דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבית מלוכלך, המנקה כל הזמן מבריזה והילדים צורחים, איך מנקים את הבית הזה 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2380 פעמים ]

חברות ניקיון?

במספר רב של בתים, הדירים בעצמם הם אלו שמבצעים את פעולות הניקיון הנדרשות בבית. לרוב, הדיירים בבתים אלו מנקים בעצמם בגלל שהם לא יכולים להרשות להם את עלות הניקיון או כי הם מעדיפים לנקות לבד בגלל שהדירה לא גדולה בשביל שתצריך שירותי ניקיון, מספיק זמן פנוי לניקיון או כל סיבה שונה.

לעומת אנשים אלו שכאמור מעדיפים לנקות את בתיהם לבד מסיבות שונות, ישנם גם אנשים רבים לא פחות שמעדיפים לשלם לחברת ניקיון שתקנה עבורם את בתיהם- פעולה הנחשבת להם כפעולה מגעילה שמבזבזת זמן, יש גם אנשים אחרים שמעסיקים חברת ניקיון בגלל שהם לא יכולים לנקות בעצמם כמו קשישים. אנשים אלו לרוב רוכשים אדם פרטי שיבצע זאת.

לרוב אדם זה מנקה את הדירה למשך שנים רבות. יחס זה לא שונה מיחס של עובד-מעביד ועל כן יש לספק למנקה את כל מה שהחוק מחייב כמו ביטוח לאומי, חופשה בשכר, פיצויים לאחר פיטורים ועוד. יש לציין שאסור לשכוח חוק חשוב ביותר- אסור להעסיק עובדים זרים בשביל ניקיון דירה, עבירה זו היא עברה חמורה מאוד שיכולה להוביל לקנסות גבוהים.

לעומת האנשים הפרטיים שמעסיקים רק אדם פרטי, עסקים לרוב מעדיפים לרכוש שירותי ניקיון מחברות ניקיון. הסיבה העיקרית לכך היא שהמעסיקים יכולים לרשום הוצאה זו בתור הוצאה עסקית מוכר בשל העובדה שחברת ניקיון בניגוד לאדם פרטי מגישות קבלות וחשבוניות מס על התשלומים שהם מקבלים.

חברת ניקיון בניגוד לאדם פרטי מעסיקה מספר גדול של מנקים ולכן חברת ניקיון איכותית תספק שירותי ניקיון ברמה מקצועית גבוהה ביותר וגם בגלל כמות האנשים הרבה תוכל לטפל בשטח גדול יותר בזמן קצר יותר. יתרון נוסף של חברת ניקיון זה הגמישות בשעות- חברות ניקיון רבות בניגוד לאדם פרטי עובדות בשעות שהן השעות שמקובל לעבוד בהם וביצוע עבודות מיוחדות שאדם פרטי לא מסוגל לבצע.

ישנם גם ארגונים גדולים כמו קניונים ומלונות שמספקים לעצמם שירותי ניקיון, יש בארגון זה מחלקה שמטרתה היא סיפוק לארגון את שירותי הניקיון הנדרשים. יש מספר דרכים בהם ניתן להיעזר בעת בחירת חברת ניקיון מקצועית. הבעיה הרצינית בשוק בישראל הוא העובדה שלא צריך לקבל רישיון  או תעודה בשביל לתת שירות זה. עקב סיבה זו בשוק מסתובבים כיום לצד אנשי מקצוע מעולים ואמינים גם "חאפרים" רבים.

אנשים אלו פשוט רוכשים טנדר (ישן כמובן- לחסוך עלויות) עם שלטי פרסום ל"עסק" שלהם, קונים חומרי ניקוי זולים ואומרים שהם אנשי מקצוע. כניסת החובבנים הרבים לענף גורמת לפערים גדולים באיכות ובמחיר בין חובבן לבעל מקצוע אמין. ניתן להבדיל בין "חאפר" לבעל מקצוע אמין אם בוחנים את החומים והכלים בהם הם משתמשים. כל חברת ניקיון רצינית ואמינה משתמשת  במכשור ובחומרים החדשים ביותר שקיימים בענף הניקיון בניגוד לחאפר שמנסה לחסוך עלויות ככל האפשר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב