דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת טבעות נישואין 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2643 פעמים ]

כנראה שהטבעות הכי חשובות שתקנו בחיים שלכם הן טבעות נישואין. מלבד מטבעות אירוסין, טבעות נישואין הן הכי גורליות מכל שאר הדברים. הסימבוליות מאחורי טבעת מן הסוג הזה היא כל כך גדולה, שבחירת הטבעת הנכונה זו משימה מאוד חשובה. יש הרבה החלטות שצריך לבצע כשרוצים לבחור זוג טבעות נישואין, כמו סוג המתכת, הסגנון והצבע. החלטה חשובה נוספת כמובן, היא המחיר שאתה מוכן לשלם על טבעת נישואין. במאמר זה תוכלו לקרוא על ההחלטות שכדאי לבצע כשרוצים לבחור טבעות נישואין.

 

סוג המתכת – השימוש במילה "מתכת" בהקשר לטבעות נישואין, זה לא הדבר הכי רומנטית, אך בכל זאת, טבעות עשויות מתרכובות מתכתיות שונות ויש סוגים רבים של טבעות מסוגים שונים של מתכות. טבעות זהב בדרך כלל יהיו הבחירה הטבעית שזוג יבצע בבחירת טבעות נישואין. טבעות העשויות מזהב, בדרך כלל יהיו עשויות מזהב לבן או מזהב רגיל, בקראט משתנה, כמו 10 קראט, 14 קראט או 24 קראט. סוג אחר של מתכת פופולארית הוא פלטינום. טבעות נישואין העשויות מפלטינום החלו להפוך נחשקות יותר בשנים האחרונות. טבעות פלטינום נוטות להיות יותר יקר מטבעות זהב. אכן, זו מתכת יפה וגם מאוד קשה. אם יש לכם תקציב גבוה מספיק, טבעות נישואין עשויות פלטינום יהיו בחירה נהדרת.

 

גודל וסגנון – זוגות המחפשים אחר הטבעות המושלמות, יתוודעו לכך שיש הרבה גדלים וסגנונות שונים של טבעות נישואין. אפשר להתאים כמעט כל טבעת לגודל האצבע, כדי שתתאים בדיוק. אם אתם יכולים למצוא את גודל הטבעת המושלם מבלי להצטרך לשנות את הגודל שלה אחר כך, זה יהיה ההימור הכי טוב. שינוי גודל הטבעת יכול להשפיע גם על החוזק שלה, במיוחד אם שינו את הגודל שלה בעבר. ישנם גם סגנונות שונים של טבעות נישואין שאפשר לבחור מהם עבור נשים וגברים. אם תלכו לחנות תכשיטים, אתם תופתעו לגלות כמה סגנונות שונים של טבעות נישואין קיימים. יש טבעות יהלומים וגם טבעות נישואין משובצות אבני חן אחרות. אפשר גם למצוא וליצור טבעות המשובצות בסוגים שונים של אבנים, כמו טבעות המשובצות אבני הולדת.

 

מחיר – עוד היבט רומנטי פחות שצריך להתחשב בו בבחירת טבעות נישואין הוא המחיר. זוגות העתידים להתחתן, עומדים בדרך כלל על תקציב מוגבל והם צריכים להחליט נכון, כמה הוא מוכנים להוציא על טבעות הנישואין שלהם. יש כל מיני דרכים להגיע למיצוי המרבי של הכסף שלכם בבחירת טבעות נישואין. מכירות סוף עונה למשל, הן תקופה נהדרת שאפשר לנצל כדי להשיג הנחה על טבעות. במקרים רבים, חנויות תכשיטים ירצו להיפרד מעודפי התכשיטים שלהם ויבצעו מכירות חיסול. אתם יכולים לנצל מכירות חיסול שכאלה, כדי למצוא טבעות במחיר זול, שלא מחייב אתכם להתפשר על טבעות נישואין פשוטות.

 

שיטות נוספות לקנות טבעות נישואין במחיר זול הן שימוש בקופונים ומחקר נכון באינטרנט. יש אתרים המציעים לכם קופונים לרכישת זוג טבעות נישואין בהנחה שיכולה להיות מאוד משמעותית לתקציב שלכם. דרך נוספת היא לבדוק אם יש חנויות תכשיטים, המציעות באתריהן טבעות נישואין במחיר נמוך יותר מאשר שהן מציעות בתצוגת החנות. לפעמים המזל ישחק לכם ותוכלו למצוא כך טבעות במחיר מופחת, לפעמים לא.

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב