דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: הורות אחרי גירושין 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2243 פעמים ]

כל עורך דין גירושין יודע, שהורות היא משימה מאתגרת עבור גרושים טריים. הוא נתקל בלא מעט באנשים, שמשתוקקים כבר לסיים עם נישואיהם המרים. נמאס להם מהוויכוחים התמידיים לגבי חינוך הילדים.

כל עורך דין גירושין מודע למחשבה העוברת בראשם: אנשים בטוחים כי מחכה להם גן של שושנים. אנשים משקיעים מאמצעים רבים, שוכרים עורך דין גירושים מיומן ומקצועי שיסייע להם לסיים את נישואיהם מוקדם ככל האפשר, תוך מעט מאוד מחשבה להסתגלות לחיים אחר כך. אך האמת היא אחרת. הורות יחידה היא קשה.

עו"ד גירושין מציע להתכונן נפשית לעומס המחכה לך לאחר הגירושין. בתור הורה יחיד, אין אף אחד שיכול לתמוך בך כאשר הילדים מתמרדים. אם אתה עובד מאוחר, אף אחד לא יוודא כי הילדים אוכלים ארוחת ערב והולכים לישון אחרי מקלחת. עליך גם לעבוד במשרה מלאה ומרובת שעות, גם להסיע את הילדים, לוודא שהם עושים את שיעורי הבית, אוכלים כמו שצריך ולא זוללים ג'אנק, לא מגזימים עם טלוויזיה ועוד. אין אף אחד אחר בבית שישגיח על הילדים ויתחלק איתך בעומס. אתה לבד עם הילדים והכל על כתפיך. אתה האחראי על המצב. אין ספק שמדובר במשא כבד מאוד.

להורים גרושים רבים לוקח לא מעט זמן להסתגל למצב החדש. כשהם היו נשואים, הם האמינו כי החיים אחרי הגירושין יהיו קלים וחלקים יותר, רגועים ושלווים, על מי מנוחות. לאחר שהתגרשו, הם לומדים כי דברים מסוימים בחייהם נהפכו לקלים יותר, בזמן שאחרים הופכים לקשים יותר. כן, זה אפשרי להרגיש את התחושות האלו בו זמנית!

עורך דין גירושין מזכיר, כי אינך לבד בסיפור הזה. אם יש לך יחסים פחות או יותר סבירים עם האקס, תוכלו לדון ביחד ענייני הילדים. אם לא, כדאי מאוד שתאסוף סביבך בני משפחה וחברים, שתוכל לשפוך את ליבך בפניהם. 

עורך דין גירושין מציע לקבל את העובדה, שתבצע לא מעט שגיאת בתור הורה יחיד. אתה נמצא בתקופה קשה בחייך, אתה עשוי להתפרץ על הילד, לומר משהו שלא התכוונת לומר ואולי גם לא רצית לומר. לכן, חשוב להתנצל לפני ילדך ולהיות מודע לטעויות שעשית. אך עם זאת, אל תייסר את עצמך, תמשיך הלאה ותסתכל קדימה.

חשוב לזכור כי השנה הראשונה של הורות יחידה היא קשה. ייקח לך זמן להסתגל וגם ילדיך יצטרכו להסתגל למצב הקשה. אך בסופו של דבר - קורה הפלא וזה נעשה. קח בחשבון שמדובר בתקופה זמנית קשה. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב