דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש אוכל איטלקי כשר ברומא 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 4118 פעמים ]

רומא, אחד ממוקדי התיירות המרכזיים בעולם, היא עיר קסומה, ציורית ועוצרת נשימה לכל הדעות. ברומא תוכלו למצוא אטרקציות רבות בכל תחום ומכל הסוגים כמו מוזיאונים, תערוכות אמנות שונות, מרכזי תרבות שונים כמו מוזיקה, קולנוע, אופרה; תוכלו לדרוך בתוך היסטוריה ודת בעודכם פוסעים בסמטאות המיוחדות וברחובות המלאים בתרבויות וריחות, אך בואו לא נשכח את הצורך הבסיסי ביותר של האדם – אוכל. וכדאי שהוא יהיה ערב לחיך ומספק במידה רבה.

מסעדות כשרות ברומא
המטבח האיטלקי ידוע בכל העולם, והחובה המוסרית שלנו בתור תיירים ברומא, היא כמובן לטעום מכמה שיותר. ואם כבר טועמים – אז כמו שצריך. ישנן לא מעט מסעדות כשרות ברומא שבהחלט שוות ביקור. כמה מהן נמצאות בקרבת הגטו היהודי ומהוות אטרקציה לתיירים רבים. בהרבה מהמסעדות תוכלו למצוא שילוב של שני המטבחים – איטלקי וישראלי. חלבי, בשרי, מאפיות, גלידה משובחת – את הכל תוכלו למצוא שם. כמה כיף וטעים לשמור על כשרות! מסעדות כשרות ברומא - הנה מספר המלצות:

  • מסעדת "בגטו" : חלק מרשת מסעדות כשרות ברומא, אותה תוכלו למצוא ברובע היהודי שבעיר. האווירה הקסומה, השירות הנהדר והמנות הטעימות מכל הסוגים, הופכים אותה לאטרקציה מיוחדת במינה. המסעדה מחולקת לשניים, מסעדה חלבית ומסעדה בשרית המצויות אחת אל מול השנייה.
  • מסעדת "נונה בטה" : גם היא נמצאת באזור הגטו היהודי. מוגשים בה מאכלים יהודיים מסורתיים וכמו כן, אוכל איטלקי משובח. מומלץ.
  • גלידריה ומאפייה – "דולצ'ה": לא פחות חשוב מהארוחה עצמה הוא הקינוח. גלידריה ומאפייה זו מציעה לכם טעמים משובחים ומתוקים; עוגות, מאפים, פחזניות ועוד, אפשר ישאירו חיוך מסופק על פניכם.

מלונות כשרים ברומא
לא קשה לשמור מצוות ברומא! מלבד מגוון המסעדות הכשרות בהן תוכלו לבקר, ישנן מלונות כשרים במרכז רומא, מהם תוכלו ליהנות בלי דאגה. מציאת מלון כשר ברומא הינו דבר אפשרי וקל, למשל:

  • "מגדל – פאלאס", מלון שלושה כוכבים הנמצא בבית דירות עתיק וקסום. המלון קרוב לאתרים המרכזיים כדוגמאת הפנתיאון, קמפו דיפיורי, הגטו היהודי ועוד. האופי היהודי של המלון מקל על שמירת המצוות; אביזרי נוחות, ארוחת בוקר כשרה ועוד – וכל זאת במחיר אטרקטיבי.

בנוסף למלונות כשרים, ישנה אפשרות לפנות לקהילה היהודית ברומא, שתספק בשמחה רבה שמות של בתי מגורים יהודיים המוכנים ואף שמחים לארח תיירים בביתם ואף לערוך עמם קבלת שבת, מה שיספק לכם, מלבד אירוח נפלא, חוויה מדהימה ואותנטית.

 

אז תהנו בטיול הבא שלכם ברומא.

העולם יפה תהנו ממנו.


לירן גנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב