דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המזון ואנטי אייג'ינג Anti-Aging 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 4427 פעמים ]

המזון ואנטי אייג'ינג Anti-Aging

 

הנחיות כלליות לתזונת אנטי אייג'ינג הם: לשמור על צריכת הקלוריות נמוכה ולמתן את צריכת השומן הרווי, לאכול הרבה מזון בלתי מעובד, שמן דגים ופירות וירקות טריים, וכמו כן לצמצם את צריכת המלח והסוכר. בנוסף ההנחיות הכלליות, ישנם מזונות מסוימים שיש להם גליל של אנטי אייג'ינג, וכי אתה צריך באופן קבוע לכלול בתזונה.

 

שום:

האימרה: לאכול שן שום ביום (שורה או מבושל) מסייע להגן על הגוף מפני סרטן ומחלות לב. ההשפעות על הלב של שום נרשמות גם כן. אחת 1994 המחקר באיווה, ארה"ב, של 41,837 נשים בגילאי 55 ו 69 הציע כי נשים שאכלו שן שום לפחות פעם בשבוע היו 50 אחוז בסיכון נמוך יותר לפתח סרטן המעי הגס. מחקר נוסף על Tasgore לרפואה בהודו הציע שום כי הפחיתה את רמות הכולסטרול בדם וכן בסיוע דליל באופן יעיל יותר מאשר אספירין, ובכך לסייע להפחתת הסיכון למחלות לב.

 

ג'ינג'ר:

שורש ג'ינג'ר או מיתבל יכול לשפר את העיכול ומערכת הדם, אשר יכול להיות שימושי עבור אנשים מבוגרים. ג'ינג'ר עשוי לסייע להקל על כאבי פרקים וכאבים.

 

אגוזים:

רוב סוגי אגוזים הם מקור טוב של מינרלים, במיוחד אגוזי מלך ואגוזים brazi. אגוזי מלך, אף עשיר בקלוריות, עשירים אשלגן, מגנזיום, ברזל, אבץ, נחושת וסלניום. הוספת אגוזים לתזונה (מפזרים אותם על סלטים וקינוחים) יכול לשפר את תפקוד מערכת העיכול ואת המערכת החיסונית, לשפר את העור בעזרת השליטה למנוע סרטן. אגוזים עשויה גם לסייע רמות הכולסטרול שליטה. אף פעם לא לאכול אגוזים מעופשים, עם זאת, כפי שהם נקשרו שכיחות גבוהה של רדיקלים חופשיים.

 

אבוקדו:

האבוקדו הינו פרי, אשר נאכל בדרך כלל יחד עם ירקות, האבוקדו הינו מקור טוב של שומן חד בלתי רווי, בריא אשר עשוי לסייע להפחית את רמת הכולסטרול הרע בגופנו. אבוקדו הינו מקור טוב של ויטמין E יכול לסייע לשמור על עור בריא ומניעת הזדקנות העור (ויטמין E עשוי לעזור להקל על גלי חום של גיל המעבר). האבוקדו עשיר באשלגן אשר מסייעת למנוע אגירת נוזלים ולחץ דם גבוה.

 

פירות יער:

כל פירות יער שחורים וכחולים כמו פטל שחור, אוכמניות, דומדמניות שחורות וענבים שחורים מכילים פיטוכימיקלים המכונה פלבנואידים. הפלבונואידים הינם חומרים נוגדי חמצון חזקים המסייעים להגן על הגוף מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והזדקנות (אנטי אייג'ינג תזונה ודיאטה).

 

ירקות ממשפחת המצליבים:

המשפחה של ירקות ממשפחת המצליבים כוללים כרוב, כרובית, ברוקולי, כרוב, לפת, כרוב ניצנים, צנון ואת גרגיר הנחלים. ירקות ממשפחת המצליבים לסייע לגוף במלחמתו נגד רעלים סרטניים. אתה צריך לנסות לצרוך לפחות 115g/40z (של כל אחד או שילוב) של ירקות אלה על בסיס יומי. אם אפשר, לאכול אותם בשורה או מבושלים קלות כדי אנזימים החשובים נותרו על כנן.

 

סויה:

הסויה מכיל פוטואסטרוגנים. נשים לאחר גיל המעבר עלול למצוא כי סויה עוזר לשמור על רמות האסטרוגן. סויה עשוי להקל על גלי חום בגיל המעבר ולהגן מפני אוסטיאופורוזיס אלצהיימר, מחלות ומחלות לב. לחפש מוצרי סויה מותססים, אשר מתעכל בקלות רבה יותר, ולכן תזונה יותר, בדרך כלל לא לגרום intolerances מזון. אולי כדאי לבדוק אם מוצרי סויה לא שונו גנטית. סויה לא לבלבל עם רוטב סויה, שהוא מלא מלח יש להשתמש במשורה, אם בכלל.

 

ארוחת פסטה, אורז שלם:

פחמימות מורכבות מספקות אספקה קבועה של אנרגיה לאורך כל היום, ויש לפצות את עיקר בתזונה. פסטה מחיטה מלאה הוא פחמימה מורכבת מעולה. הוא עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל פי שניים את כמות ברזל כמו פסטה רגילה. אורז הוא פחמימה מורכבת אחרת המומלצת, שהיא גדולה של ויטמין סיבים ו-B.

 

אבטיח:

שניהם בשר זרעי האבטיח מזינים כדי לנסות מיזוג אותם יחד במעבד מזון ושתייה כמו מיץ. הבשר מכיל ויטמין A, B ו-C; הזרעים מכילים סלניום, שומנים חיוניים, אבץ וויטמין E, כל אלה יסייעו לך להישמר מפני נזקי רדיקלים חופשיים הזדקנות. המזון ואנטי אייג'ינג Anti-Aging .

 

מים:

לשתות לפחות 8 כוסות מים כל יום כדי להישאר בריא. מי עוזר לנו להיפטר מרעלים וחומרי פסולת לא רצויים מהגוף.

אין לסמוך על הצמא, תחושה זו פוחתת עם הגיל. לשתות לעתים קרובות לבחור בין נוזלים מזינים, כולל פירות 100% ומיצי ירקות, דל שומן או חלב דל שומן, broths, מים מוגזים, ותה. גם אתה יכול לקבל נוזלים מהמזון, במיוחד אלה הם נוזלים בטמפרטורת החדר. נסה ג'לטין, קפואים, יוגורט מרקים, אבטיח, מלפפונים חמוצים, תפוזים, חסה, עגבניות, וכו '

 

 

מדענים משרד החקלאות פיתחו סולם הדירוג המודד את התוכן נוגדת החמצון של מזונות צמחיים שונים. היקף נקרא ORAC, אשר מייצג יכולת הספיגה של רדיקלים של חמצן. הם גילו כי קבוצה קטנה של "מזונות העל" להכיל עד עשרים פעמים כוח נוגד חמצון של מזונות אחרים. מומלץ לאכול מזונות המכילים 1 לפחות 3,000 יחידות ORAC ביום, שזה לא קשה, מאז 1/2 כוס של אוכמניות להכיל 2,400 יחידות.

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב: אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים, סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?.  אתר: פיתוח גוף מהיר, אתר: דיאטות מהירות, הרזיה וחיובים , אתר: בריאות, שרירים וכושר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב