דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת Gstat תשווק בישראל את פתרון האנליטיקה הויזואלי Tableau‎ 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2857 פעמים ]

חברת Gstat, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות אנליטיים ועסקיים לניהול סיכונים ושיווק ממוקד לקוח, חתמה על הסכם לייצוג והפצת פתרונות Tableau – פתרונות ניתוח גראפי (Visual Analysis) המאפשרים לתחקר מידע ונתונים באמצעות ממשק פשוט (Drag and Drop) ולהציגו באופן ויזואלי. פתרונות Tableau מאפשרים לארגונים לבצע Self Service BI – ביצוע ניתוחים והפקת דוחות באופן פשוט ואינטואיטיבי והם רלוונטים לבנקים, חברות ביטוח, חברות אינטרנט ומגזרים נוספים.

Gstat תציע שני פתרונות של Tableau Technologies: Tableau Desktop – המאפשר תחקור נתונים ויצירת מבט מאוחד של מספר דוחות, באמצעות דשבורד. Tableau Server – המאפשר שיתוף דוחות ומידע עם כל אחד, באמצעות דפדפן, אפשרות לפרסם דוחות או דשבורדים, כולל מידע מאובטח וניהול מטה-דאטה. נתונים מ-Tableau ניתנים להצגה ברשת הפנימית הארגונית, באינטראנט או באינטרנט. כמו כן, שני הפתרונות ניתנים להטמעה בשיטת OEM וכך יכולים לשמש כרכיב ה-BI  של תוכנות שונות.  

חברת Tableau Technologies, יצרנית התוכנה מסיאטל, עוסקת בניתוח ויזואלי של נתונים ומערכות BI. לפתרונות החברה למעלה מ-10,000 משתמשים ברחבי העולם, ובכלל זה חברות מובילות, כגון: HP, GE, T-Mobile, סיסקו, IBM, ג'ונסון אנד ג'ונסון, וולמארט, נייקי, בואינג, מוטורולה, קוקה-קולה, דיסני, פדקס, טויוטה ועוד.

לדברי דותן בורנשטיין, מנהל שיווק מוצרי תוכנה  ב- Gstat: "פתרונותיה של Tableau Software הם הדור הבא של מערכות ה-BI. כלי הויזואליזציה האינטראקטיביים משפרים באופן דרמטי את אופן הצגת המידע, קלות השימוש וההבנה של המשתמשים. הביטוי Self service BI מתחוור נוכח הדרך  הפשוטה בה ניתן לגשת למידע, התצוגה הגראפית הגבוהה של הפתרונות והיכולת להפיץ ולפרסם מידע בארגון, ללא צורך בעזרה ממערכות המידע שלו. יכולות הכלי להביא את הנתונים למשתמש ולבצע ניתוחים כבדים בזמן קצר, משנים לגמרי את אופן ניתוח הנתונים המקובל כיום. Tableau תומך, כבר היום, בגישה לכל מקור מידע וכן למידע לא מובנה, עובדה הממחישה את החזון ואת יכולת הביצוע של היצרן".

 

אודות GSTAT

 GSTAT מובילה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל תוך מתן מענה כולל להיבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני תחומי ליבה עיקריים: שיווק ממוקד לקוח וניהול סיכוני אשראי, לרבות, יישום הוראת בזל II וסולבנסי  II.

 GSTAT מציעה ללקוחותיה חבילת פתרונות תוכנה אנליטיים חדשניים - GSOFT -  פרי פיתוח מקורי שלה. פתרונות GSOFT מקנים ללקוחותיה את היכולת להגיב להתרחשויות עסקיות מכריעות, באמצעות תהליכי Data Mining ופיתוח מודלים אוטומטיים. כמו כן, החברה מייצגת את מוצרי   UNICA מבית IBM, המובילים בעולם בתחום של שיווק ממוקד.

 GSTAT הוקמה בשנת 1998 ומעסיקה למעלה מ- 170 מומחי כריית מידע המלווים כארבעים ארגונים מובילים בארץ בתחום הפיננסים, הטלקום, הקימעונאות והבריאות, ביישום מערכות אנליטיות ועסקיות מתקדמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב