דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: כיצד להמשיך הלאה לאחר גירושין 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2339 פעמים ]

בתהליכי גירושין, כמו בכל תהליך כואב אחר, קבלה היא חלק חשוב ובלתי נפרד מהחלמה. מדובר בחלק הקשה ביותר, אומר עורך דין גירושין. זהו הצעד המורכב ביותר שעושים כדי להשתחרר מהעבר ולהפוך דף חדש וחלק. עו"ד גירושין טוען, כי כעת תצטרכו להתמקד בעצמכם ולשכוח מכל מחשבות טורדניות על מה היה יכול להיות או לא להיות.

הרפו מכל הרגשות ההרסניים - עו"ד גירושין טוען, כי תהליך הקבלה משמעו להתעלות מעל רגשות של אשמה, זעם וחרטה. היכולת להרפות מהרגשות השליליים האלו משמעה קבלה אמיתית, מה שאומר שאתם חופשיים להמשיך הלאה בחייכם, ללא השרשרת שכבלה אתכם.

שחרו את המושכות - עורך דין גירושין מכיר המון גרושים, שפשוט לא הצליחו להשלים עם המציאות החדשה. הרבה אנשים הם פשוט "חולי שליטה". הם מתקשים להאמין כי החיים תמיד משתנים. ברוב המקרים דברים פשוט קורים, מבלי לשאול ולבקש את רשותנו. כן, אלו החיים, דברים קורים. וויתור על העבר הוא תמיד קשה. אתם נשארים עם ההווה, אובדי עצות, מחפשים תשובות לשאלות כמו "למה זה קרה?" ו"איך טעיתי?". השלימו עם כך שאינכם יכולים לשלוט בהכל ובכל התרחשות בחייכם והמשיכו הלאה.

פתחו דף חדש - עורך דין גירושין מזכיר לכם, כי בחירה היא המתנה הגדולה ביותר שיש לכם כרגע. תוכלו להחליט עבור עצמכם, כיצד תחיו, איזה מן אדם תהיו. יש לכם את החופש להחליט, מכיוון שאינכם כבולים לנישואיכם, שגררו אתכם מטה. אתם חופשיים לפרוח.

אל תאשימו אף אחד בכשלון נישואיכם - עורך דין גירושין מכיר גרושים רבים שנותרו מרירים ומלאי טינה לאחר הגירושין. אך חשוב לזכור שכל הרגשות השליליים האלו בסופו של דבר ישפיעו על הבריאות שלכם ומחירם יהיה גבוה. זכרו כי אף אחד לא הכריח אתכם להיכנס למערכת היחסים הזו. זו הייתה בחירה שלכם ורק שלכם. אל תנסו להאשים אף אחד בטעויות העבר. לאחר שהשלמתם עם מצבכם החדש, ללא רגשות שליליים, יש בידיכם את מלוא החופש ליצור חיים חדשים, בהתאם לתשוקות ולרצונות שלכם. לעולם לא מאוחר מידי לחיים חדשים. עורך דין סיפר לי כי בשבוע שעבר קרא כתבה על ישיש בן 90 שהצטרף למרתון הריצה של ג'ילט!

השתמשו בכוחו של התת מודע - שננו לכם את המנטרה האופטימית הזו כל לילה לפני שאתם נרדמים ובבוקר, כאשר אתם חצי ישנים - "קבלה, הזדמנויות, אפשרויות". לאט לאט תתחילו להפנים וליישם בהתמדה ולאורך זמן. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב