דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אוטומציה הופכת הכל לפשוט יותר 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 3400 פעמים ]

אנחנו חיים היום בעידן, שבו במקום בקרת אנוש, אנחנו מחפשים פתרונות מתקדמים של בקרה טכנולוגית ואוטומטית. הבקרה הטכנולוגית מאפשרת למעשה חסכון בכ"א, חסכון בכסף, וגם עבודה יעילה הרבה יותר - בעוד שבן אדם יכול לטעות בתהליך הבקרה, הרי שמכשירים אוטומטיים שעובדים ע"ב של הגדרות קבועות - פשוט לא מסוגלים לטעות.

תהליכי הבקרה האוטומטיים נדרשים היום במגוון רחב מאד של תעשיות מסוגים שונים - החל מתעשיית הניקיון הביתי, ועד לתעשיית הרכב. לעתים גם חלקים שנראים מובנים מאליהם, הם למעשה קריטיים משום שהפעלתם האוטומטית מאפשרת פעילות תקינה של מכשירים שלמים. כמו כן, ראוי לעמוד על היתרונות של חומר האלומיניום, בתור חומר שבעזרתו ניתן לבנות מודלים שונים.

איזה רכיבים בעצם צריך?

לפני שנסביר על היתרונות של פרופילי אלומיניום, אשר הם נפרדים למדי, נסביר ראשית על הרכיבים של התהליך שנקרא אוטומציה. אוטומציה הוא למעשה כל מה שפירטנו בפסקה הקודמת - התהליך שבו לוקחים פעולה שבעיקרון הייתה יכולה להיות מבוצעת ע"י אדם, והופכים אותה לפעולה אוטומטית שתבוצע ע"י מכשיר או מכונה.

נכון להיום, תהליכי אוטומציה מבוצעים בעיקר בתחומי הבקרה השונים. ולמה בעצם הכוונה? רוב המכשירים היום, פועלים למעשה על בסיס של לחץ מסוים, אשר מופעל על הבוכנות. הבוכנות הן אלו אשר מפעילות חלקים מסוימים במכשירים, וכך הם מסוגלים לעבוד. לכן, אם רוצים תהליך אוטומציה תקין, אין ספק שצריך לפנות לחברה מקצועית, שתוכל לספק לכם את הרכיבים המתאימים - מדובר על שסתומים ובוכנות מסוגים שונים.

תהליכי האוטומציה עצמם מסוגלים להתבסס על מגוון של סוגי לחץ, כמו לדוגמה לחץ הידראולי אשר מבוסס על נוזל, או לחץ פנאומטי שמבוסס על גז. הלחץ הזה כמובן לא נשלט ע"י בני אדם, אלא מדובר על תהליך מחזורי שמבקר על הרכיבים עצמם. בתהליך הזה למעשה משתחררת כמות קבועה של גז או של נוזל, והיא זו אשר מסוגלת לשנע את הבוכנות לצורך הדוגמה, או לפתוח ולסגור את השסתומים. בצורה כזו, אפשר לשלוט גם על מכונות מורכבות במיוחד. צריך להבין שדברים כמו לחץ הידראולי - הם אלו שבסופו של דבר משפיעים על הבוכנות שקיימות בכלי רכב לדוגמה, ומאפשרות למנוע לפעול ללא תקלות. לכן הצורך ברכיבים איכותיים הוא קריטי כל כך.

לעומת זאת, חשוב לציין גם את היתרונות של פרופילי אלומיניום. התפקיד של פרופילי אלומיניום הוא למעשה לשמש בתור חומר גלם יעיל לצורך בניה של מודלים מסוימים. היום בתחומי התעשייה יש צורך בבנייה של לא מעט מודלים ראשוניים, או אבטיפוס של מכשירים שונים. לכן צריך חומר שמצד אחד יהיה קשיח, אך גם גמיש לשינויים, ובנוסף על כל זה - גם יהיה במחיר זול יחסית. מכיוון שהאלומיניום הוא חומר נפוץ יחסית בטבע, מחירו הוא זול, ומבחינת העמידות שלו - יש לו בדיוק את התכונות שאתם צריכים.

אז היכן רוכשים את הכל

כפי שאתם רואים, היתרון של פרופילי אלומיניום, כמו גם של רכיבים שמסייעים לתהליך של אוטומציה הוא יתרון גדול מאד. נשאלת כמובן השאלה, איפה בדיוק רוכשים את הרכיבים הללו - שלא בדיוק נמצאים בכל חנות מתחת לבית. יש היום חברות בארץ שעוסקות בייבוא של המוצרים הטובים ביותר, ומומלץ בחום לפנות לחברה שאתם יודעים שיש לה ניסיון של עשרות שנים בתחום. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שאתם מקבלים אך ורק את הרכיבים הטובים ביותר, וכך יכולים לייצר מכשירים מצוינים.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח, אוהב ספורט ונסיעה על סגווי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב