דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אפליקציות בעידן הסמארטפונים 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 4360 פעמים ]

אפליקציות הן כל מה שאנחנו נתקלים בו באינטרנט ובסמארטפונים, ביניהם האייפון, שיכולות לגרום לנו לצחוק, לישון טוב יותר, לחשב מרחקים, לבדוק עומסי תנועה, ליצור אפקטים של קול ועוד. פיתוח אפליקציות הפך להיות תחום מבוקש מאוד, הן מצד עסקים שרוצים חשיפה והן מצד אנשים פרטיים שבסך הכל רוצים הכנסה נוספת.

פיתוח אפליקציות לבד אפשרי רק אם יודעים תכנות, וככל שהאפליקציה מורכבת יותר, כך צריך ידע וניסיון רחבים הרבה יותר. מי שאין לו את הידע והניסיון יכול לפנות לחברות המתמחות בפיתוח של אפליקציות, ובמקרה הזה יש לשים לב לאיכות העבודה של החברה.

כאמור, פיתוח אפליקציות יכול להיעשות בפלטפורמת האינטרנט, למשל בפייסבוק, אבל לא רק, ויש הרבה אפליקציות שלא צריך אינטרנט בשבילן ואחרי שמורידים אותן לסמארטפון הן עובדות לבדן. היות וסמארטפונים נהיו פופולאריים כל כך, פיתוח אפליקציות לסמארטפונים הוא הדבר הלוהט ביותר כיום, ואין אחד שיש לו סמארטפון ולא הוריד איזושהי אפליקציה.

פיתוח אפליקציות לסמארטפונים עוזרת לעסקים שרוצים לקבל חשיפה בעיקר על ידי כך שהם יכולים לרכוש שטח פרסום באפליקציה כלשהי, ובכל פעם שמישהו משתמש באפליקציה הוא יבחין מיד בפרסומת של העסקים השונים. אומנם זה מאוד נוח כי לא צריכים עוד לרדוף אחרי הלקוח, אבל כדי שההשקעה בשטח הפרסום תראה תוצאות, צריך העסק לבחור באפליקציה פופולאריות שבה משתמש קהל היעד שלו.

פיתוח אפליקציות לסמארטפונים הוא דרך מהירה של אנשים מהשורה עם הרבה שכל וסבלנות להרוויח כסף. אבל, כדי להרוויח כסף טוב, ואולי אפילו להגיע לרמה שאפשר להתקיים כלכלית אך ורק מאפליקציה אחת, צריך ליצור אפליקציה שתמשוך אליה עוד ועוד משתמשים, ושלאלו יהיה צורך תמידי להשתמש בה.

אז יש את הרעיון מאחורי פיתוח אפליקציות לאייפון וחבריו הסמארטפונים, ועל הרעיון להיות יצירתי ופרקטי, אבל עד כמה שקשה למצוא את הרעיון הנכון, הפיתוח עצמו של האפליקציה, כלומר התכנות, הוא הדבר הקשה מכל.

כבר ציינו שכדאי להיעזר בחברת פיתוח אפליקציות לאייפון מקצועית, אבל חשוב להבין מהי העבודה שהם עושים "בתכלס" ואיך לבחור אותה. קודם כל, השירות שחברה כזו מספקת הוא תכנות, כלומר בניית האפליקציה מהיסוד. ככל שהמורכבות של האפליקציה עולה, כך עולה כמות וזמן העבודה ובאופן ישיר גם המחיר.

כדי לבחור היטב חברת פיתוח אפליקציות לאייפון יש לוודא שני דברים: דבר ראשון והחשוב מכל הוא האיכות של המוצר המוגמר. הדבר השני הוא המחיר שהחברה גובה. מחיר נמוך מדי למשהו מורכב מדי צריך להעלות חשד מסוים. אם לא בטוחים מה נחשב למחיר ממוצע, כדאי לבדוק עם אנשים בפורומים שמבינים עניין ויכולים לייעץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב