דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים: כללים שיש להקפיד עליהם בעיצוב 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2215 פעמים ]

עסקים רבים משתמשים במגוון מוצרי נייר כדי לקדם את עצמם - כרטיסי ביקור, עלונים, קטלוגים ועוד. המבחר הוא גדול. דווקא פולדרים זוכים להזנחה, אף על שהם משמשים כל עסק.
חברות רבות שוכחות כי פולדרים אומרים המון על בית העסק שהן מייצגות, הסגנון שלו, המקצועיות והאיכות.

פולדרים כעורים אינם משדרים את מלוא השרות והמוצרים האיכותיים שהעסק מציע. הם גורמים ללקוחות להמעיט בערכו. פולדרים הם תיקייה נפלאה אשר תאחסן את כל הברושורים והמסמכים שלך. אך במידה והם מאוחסנים בפולדר סתמי, מדוע שהלקוחות שלכם יביעו עניין וירצו לפתוח אותו? חשבו על כך כעל מתנה. מה יעשה לכם יותר חשק לפתוח את האריזה - מתנה העטופה בנייר נאה, מעוצב, עם סרט מושך, או מתנה העטופה בנייר עיתון?

כדי לעצב בחכמה את הפולדר של העסק שלכם, עליכם להקפיד על כמה כללים. אז לפני שרצים אל בית דפוס, קראו טיפים אלו:

לפני שמתחילים לעצב, חושבים מיהו קהל היעד. לאחר שתדעו מי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, תוכלו להתמקד בעיצוב הפולדר. יתכן שתרצו לעצב פולדרים במראה מינימליסטי, עכשווי וקז'ואל עם כמה נגיעות של צבע. הכל בהתאם למסר שהחברה אמורה לשדר.

השתמשו בחוכמה בפונטים, צבעים ואינפורמציה - אל תשתמשו ביותר משני פונטים. יותר מידי סוגי כתב יסיחו את דעת הלקוחות ויגרמו תחושה של בלגן. כנ"ל לגבי הבחירות הצבעוניות - היצמדו לכמה צבעים בודדים. אגב, גם שחור לבן מהווים בחירה מצוינת. הצבעים האלה אמורים ליצור אפקט מרשים ועוצמתי. אל תעמיסו את הפולדר בעודף אינפורמציה. אל תשכחו שבתוך הפולדר יאוחסנו  שפע של ניירות.  

בית דפוס מציע שפע של ניירות - מט, מבריק ועוד. כל נייר מעביר תחושה אחרת למגע. לוגו החברה יכול להראות נפלא על הנייר הנכון. לכן בחירת הנייר היא חשובה במיוחד. בחירה גרועה של נייר תגרום לתמונות להראות סתמיות וללוגו להראות זול. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם בית דפוס ולבקש דוגמאות של הדפסות. כך תדעו איזו בחירה היא המושלמת בותר. אין צורך לנחש.

אך עם כל הכבוד לעיצוב מרשים וכוחני, לנייר מושלם ויוקרתי, לתמונות יפהפיות וללוגו מעוצב - אם הטקסט המצוין על הפולדר מכיל שגיאות כתיב - הרי שכל העבודה הקשה הלכה לטמיון. למה שמישהו יטרח לעבוד עימכם, כשאינכם מסוגלים אפילו לאיית מילה פשוטה כהלכה? האם אתם מכוונים רק ללקוחות שהם כמוכם, יודעים לכתוב רק בשגיאות כתיב? יתכן שזה נשמע אכזרי, אך זה נכון. לכן, לפני שאתם ממהרים להדפיס, העבירו את הדוגמה של הפולדר (אפשר גם במייל) למכרים, שיעשו לכם הגהה ויוודאו שהכל בסדר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב