דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחליפים מנעול? מספר המלצות וצעדים בדרך להחלפת המנעול. 

מאת    [ 21/04/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1744 פעמים ]

נאלצים להחליף מנעול? איך בוחרים את המנעול הנכון?

הסיבות להחלפת מנעול רבות ומגוונות, אבדו או נגנבו המפתחות, מעבר לדירה חדשה, המנעול חורק או נתקע לחילופין, ועוד רבות נוספות, אז מה עושים? וכיצד נבחר את המנעול הטוב והבטוח ביותר?

מעבר למקרים לא מתוכננים של איבוד המפתחות או פריצה חלילה, כמעט כולנו נידרשים להחלפת מנעול אחת לשלוש שנים בממוצע, מטלה שכולנו רוצים להמנע ממנה, מעבר לכך שהיא כרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת, היא הכרחית ואין דרך להמנע ממנה, בנוסף היא יכולה להיות מטלה מתישה ומתסכלת, צריך למצא את המנעולן הנכון שרק זו משימה בפני עצמה, להחליט איזה מנעול מבלבל לא פחות, והמחירים שמשתנים עם כל מנעולן.

במקרים מסוימים החלפת מנעול אינה נדרשת כלל, ועם קצת שימון ותחזוקה נכונה תעלם הבעיה כלא היתה, יש לא מעט סירטוני הדרכה באינטרנט על תחזוקת מנעולים, בהנחה שבכל זאת נדרשת החלפת המנעול, רצוי לפנות למנעולן מקצועי ומורשה.

לפני חלפת המנעול מומלץ להקדיש מעט זמן לחקר הנושא, יש מבחר עצום של מנעולים ובטווח מחירים רחב מאוד, עם יעוץ והכוונה של מנעולן מקצועי תוכל לעשות בחירה נכונה ומושכלת.

בטיחות היא אחד הדברים העיקריים שנלקחים בחשבון כשמחליפים מנעול, המנעולים בימינו מספקים רמות שונות של בטיחות ועמידות בפני פריצה, מומלץ לבחון את הבדלים בין המנעולים השונים ואת הבדלי המחירים ביניהם, להתייעץ עם מנעולן מוסמך ומקצועי יקנה קצת הבנה וידע, כמו כן אפשר ומומלץ לשדרג את בטיחות הבית או העסק על ידי הוספת מנעול ביטחון נוסף.

ביתי הוא מיבצרי - הבית הוא חוף המבטחים שלנו ומעבר לכך שוא מכיל בתוכו את כל היקר לנו, הוא המרחב הפרטי ואישי הכי חשוב בחיינו, התפשרות על מחיר או פזיזות בבחירת מנעול יכולה לבוא בעוכרינו ולעלות לנו ביוקר רב מאוד, חילול המרחב הפרטי והאישי שלנו כואב יותר מהרכוש שיאבד.

מומלץ שהחלפה או התקנת מנעול תתבצע על ידי מנעולן מקצועי אמין ומורשה על ידי משטרת ישראל, בראש ובראשונה בהנחה שמנעולן שהזמנת מקצועי, צריך להיות לו את כל הידע הנדרש על מנת ליעץ לך איזה מנעול מתאים לצרכיך ואיך לשדרג את ביטחונך וביטחון היקרים לך, חסך ביעוץ ועבודה לא מקצועית ומרושלת לא רק שלא תשדרג את ביטחונך, היא יכול לגרום לנזקים שיתלוו בעלויות נוספות ולא הכרחיות, בחירת מנעולן מקצועי ואמין היא הכרח.

לסיכום לא משנה מהן סיבות שבעטיין אתה נאלץ להחליף מנעול, ומכיוון שהאילוץ כבר "מתדפק על הדלת", מומלץ לנצל את ההזדמנות ולשדרג את ביטחון בית, ההוצאה כספית הכרוכה בכך בלתי נמנעת ממילא, מומלץ להשקיע עוד קצת מחשבה ומשאבים על מנת להפיק מהמצב הבלתי נמנע את הביטחון המירבי במגבלות היכולת. 

חובב מנעולים - מספקים שירותי מנעולנות ובטיחות מתקדמים.


מנעולן בתל אביב | מנעולן בראשון לציון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב