דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסיבות לנפוש באילת בעונת האביב 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 11141 פעמים ]

אילת, עיר השמש הנצחית ועיר התיירות מספר אחת בישראל מוצפת במטיילים ותיירים מתוך ומחוץ לארץ בקיץ ובחגים, ומחירי הטיסות והמלונות בתקופות אלו הם בהתאם. דווקא בתקופות הרגועות יותר, בהם מזג האוויר הוא נוח יותר מאשר בקיץ הלוהט, המחירים הם נוחים יותר ומתאימים במיוחד לטיילים ישראלים.

איפה כדאי לנפוש ולבלות בדרום בתקופת האביב?

בקיץ חם מדי מכדי לצאת ולבלות בסביבות אילת, ואילו בחורף – הלילות קרים. אילת שוכנת באזור מדברי, אחד האזורים היפים בארץ. חבל אילות מציע למבקרים שלל אתרים ואטרקציות לבילוי בנוף המדהים והמיוחד של הרי אדום אל מול הכחול של ים סוף.

דווקא עונות המעבר, הסתיו והאביב, מאפשרות לנופשים לבלות בחיק הטבע, מבלי להיצלות בשמש הקופחת של עונת התיירות העיקרית – עונת הקיץ.

מעט צפונית לאילת, בחבל אילות, שוכן לו קיבוץ יוטבתה ובסמוך אליו החי-בר. במרכז המבקרים של יוטבתה המבקרים מוזמנים לצפות בחזיון אורקולי מרהיב על תולדות היישוב ולצאת לסייר בחי-בר הסמוך. החי-בר הוא שמורת טבע בה נשמרות ומשוקמות חיות רבות אשר היו נפוצות בארץ בתקופת התנ"ך. צבאים, חמורים, פראים, יענים, יעלים, ראמים ודישונים הן כולן חיות שמכבר אינן נפוצות בטבע, אך ניתן למצוא אותן בשמורת החי- בר. מלבד אוכלי העשב, בשמורה גם ישנו אזור מיוחד המוקדש לטורפי הארץ – זאבים וצבועים, קרקלים ושועלים ונמרה אחת, שריד לזן שאותו ניתן היה למצוא בטבע בעבר. נוסף על אלו, בשמורה ניתן גם למצוא תצוגת נחשים ודורסי לילה, ציפורים וציפורי טרף .

אתר נוסף בו ניתן לבלות בחיק הטבע באזור אילת הוא מכרות תמנע. בשמורה זו ישנם ציורי קיר רבים, הפעלות לילדים וכן את עמודי שלמה המפורסמים ונופים מרתקים. באזור ניתן לערוך סיורים רגליים, או לשכור זוג אופניים לטיולים דו גלגליים.

איפה כדאי ללון באילת?

באילת והאזור ישנם מלונות רבים המתאימים לכל נופש וסוג נופש וכן לכל תקציב – החל מאכסניות נוער אשר משכירות מיטות ללילה, וכלה במלונות יוקרה מפנקים. רבים הם המלונות באילת שמציעים דילים מפנקים של הרגע האחרון או דילים של הכל כלול. בייחוד בתקופת האביב, דילים של הרגע האחרון הם משתלמים במיוחד, כיוון שהם נוספים על המחירים הנמוכים ממילא של מחירי המלונות והטיסות המוצעים בתקופות הנחשבות שקטות מבחינה תיירותית.

מה יש לאילת להציע מלבד טבע?

נופש באילת הוא לא רק הרי אדום וחיות פרא, הוא אולי בראש ובראשונה ים סוף. שונית האלמוגים בים סוף ובחוף אלמוג אשר נמצא כחמישה קילומטר דרומית לאילת, מציע למטיילים שלל אפשרויות לבלות יום מקסים וחם בחיק הים והחוף.

שוניות האלמוגים מציעות למבקרים הזדמנות להצטרף לסיורי צלילה באזור. גם מי שאינו מצויד ברישיון צלילה יכול להצטרף לצלילת היכרות או לצאת למסע קסום במוזיאון התת מימי או בצוללת עם קרקעית זכוכית.

ההרפתקנים יכולים להיכנס למים לחוויה שכולה דולפינים בריף הדולפינים. שחיה או צלילה עם דולפינים היא חוויה המשאירה תמיד טעם של עוד. ריף הדולפינים מציע למבקריו לא רק חוויות מימיות, ניתן גם להתפנק בחוף המיוחד בפינות רומנטיות קסומות הכוללות שלוש בריכות מחוממות רדודות של מי ים, מים רכים ומי מלח. הבריכות מחוממות לחום 34 מעלות בהם יכולים הנופשים ליהנות מטיפול בועות מיוחד.

גם אם כל מה שנחוץ הוא מסעדה טובה, בר שמח או חווית קניות ללא מע"מ, אילת מציעה חוויות אלו לאורך השנה כולה, רק שבאביב הן זולות יותר ונעימות יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב