיום, חלק מחברות האחסנה מציעות שירותים לוגיסטיים על מנת להבטיח ללקוחותיהן את ניהולה התקין של סחורתן. בתי עסק אשר אינם דואגים לניהול לוגיסטי תקין של סחורתם, בין אם מדובר בניהול פנימי או בניהול חיצוני (מיקור- חוץ) מסתכנים בפגיעה בהליך ניהול הייצור כולו.

על תהליך ניהול הסחורה

לאור זאת, ההמלצה היא כי אם אתם נעזרים בשירותי אחסנה חיצוניים במסגרת העסק, כדאי לבחור חברה אשר גם תדאג לניהול הסחורה. השירותים בחברות אלו מותאמים באופן מלא לצרכי העסק, בכל הקשור לניהול הסחורה המאוחסנת.

לא כל מחסן יכול לענות על הצרכים הנחוצים לעסק. על מנת לאחסן ולנהל סחורה בצורה מקצועית יש לבחור חברה אשר משכירה מחסנים לוגיסטיים. המחסנים מותאמים לעבודות פריקה והעמסה בעזרת כלים כבדים, על מנת לאפשר עבודה עם כמויות גדולות של סחורה. הכוונה למחסנים גדולים ופתוחים, ללא חלוקה פנימית על ידי קירות ועמודים, ותקרות גבוהות.

בחברות אלו אנשי מקצוע ייעודים האחראים על ניהול המלאי באופן מלא. הדבר כולל ספירות מלאי תקופתיות, עדכון בעל העסק על חוסרים קיימים ועתידיים או בלאי של הסחורה. חלק מן החברות אף מספקות שירותי הפצת הסחורות ושיווק ישיר.

מתאימים לצרכים שלכם

חברות האחסנה הבכירות מאפשרות לכל עסק לבנות את מערך השירותים הנחוץ עבורו. לכן, הבחירה במקום האחסנה, ולא משנה אם מדברים על מחסנים להשכרה בתל אביב או בכל מקום אחר, יש לפעול על פי הכלל הבא.

מובן מאליו שלא כל עסק זקוק לאותם השירותים. לכן חשוב לבחור חברה אשר תדע להתאים את מערך השירותים שלה לצרכיכם. הפעם, אתם הלקוחות ולכן חשוב שנותן השירות יידע להתאים את עצמו אליכם.

לסמוך בעיניים פתוחות

כמובן שגם אם הסחורה מנוהלת על ידי חברת האחסנה, אין זה אומר כי בעל העסק לא צריך להישאר בשליטה מלאה.

גם החברות המובילות בתחום מבינות זאת ומאפשרות לבעלי העסקים מעקב מלא אחר הנעשה בסחורתן. כל פעולה שנעשית מתועדת במערכת ממוחשבת, כך שבעל העסק יכול להתעדכן בכל עת במה שנעשה. הרווח הוא כפול, גם מישהו דואג לסחורה עבורכם וגם אתם נשארים הבוס.

חוני אילון 
אביה 10




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב