דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר מצווה - רק פעם בחיים 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2969 פעמים ]

כשאתה חושב על גיל בר מצווה, זה לא נראה גיל מבוגר במיוחד, אך בכל מקרה, לבני 13 כיום יש טלפונים סלולאריים וכסף. לגדול לגיל 13 יש משמעות רבה אצל בנים למשפחות יהודיות. הגיל הזה נחשב לרגע בו הילד נכנס לעולם המבוגרים ונהיה אחראי ותורם כבן משפחה.  חגיגת הזמן הזה והטקס הזה נקרא בר מצווה וחוגגים את הגעתו של העלם הצעיר לגיל אחריות.  תכנון חגיגות בר מצווה בכותל מתחילות כשנה לפני האירוע והוא מתוכנן בקפידה. חתן בר המצווה הוא בדרך כלל חלק מהתכנון ועוזר עם סידור רשימות המוזמנים. זו החגיגה שלו והוא צריך להיות חלק מהתכנון שלה, בהשגחתם של המבוגרים כמובן.

למרבית המשפחות יש מסורת עם קווים מנחים, לאופן בו יוכלו לתכנן את האירוע בדרך שתבטיח אירוע מצליח. בזמן שיש כאלה שישכרו את שירותיו של מפיק אירועים, יש משפחות שיעדיפו לתכנן בר מצווה בכותל בעצמם. ההכנות כאמור מתחילות כשנה קודם, מכינים את רשימת המוזמנים הסופית ושולחים למוזמנים מגנטים לבר מצווה עם תאריך האירוע. מגנטים לבר מצווה יכולים לשמש גם בתור הזמנה וגם בתור תזכורת אודות אירוע בר מצווה. ככה תוכלו להנחות את המוזמנים שלכם לדעת את התאריך תקופה ארוכה מספיק מראש, כך שיוכלו בעצמם לתכנן את תוכניותיהם בהתאם וגם יהיה להם מספיק זמן לקנות מתנה לחתן בר מצווה.

שריון תאריך באולם אירועים זה השלב הבא. צריך לוודא שאולם האירועים גדול מספיק ושיש בו שירות קייטרינג איכותי, במידה ולא הזמנת שירות קייטרינג חיצוני. באירוע בר מצווה מוגשים גם מאכלים יהודיים מסורתיים. האוכל הוא חלק מאוד חשוב בחגיגת בר מצווה. מאחר וגיל בר מצווה הוא אבן דרך של פעם בחיים, כדאי לשכור את שירות צילום אירועים עבור האירוע שלכם. לא הייתם רוצים לפספס את ההזדמנות לנצור בתמונות ווידאו את האירוע הענק שלכם ותוכלו לשמור את הזיכרונות למשך השנים הבאות. ואגב זיכרונות, מגנטים לבר מצווה שאותם קיבלו המוזמנים שלכם, גם יהוו מזכרת מן האירוע שלכם. 

כשרשימת המוזמנים, התאריך, אולם האירועים, האוכל והצלם מוכנים, זה הזמן לשלוח את הזמנות בר מצווה. כאמור, ההזמנות צריכות להישלח מוקדם ככל האפשר, כדי לתת למוזמנים הזדמנות לפנות זמן ופנאי לאירוע שלכם, אך לא יותר מחצי שנה לפני אירוע בר המצווה בכותל. עם תכנון מדוקדק מראש והכנה בזמן, תוכלו לוודא שתרימו חגיגת בר מצווה הכי טובה שאפשר, למשפחה, לחברים ולזיכרונות המאושרים לדורות הבאים.

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס בר מצווה, פורטל לחוגגי בת מצווה ובר מצווה, המביא לכם מידע מפורט על תחום בר ובת המצווה ואלפי עסקים בתחום www.indexbarmitzva.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב