דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית בשמים וקוסמטיקה מאתרים בחול 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 8575 פעמים ]

בשנים האחרונות למדו צרכנים ישראלים רבים כי ניתן לחסוך משמעותית על מגוון מוצרים על ידי הזמנה מחו"ל דרך האינטרנט. אחת הנישות בה קיימים פערי מחירין משמעותיים היא קוסמטיקה ובשמים. מחירי קוסמטיקה ובשמים בארץ (בעיקר של מותגי יוקרה) גבוהים משמעותית מהמחירים בחו"ל ללא הצדקה נראית לעין שינוי תקנות המכס שנכנס לתוקף לאחרונה אף מגדיל את הכדאיות של הזמנה מחו"ל בשל הרחבת הפטור ממכס על קטגוריית קוסמטיקה מרכישות עד $75 לרכישות עד $320. הגדלת תקרת הפטור מאפשרת רכישה של מוצרים רבים ללא תשלום מכס שרכישתם בעבר לא היתה כדאית.

 

אך למרות פערי המחירים לא תמיד ניתן לנצל את אופציית הייבוא האישי לטובת הצרכן הישראלי, מאחר ועלויות השילוח הגבוהות יחסית (במיוחד כשמיבאים מוצר בודד) הופכות את הייבוא האישי ללא כדאי. אחד האתרים המציע פיתרון לבעיה זו הוא StrawberryNet.  StrawberryNet הוא אתר מוצרי קוסמטיקה ופרפומריה בינלאומי המציע משלוחים חינם למדינות רבות, בהם ישראל. באתר דילים רבים על מוצרי קוסמטיקה ובשמים שזולים משמעותית מהמחיר בארץ. בנוסף, האתר מקל על תהליך הקניה על ידי הצגת גירסא מתורגמת לעברית של התוכן עבור גולשים מהארץ. בנוסף, המחירים המוצגים בסטרוברי נט לגולש ישראלי הם בשקלים. על הקונה להביא בחשבון שברכישות מעל $75 יהיה עליו לשלם מע"מ בסך 16%  עם הגעת המוצר לארץ.

 

אתר נוסף המאפשר רכישת בשמים במחירים זולים במיוחד הוא Perfume Emporium שלמרות שהמשלוחים ממנו אינם בחינם, מחירם הוא קבוע על סכום של כ- $11 למשלוח, סכום נמוך בהרבה מעלויות משלוח בינלאומי טיפוסית המאפשר לצרכן הישראלי להנות מהנחה משמעותית יחסית למחירים בארץ.

 

בנוסף לשיקולי מחיר, אתרי קוסמטיקה בינלאומיים מאפשרים גם בחירה מגוונת הרבה יותר מהקיים בחנויות מקומיות. מאחר ואתרים בינלאומיים משרתים מספר עצום של לקוחות, הם יכולים להחזיק מלאי גדול ומגוון במיוחד של מוצרים שלרוב אינם זמינים בארץ. בנוסף, האתרים שהוזכרו כמו גם רבים אחרים מציעים מגוון קודי קופון וסיילים המקנים הנחות נוספות מעבר להפרשי המחירים הרגילים ביניהם לארץ. לרוב ההזדמנויות להשיג הנחה משמעותית יחסית לארץ למרות עלות השילוח והמסים תהיה בתקופות של סיילים (שמתרחשים לרוב בתיאום עם החגים בארה"ב, כלומר בסביבות דצמבר בתקופת חג המולד והשנה החדשה, או בימי חג אחרים כגון 4 ביולי)

 

לסיכום, רכישת קוסמטיקה מאתרים בחו"ל משתלמת בעיקר כשמדובר באתרים המאפשרים משלוחים זולים או חינמיים לארץ, וכן במקרים של סיילים עונתיים או הנחות עם קודי קופון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב