דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: כיצד לחסוך כסף 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2544 פעמים ]

השכרת רכב בארץ עלולה להיות יקרה, למי שאינו מתמצא בנושא. במאמר זה תוכלו למצוא כמה טיפים מועילים, אשר יסייעו לכם לצמצם את ההוצאות על השכרת רכב בישראל:

עמדו בפיתוי של בחירת מכונית מפוארת - כאשר הולכים לראשונה לחברת השכרת רכב בישראל, תמיד יש פיתוי רב לבחור ברכב מפואר, עם גג נפתח, כזה שמושך את כל המבטים בכביש. אנשים רבים אשר אינם מנוסים בהשכרה, חושבים שזוהי כנראה ההזדמנות היחידה שלהם לנהוג ברכב מהודר שכזה. אך אם אתם רוצים לחסוך כסף, עדיף לבחור ברכב יותר צנוע. קשה להישאר אדיש מול הפיתוי של מכוניות ספורט יפהפיות, חדישות ומפנקות, אך מה לעשות, הזמנים קשים והמחייה יקרה. חשוב לחסוך היכן שאפשר.

נכון שיש מקרים שמצדיקים בחירה של רכב מפואר, כמו פגישות עסקיות בעלות חשיבות עצומה, שכירת רכב ליום החתונה למטרת כניסה חגיגית לאולם האירועים ועוד - אך ברוב המקרים אפשר להסתפק ברכב צנוע יותר.

אל תתפתו לסגור עסקה, מבלי שבדקתם את כל העלויות הכרוכות בה - כאשר ניגשים לסוכנות השכרת רכב בארץ ומקבלים חוזה, כדאי לבדוק עלויות נסתרות. חברות ההשכרה מפרסמות עסקאות מפתות עם מחיר אטרקטיבי, אך מאחורי המחיר מסתתרות לא מעט עלויות נוספות אשר יעלו משמעותית את המחיר הסופי שתשלמו. אל תבחרו בעסקה הראשונה שאתם נתקלים בה. קחו את הזמן ועשו סקר שוק מקיף.

היזהרו מקנסות דרקוניים - במקרים מסוימים, חברות השכרת רכב בישראל גובות קנסות על אירועים שונים בתקופת השכרה. עלות הקנסות משתנה מחברה לחברה. חשוב שתהיו מודעים לכך שיש קנסות. הימנעו מלבחור בחברה הגובה קנסות דרקוניים ונוקשים.
 
חפשו מבצעים ודילים - חשוב להיות עם יד על הדופק לגבי מבצעים. חברות השכרת רכב בישראל מציעות מידי פעם דילים משתלמים. חשוב שתבחינו בין גימיק שיווקי שלא מציע שום הנחה של ממש, למבצע אמיתי אשר יחסוך לכם בעלויות. כמעט בכל הענפים בישראל, למשל ברשתות השיווק, הביגוד, החשמל ועוד, מקובל להעלות את המחירים לפני שיוצא מבצע. אל תפלו בפח כמו צרכנים רבים.  הישראלים כל כך אוהבים מבצעים, עד שהם שוכחים לבדוק לעומק את מהות המבצע.

שכרו את הרכב לתקופת זמן ארוכה יותר - אנשים רבים אינם מודעים לכך, כי עלות שכירת רכב לתקופה ממושכת יותר משתלמת יותר מבחינה כלכלית מעלות השכירה לתקופה קצרה. עשו את ההשוואה בין שכירה של תקופה קצרה  לתקופה ארוכה - בהחלט יתכן שתופתעו מהמסקנות! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב