דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משטים ומטסים - עליך ישראל 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 1225   [ נצפה 2224 פעמים ]

מטס אנטי ישראלי –דינו כמשט ימי, שניהם מכוונים למטרה אחת, לפגוע באמינותה, תדמיתה וריבונותה של ישראל.

גם למדינה דמוקרטית, יש גבולות ביטחוניים, מוסריים, ערכיים ועקרונות ממשל שלא צריכות להיכנע לנהמות אירופאיות.

מאחורי המשטים והמטסים עומדים ארגונים אנטי ישראליים, פרו-פלסטיניים, מסיתים ומחרחרי מלחמה.

לא לתת להם דריסת רגל בישראל –יש לכך ביסוס משפטי.

תדמיתה של ישראל בעולם–נמדדת על פי עמידתה האיתנה על זכויותיה והגנתה על גבולותיה ואזרחיה.

 

 

* מאת: עו"ד אברהם פכטר

 

למטסים ולמשטים המאורגנים במחזוריותקבועה, אין שום קשר לזכויות אדם, למעשים ופעולות הומניטריים והם מכוונים למטרה אחת –לערער את יציבותה של ישראל, לפגוע בתדמיתה ושלטונה ולהציגה כדורסת זכויות, כובשת אלימה ומבצעת טיהור אתני.

הצביעות חוגגת בראש חוצות–בימים שבהם אסד בסוריה רוצח בבני עמו מדי יום ביומו, כאשר באיראן מופרות הזכויות בכל שעה, באפריקה רבתי, מתים מיליונים ממלחמות, מגפות, רעב, מלחמות אזרחים, המסיתים האירופיים מתעסקים בישראל.

הגיבוי והמימון לכל הפעולות הנ"ל–באים ממקורות תומכי חמאס, חזבאללה, במימון איראני או קבוצות אנטי ישראליות אירופאיות ששטפו את מוחם ומרוקנים את כיסיהם למען הסתה פרועה כנגד ישראל ופעולותיה.

הבסיס המשפטי לסירובה של ישראל–לאפשר כניסתם של פעילים, מסיתים, מחרחרי ריב, מתנגדי קיומה של ישראל (הגם שאינם חמושים), הבסיס איתן וברור.

גם לפי חוקי ישראל–כמו חוק הכניסה לישראל (1952) או חוקי היסוד, כמו חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, נתונה הסמכות לממשלה ע"י שליחה שר הפנים, לסרב לאפשר כניסה לישראל, לאלמנטים היכולים לסכן את מהלך חייה התקין, הן מבחינה פלילית והן מבחינה ביטחונית, פוליטית שלטונית.

עמדה זו, מגובה גם ע"י המשפט הבינלאומי, כך שמבחינת הכיסוי המשפטי, ישראל מוגנת מכל עבריה, כמו גם מדינות העולם האחרות.

כדי למנוע ספק–בכל מדינות העולם החופשי והדמוקרטי, יש רשימות של מסורבי כניסה, שיש חשש שכניסתם תעורר תסיסה או פעילות פוליטית, ביטחונית שיכולה לסכן את המשטר.

רק לאחרונה סירבו כניסתם של מספר אישים, לצרפת, אנגליה, ארה"ב, מחשש לפעילות פוליטית, עם פוטנציאל להתססה, הפגנות ופעילות ביטחונית שיש בה סיכונים פוליטיים וחברתיים.

איפה שיש שונאי ישראל –תמצאו תמיד יהודים, בכל פעילות, התארגנות, הפגנות, אירועים ומשטים, תמצאו תמיד כמה יהודים תורניים, המובילים את המאבק נגד ישראל.

מאז תקופת המתייוונים, דרך המומרים בתקופת האינקוויזיציה בספרד, דרך המשת"פים בשואה, תמיד היו יהודים או מומרים למיניהם, שמכרו את נפשם לשטן ופעלו נגד בני עמם ועכשיו נגד מדינת ישראל.

קחו למשל את יוזמת המטס מצרפת הגב' אוליביה זמור(ראה ראיון נרחב בעיתון מעריב מיום 15.4.12), שעומדת מאחורי כל ההתארגנויות שהיו בעבר נגד ישראל באירופה.הגב' המומרת הזאת, פעילה זה שנים בהסתה פעילה נגד ישראל, שימשה כנשיאת ארגונים פרו-פלסטינאים ובעלת חנות לספרות אנרכיסטית בפריז.

הבעיה שיש פעילים יהודים כמוה, לעשרות באירופה–חלקם אפילו אזרחי ישראל, שהפגינו נוכחות במשטים הימיים, שהיו כאן בעבר.

לדעתי, יש להודיע לכל הפעילים האלה–כי רגלם לא תדרוך לעולם על אדמת ישראל וכי מבחינתנו כיהודים הם נחשבים כ"מצורעים", שאסורים לבוא בקהל ישראל בארץ ובחו"ל.

הייתי מרחיק לכת, לגבי אזרחי ישראל שבתוכם מי שמסית, פועל, משתתף בארגונים ובפעילות אנטי ישראלית, על שר הפנים לשלול את אזרחותו–זה ניתן עפ"י החוק וזה מותר על פי אמות המידה החברתיות מוסריות של דמוקרטיה.

יתירה מכך–שלילת הכניסה לישראל, לסופר גינטר גראס, הוא צעד נכון בכיוון הנכון שיש להפעילו כנגד פעילים ומסיתים אחרים שבקבוצות אלה.

תדמיתה של ישראל

שמעתי בנושא זה ראיון עם ח"כ זהבה גלאון, לפיה תדמיתה של ישראל בעולם יפגע אם נמנע את כניסת המפגינים/פעילים למען הפלסטינאים, שהרי מדובר בפעילות לא אלימה וללא נשק.

לשמע נימוקיה–זלגו לי דמעות,מרוב צחוק,על הנימוקים השחוקים והמנטרות הישנות, חסרות התוכן.

תדמיתה של ישראל–כמדינה דמוקרטית ריבונית, נמדדת בעולם בעמידתה האיתנה על זכויותיה, על גבולותיה, על הגנת אזרחיה ועל שלטונה הדמוקרטי.

הנימוקים שמדובר בהפגנה לא אלימה–הם דברי הבל, שהרי עצם נוכחותם ומטרת בואם, היא התרסה כנגד ממשלת ישראל. עצם הצילומים שהם מבקשים להפיק מהנחיתה בנתב"ג מוקפים בשוטרים, מספקת להם חומר תעמולה אנטי ישראלי עסיסי.כאשר הטענות שלהם, שאנו מענים אסירים ילדים ונשים, כובשים אכזריים, יש"ע ועזה משולים לבתי כלא –אל לנו להקל ראש במפגינים אלה.

מניעת כניסה של אלמנטים מתסיסים למדינה–היא חובתה של הממשלה ושמירה על גבולותיה ואזרחיה, רק מחזקת את מעמדה ותדמיתה בין מדינות העולם. לכן לפעול מהר, חזק ובחכמה.

כהערת אגב–צריך להוסיף, שרמת החיים ביהודה ושומרון, מאז הכיבוש הישראלי, נמצא בקו עלייה מתמיד ועכשיו הוא בפריחה ניכרת.

המצב בעזה–סביר למרות המצור, עם פתח יציאה והברחות למצרים ואילולי שלטון החמאס, גם שם המצב היה בשלבי עליה.

לכן, הלוואי וכל בתי הכלא בעולם היו במצב שלהם.

הערות והרהורים בענייני דיומא:

א.              מצעד החיים בפולין –השנה ישתתפו רבבות במצעד, קבוצות מכל העולם והתפוצות, לרבות בני נוער.

ב.              מישראל, תהיה נציגות נכבדה של נציגי ארגונים שונים, כמו בנקים, לשכת עורכי דין, וארגונים נוספים, וכמובן בני נוער מכל הארץ.

ג.              משטרת ישראל –בראשות המפכ"ל יוחנן דנינו ישתתפו במצעד כשאת כולם מוביל הרב לאו –ניצול שואה.

ד.              קבוצה נוספת ונכבדה תהיה קבוצת חיילים ותיקים וקשישים מצבא ארה"ב וברית המועצות (דאז) –שהשתתפו בקרבות בגרמניה ובשחרור מחנות הריכוז.

ה.              עלינו להגיד להם, תצעדו באון ובגאון ותניפו אל-על את דגלי ישראל הריבונית.

ו.              בימים אלה יוצא דיסק של הזמרת אילנית, עם דגש על שירי ישראל ובתוכם שיר "אני ישראלית" כדאי להאזין למילים ולמנגינה –בימים אלה, כשיש רבים שמציעים לנו, לסגת, לוותר, לזרום עם מחאת העולם נגד ישראל –זה מרענן לשמוע שירים על קיום ישראל בארצו, מולדתו ושאינם מתרפסים לגויים.

ז.              פסק הדין, בעניין מכבי פ"ת, להעביר לשנה הבאה את הורדת שלושת הנקודות –לא סביר ולא הגיוני בנסיבות הקיימות. העיקרון שהמשחקים ומיקומם נקבעים על כר הדשא הוא נכון והגיוני, אבל אם על הדשא –יש מקרי אלימות ובריונות ומשתתפים חברי הנהלה, אפילו זוטרים או נלווים, מחייבת ענישה על הדשא.

ח.              המטס האחרון –עבר כמעט בהצלחה אבל תמיד, יש סיכוי שתמונה אחת תשמש כדגל לאירוע, שאפשר לנפנף בו בעולם התקשורת.

              סא"ל בצה"ל –מכה בתת מקלע מפגין מעצבן, אנרכיסט מקולל ומגדף - הוא דבר חריג, אבל צילום טוב לשונאי ישראל, חבל, אבל נתגבר גם על זה.

 


הכותב הוא עורך-דין, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר פרקליט צבאי, יועץ משפטי, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז ומשנה ליועץ המשפטי של מועצת העתונות ופרשן משפטי בהווה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב