דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים: יתרונות בפגישות עסקיות 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2007 פעמים ]

פולדרים מעוצבים התחבבו על עסקים רבים - גדולים כקטנים. יופיים מעניק שפע של יתרונות לעסק. להלן רשימה חלקית של יתרונות אלו:

רושם ראשוני - פולדרים מעוצבים יעשו רושם ראשוני נפלא על הלקוח שלך. הם ישאירו לו טעם של עוד. אמנם החיוך ולחיצת היד הם הרושם הראשוני, אך גם הפולדר שתשלוף מהתיק שלך הוא חלק מהעניין.

ייחודיות - פולדרים הכרחיים בכל פגישה עסקית. הם יגרמו לך להתבלט מעל המתחרים שלך. לאור התחרות הרבה היום, פולדרים נאים יכולים לעשות את ההבדל בינך לבין השאר. הפולדר המעוצב גם יסייע לך להעביר את המסר שלך באופן חד ומדויק.

רושם מתמשך - יתרון נוסף שמציעים פולדרים, הוא באפקט הרושם המתמשך שהם יוצרים על לקוחות. מאחר ולעיתים הלקוחות מקבלים את הפולדר במתנה, הם עשויים לעיין בו בהמשך, בביתם. זהו למעשה שי קטן ומעוצב. כמובן שחשוב מאוד כי פרטי ההתקשרות שלך יהיו מצוינים על גבי הפולדר.

הדפסה דיגיטלית - היום, כמעט כל בית דפוס עובד בשיטה הדיגיטלית, מה שאומר בפועל - כי יותר קל לעצב פולדרים. קל יותר לשלוט בתוכן ובצבעים המעטרים את הפולדר. גם המידות מגוונות יותר ולא חייבים להיצמד למידת ה-A4  הנצחית והסטנדרטית. אמנם זוהי המידה המקובלת ביותר, אך ישנם גדלים אחרים.  

פולדרים בגדלים אחרים יכולים להגדיל את הרושם שתעשה על לקוחותיך. כך שפולדרים גדולים או קטנים יכולים להתבלט מעל ערמה של ניירת משעממת. בנוסף, הדפסה דיגיטלית גם מאפשרת לעסקים רבים לעצב את הפולדר בנוחיות של ביתם, מבלי להגיע אל בית דפוס.

ארגון נוח ומסודר של החומר שלך - יתרון נוסף של פולדרים, הוא בכך שהם מאפשרים לך להניח בתוכם ניירות באופן מסודר. הפולדר מכיל כיס פנימי, בתוכו הוא מאחסן את כל החומרים. בית דפוס גם מאפשר להזמין פולדרים אשר הכיסים והחתכים שלכם מותאמים אישית. למשל - תוכלו לעשות חתך מיוחד לכרטיס ביקור, חתך מיוחד לדיסק, לשנות את מיקום הכיס וכו'...כמובן שהדפסה כזו תעלה יותר כסף כי זוהי הדפסה מותאמת אישית.

לסיכום - פולדרים מעוצבים הם אחד מנכסי צאן וברזל של כל בית דפוס. הם מאפשרים לך להציג את התוכן שלך בדרך יצירתית, אשר תמשוך את העין ותבדר את לקוחותיך. הפולדר שלך לא ישעמם אותם והם יתרשמו לטובה. כמובן שנוצר אפקט של "וואו", כאשר אתה שולף את הפולדר שלך. אנשים לא מצפים לו. הם מצפים לפולדר משעמם ומשרדי ולא לפולדר יפהפה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב