איך עושים כסף מפייסבוק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך עושים כסף מפייסבוק 

מאת    [ 17/04/2012 ]
מילים במאמר: 3710   [ נצפה 4991 פעמים ]

 
 


כיצד להרוויח כסף בפייסבוק?!

אני מקווה שאם אתה קורא את המאמר הזה אין לך שום מטרה להיות עשיר מחר , המאמר מוביל ומלמד אותך טכניקות , מגלה סודות בפייסבוק , שיטות עבודה וטיפים כיצד להרוויח כסף דרך פייסבוק.

חשוב לציין כי אין שום צורך בכישורים טכניים !!

ואין עלות להקים ולהתחיל להרוויח כסף מפייסבוק.

 

מבוא וסטטיסטיקות על פייסבוק:

פייסבוק מדורג במקום הראשון בתור האתר עם הכי הרבה ביקורים.

את הכוח האמיתי של פייסבוק ניתן לראות בסטטיסטיקות המדהימות הבאות:

בעולם :


    • למעלה מ400 מיליון משתמשים פעילים;
    • למעלה מ60 מיליון עדכוני סטאטוס מפורסמים ביום;
    • למעלה מ35 מיליון משתמשים מעדכנים את הסטאטוס שלהם כל יום;
    • למעלה משלוש מיליארד תמונות עולות לאתר בכל חודש;
    • למעלה מחמש מיליארד פיסות תוכן משותפות כל שבוע;
    • למעלה משלושה מיליון דפים פעילים;

 בארץ:


    • מעל ל – 3.5 מליון משתמשים
    • מעל ל- 60% משתמשים נכנסים אחת ליום
    • זמן הגלישה הממוצע לגולש : שעה
    • מעל 450 אלף משתמשים גולשים דרך הסלולר

אז בואו נתחיל לעשות כסף ...

לא , זה לא הזמן להרים את הראש ולצפות שהכסף ייפול מהשמיים וגם הבקשות מהדג זהב כבר לא עובדות, אבל יש אור בקצה המנהרה, ההתמדה והמעקב הצמוד אחר הטכניקות והטיפים הם שיביאו לתוצאות .

התוצאות האמיתיות נמדדות במסירות שלכם!!

ככל שתהיו יותר מסורים ודבקים במטרה כך התוצאות יהיו מוצלחות יותר!

במאמר הזה אנו נדבר על :


    • שיווק המוצרים שלך בפייסבוק.
    • פרסום.
    • שיתוף לינקים.
    • אפליקציות פייסבוק.
    • משאבי פייסבוק אחרים.
    • מקורות הכנסה אחרים.

    • שיווק המוצרים שלך

פייסבוק הינה פלטפורמה נהדרת ומומלצת למכירת המוצרים שלך .

במידה ואין לך מוצר, לא נורא! בהמשך אני ארחיב ואתן אתרים ודוגמאות לקידום מוצרים אחרים כאילו היו שלך.

1.1 השתמש בפרופיל הפייסבוק שלך כדי להציג את המוצרים שלך

הדבר הראשון שאנו עושים כדי לשווק את המוצר שלנו הוא להכין פרופיל מוצר בכרטיס שלנו בפייסבוק :


    • העלה את המוצרים ,תאר אותם במילים ותמחר אותם.
    • העלה תמונות של המוצרים.
    • העלה תמונות שלך עם המוצר, תמונות מאחורי הקלעים וכו', המטרה ליצור אווירה אישית ופחות רשמית.
    • העלה סרטונים ושתף אותם- המטרה להפוך את הסרטונים לתפוצה המונית.
    • צור דו שיח עם החברים בדף הפייסבוק שלך.
    • היכנס לקבוצות עניין באותו תחום צרו שם שיחות, תנו טיפים טובים ופרסמו את המוצר שלכם.
    • הקמת אתר אינטרנט או בלוג תמיד עוזרת וכמובן תזכירו אותם בפרופיל

    • המטרה העיקרית היא להביא טרפיק לאתר שלך ולגרום ללקוח לקנות.
    לא לשכוח  להיות מעניינים ועקביים – רק כך התוצאות יגיעו!!!

1.2 – שוק פייסבוק

שוק הפייסבוק הוא מעין לוח דרושים עם סוחרים רבים המשתמשים בו. מגיע לו אזכור מכיוון שזו הדרך הקלה ביותר להתחיל למכור את מוצריך.

עם שוק הפייסבוק, אתה יכול לקנות ולמכור כל דבר באמצעות שירות הרישום הקל. אתה יכול להעלות למכירה כל מה שאתה רוצה, כל מה שיש לך, ולראות כיצד אתה מכיר את האנשים שיצרו רשומות. העמוד של אפליקציית השוק מציג את כל הרשומות העדכניות ברשתות שלך, ומציג דרכים קלות לסנן ולחפש אחר מה שאתה רוצה.

היכנס לשוק הפייסבוק, לחץ על "Post a Listing", עקוב אחר ההוראות והמוצר שלך יתווסף לרשומות.

1.3 – תיצור עמוד פייסבוק לעסק/מוצר שלך

עמודי הפייסבוק, (הידועים גם בתור עמודי מעריצים( בנוסף לכך שהם מייצרים ומעלים את המודעות למותג שלך, הם יכולים לבוא לשימוש עבור סוגים שונים של קידום מכירות, עם הרבה לינקים לעמודי נחיתה של המוצר באתרך. זה אומר שכבר יש לך אתר אינטרנט או בלוג לעסק שלך לפני שיצרת את עמוד הפייסבוק שלך.

כמו בכל מאמץ שיווק ומכירות אחר, עמוד העסק שלך דורש את המסירות שלך, תצטרך לעבוד עליו קשה והוא צריך לפנות ללקוחות שלך על בסיס שגרתי כדי להזכיר להם שוב ושוב מדוע בדיוק הם מעריצים אותך:


    • העלה לוגו או תמונה עם כתובת אינטרנט בתחתית – הם לא יהיו לחיצים, אבל מעריצים יכולים לראות לאיפה הם צריכים ללכת אם ברצונם לבקר באתרך.
    • תמלא את עמוד המידע שלך לגמרי – כאן יש לך כתובת אינטרנט לחיצה, סקירת חברה, משימה, ומוצרים. אתה יכול לתת רק מה שפייסבוק מבקש עבורו או להיות יצירתי ולספק מידע אחר בנוסף.
    • הוסף אלבומי תמונות – הצגת מוצריך היא מאוד חשובה, השתמש במשאב פייסבוק זה כדי להציג את מוצריך.
    • הוסף סרטונים – זו דרך פשוטה וישירה להצגת מוצריך, הכן סרטונים קצרים [או מצגות שקופיות].
    • תפרסם לעיתים קרובות – אותם הכללים חלים על פייסבוק כמו בכל מדיה חברתית אחרת. הכול נוגע בדבר תוכן ואינטראקציה. תפרסם כל יום או כמה פעמים ביום כדי לוודא שאתה מופיע בעדכוני החדשות של מעריצייך. זה יכול להיות קישורים לבלוג שלך, להכרזות על מוצרים, שאלות, פריטי חדשות, או כל דבר שהמעריצים שלך יתעניינו בו.
    • תשלח עדכונים למעריצייך – תוסף זה הוא כמו דוא"ל. אל תשתמש בו לרעה, בגלל שמעריצי פייסבוק אינם מצפים [ולא רוצים] מפולת של הודעות ממך. אבל אם תשתמש בו בחוכמה, זה תוסף שימושי שנותן לך לעדכן מעריצים על מוצריך, מכירותיך ואירועים מיוחדים.
    • ליצור עמוד נחיתה – הרעיון הוא שבמקום לשלוח אנשים לקיר שלך, כמו שרוב האנשים עושים, אתה שולח אותם לעמוד נחיתה עם כל הודעה שתרצה לתת להם

עצם הקמת עמוד בפייסבוק לא אומר שהלקוחות שלך יבואו מעצמם.     

            קידום האתר שלך עוזר לך להעלות את מספר ה"מעריצים", המבקרים והלקוחות הפוטנציאליים שלך:


    • הזמן את חברייך – יש לך חברים בפייסבוק, ובטח חלק מהם מעוניינים במוצרים/עסק שלך. תשלח להם הודעה אישית שמזמינה אותם לראות את העמוד שלך.
    • שמור על עמוד רענן וטעים – שמור על התוכן טרי. זכור את הטבע הויראלי של פייסבוק, כאשר מישהו מבצע פעולות בעמוד שלך, זה עשוי להופיע כעדכון בפייסבוק שלו, מה שבעקיפין יקדם את העמוד שלך לחבריו.
    • צור תמריץ להצטרפות – קבע פרס רק עבור מעריצייך, הצע הנחת הפתעה לאירוע הבא, או תפרסם הכרזות מיוחדת בעמוד שלך לפני שאתה עושה כן במקומות אחרים.
    • השתמש ברשימת הדיוור שלך – שלח דוא"ל לאנשים ברשימת אנשי הקשר שלך והזמן אותם לראות את עמוד הפייסבוק שלך.
    • מקם כפתור באתרך – מקם כפתור באתריך ו/או בבלוג שלך המקשר לעמוד הפייסבוק שלך.
    • אל תשאיר מעריצים תלויים באוויר – הגב לכל התגובות בעמוד שלך. תשאל אותם שאלות בפורום הדיונים. תשלח הודעה כדי לומר שלום לכל המעריצים החדשים.
    • אל תציף – בוודאי, זו הדרך לא לקדם את עמוד הפייסבוק שלך.

1.4 - הקם חנות וירטואלית בפייסבוק

בדרך כלל, אפליקציה של חנות וירטואלית תכיל רבים מהמוצרים שזמינים בחנויות הקמעונאיות המקוונות שמוצגות בתוך האפליקציה, ומשתמשים יכולים להקליק את דרכם ישירות לעמוד הקנייה בחנות המקוונת של הקמעונאי [ולהשאיר לפייסבוק להשלים את העסקה].

ישנן אפליקציות רבות שתוכל להשתמש בהן כדי להקים את החנות שלך, אחת מהן היא Payment E-Commerce Storefront 

אתה רק צריך להתקין את האפליקציה. אפליקציה זו נותנת לך כל דבר שאתה צריך, כולל אזור ניהול מלא שדרכו תוכל לנהל את החנות שלך ואת המוצרים ישירות מהפייסבוק. בנוסף, כאשר אתה משגר את החנות שלך, המוצרים שלך יכולים להיחשף ואף להירכש בכל חנות אחרת בפייסבוק.

הכי טוב, זה חינם! האפליקציה לא גובה שום דבר ולא לוקחת נתח מההכנסות שלך מהמכירות.

תצטרך חשבון PayPal כדי להקים את החנות שלך.

1.5 - צור מוצרים

אם אין לך מוצרים משלך למכור, אתה יכול ליצור מוצרים ולמכור אותם כשלך.

ישנם שני אתרים טובים שבהם תוכל להתאים אישית את המוצרים שלך:


    • Zazzle נותן לך ליצור מוצרים למכירה. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה My Merch Store כדי לפרסם ולמכור את מוצרי Zazzle שיצרת בפייסבוק שלך.

    • ZEE מאפשר לך להתאים אישית שעונים באינטרנט, שאותם תוכל למכור בתור המוצר שלך בפייסבוק.

    •  פרסום

פרסום הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף בפייסבוק. בשביל זה, אתה צריך ליצור מקום לפרסום בפייסבוק שלך!

אתה לא באמת צריך למכור משהו בפייסבוק שלך, אתה רק צריך לשים מקום לפרסום.

2.1 – הפוך את הפייסבוק שלך למעניין

אנשים רבים מדפדפים בפייסבוק בשביל תוכן מעניין, דברים אשר שווה להסתכל עליהם. אתה צריך לחשוב על דרכים כיצד להפוך את הפרופיל/עמוד שלך למעניין:


    • מטרות לתמוך בהם.
    • דברים מצחיקים.
    • תמונות.
    • תוכן מוזיקה.
    • חדשות.
    • גישות תמאטיות.

המטרה היא לפתח פייסבוק פופולארי אשר יסב עניין למפרסמים.

2.2 – מצא מפרסמים

כעת כשיש לך עמוד פייסבוק מצליח, עם הרבה דברים כיפיים, אתה צריך למצוא את המפרסמים. זה באמת איפה שהעבודה האמיתית מתחילה.

כדי למצוא את סוג המפרסמים שאת הבאנר שלהם תשים בעמוד שלך, הדרך הטובה ביותר היא לנסות לשלב את הסוגיות הבאות:


    • סוחרים עם מוצרים המתקשרים לנושאים העיקריים של העמוד שלך [אם העמוד שלך מדבר על ספרים, Amazon יילקח בחשבון].
    • סוחרים עם מוצרים שיכולים לעניין את הקוראים שלך [אם המטרה העיקרית של האנשים שמבקרים בעמוד שלך היא מציאת חברים או להכיר אנשים באינטרנט, FriendFinder הוא אפשרות טובה].

לאחר שבחרת את התוכנות הכי מתאימות לעמוד שלך, אתה צריך לחקור את התגמול של כל אחד על מנת להבין מי מאלו יכול להביא לך את ההכנסה הטובה ביותר, שהיא פונקציה משולבת של שני גורמים:


    • קמפיינים עם הרווח הכי גבוהה.
    • המוצרים הכי אטרקטיביים עבור הקוראים והמעריצים שלך.

הבחירה הסופית תקבע את ההכנסה שיכולה להיות לך מהעמוד שלך, כך שתצטרך לבצע מחקר רציני לפני שתקבל החלטה סופית!

אל תצפה לתוצאות מיידיות, אתה תצטרך לתת לזה קצת זמן. אם, לאחר שבועיים או שלושה, ההכנסה שלך היא מאוד נמוכה, תבחר מפרסם אחר ותחליף את הקיים.

לכל הקמפיינים יש תוחלת חיים מצומצמת, בדרך כלל ההכנסה שלך תעלה, ואז היא תישאר יציבה ובסוף תתחיל לרדת. בנקודה זו, הפתרון הטוב ביותר הוא להתחיל את התהליך מההתחלה ולהחליף את המפרסם.

2.3 – צור מקום לפרסום בפייסבוק שלך

כעת, כאשר בחרת את המפרסם הנכון, אתה תצטרך ליצור את המקום לפרסמו בפייסבוק.


    •  שתף לינקים

שיתוף לינקים הוא כלי בפייסבוק שמאפשר לך לשתף תוכן מקוון עם מבקרייך. זהו משאב מאוד פשוט שניתן להשתמש בו כדי להרוויח כסף.

3.1 – שיתוף לינקים בפרופיל או בעמוד הפייסבוק שלך 

כדי לשתף לינקים בעמוד הפייסבוק שלך התהליך הינו בדיוק אותו הדבר כמו זה שהצגנו לך בפרק האחרון.

3.3 – שיתוף לינקים בקבוצת הפייסבוק שלך

בדומה לפרופיל ולעמוד הפייסבוק שלך אתה יכול גם לשתף לינקים בקבוצות הפייסבוק שלך. התהליך דומה לזה שהצגנו בפרק 3.1.

(כיצד להשתמש בקבוצות פייסבוק על מנת להרוויח כסף הוא הנושא של פרק 5.1.)

3.4 – פרסום עם שיתוף לינקים

 אתה יכול להשתמש בשיווק שותפים כדי לפרסם עם שיתוף לינקים של פייסבוק. בעבור זה, אתה חייב להשתמש בלינקים שניתנו על ידי המפרסם ולהשתמש בכתובת הפשוטה למטרות שיתוף לינקים. אתה יכול גם להוסיף כמה תגובות נחמדות כדי להעלות את רמת ההתעניינות של מבקריך. 

על מנת להימנע מלפזר את ההכנסות שלך באתרים שונים, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש ברשת שותפים, לפרסם כל יום מפרסמים שונים של רשת זו. בדרך זו איזון הפרסום שלך יהיה באותו אתר ואתה תוכל להציג הזדמנויות שונות למבקריך, לשמור על העמוד/פרופיל שלך מעניין בעבור מבקריך.

אל תופתע אם כמה לינקים יקבלו סירוב. זהו המסנן של פייסבוק שפועל על מנת למנוע סקריפטים או אתרים מסוימים. אם זהו המקרה, נסה לינקים שונים או מפרסם אחר.


    •  אפליקציות פייסבוק

תעשיית האפליקציות שלך בפייסבוק התפוצצה בכמה שנים האחרונות והיא באמת מכניסה כסף רציני.

ישנם ארבעה מסלולים שבהם תוכל לנקוט על מנת להרוויח כסף מאפליקציות פייסבוק:


    • להתקין ולהשתמש באפליקציות כדי להרוויח כסף.
    • אפליקציות שיווק.
    • צור אפליקציות משלך.
    • תפתח אפליקציות תחת חוזה.

4.1 – להתקין ולהשתמש באפליקציות פייסבוק כדי להרוויח כסף

ישנן אפליקציות פייסבוק, ללא תשלום, אשר מאפשרות לך להשתמש בהן כדי לשנות את הפייסבוק שלך למכונת כספים. לא נדרשים כישורים טכניים, אתה רק צריך להתקין ולהגדיר:

CafePress – הרשומות של CafePress מאפשרות למשתמשי הפייסבוק לרשום ולקדם את חנויות CafePress בפרופיל שלהם. עם אפליקציה זו אתה יכול להתחיל למכור כל מה שיש לך בחנות באמצעות הפרופיל שלך. 

E3buy MarketPlace – עם אפליקציה זו אתה יכול להוסיף מכרזים לפרופיל שלך. 

eBay – מבית המכרזים הידוע ביותר מבין בתי המכרזים המקוונים, הדגש כל דבר שאתה מוכר באתר eBay לחברייך בפייסבוק. 

FlameTunes – אתה יכול למכור את המוזיקה שלך מהאמן/חברת תקליטים שלך בפרופיל שלך. 

Garage Sale – היא דרך קלה במיוחד למכור את החפצים הישנים שלך ופריטי יד שנייה אחרים לאנשים אחרים. 

Lemonade Stand – אוסף פריטים שאתה אוהב מאתרים נבחרים, הוסף את הווידג'ט לפרופיל שלך ותקבל עמלות על כל דבר שנמכר. 

MusicBlaster – עם אפליקציה זו אתה יכול לקדם הופעות מוזיקה קטנות ולהרוויח 5% על המכירות שלך. 

Shopit – רשת מסחר חברתית חינמית שנותנת למשתמשים את היכולת לקנות, למכור או לסחור בכל מוצר או שירות. 

RadicalBuy – עם אפליקציה זו אתה יכול למכור כל דבר בעמוד הפייסבוק שלך. רשום פריט והפוך אותו לנראה לכל משתמשי הפייסבוק מיידית. החלק החדשני הוא שאתה יכול להציע לאחרים עמלה כדי שאלו ימכרו את הפריטים שלך בעמוד הפייסבוק שלהם, מה שיאפשר לך להגיע לעוד קונים פוטנציאליים. 

4.2 – אפליקציות שיווק בפייסבוק

מכיוון שאפליקציות בפייסבוק הן לשימוש בחינם, אתה יכול להרוויח כסף בכך שתמקם פרסום בתוכן. בשביל זה אתה יכול לקנות אפליקציות, ולאחר שהתאמת אותן אישית, אתה יכול להפוך אותן לזמינות לכל המשתמשים, מוכנות להתקנה. הכסף שלך יבוא מפרסום.

ל-Apps-R-us יש חנות מקוונת שבה תוכל לקנות אפליקציות המכוונות להרוויח לך כסף ברגע שתעלה אותן. הם מספקים מידע ותמיכה כדי לעזור לך להוציא את המיטב מהרכישות שלך, וישנו מגוון רחב של אפליקציות שונות ממשחקים ועד לשאלונים ועד לספרים אלקטרוניים ומדריכים. אפליקציות רבות נמכרות מספר רב של פעמים בצורה גנרית, אבל כוללות לוח בקרה שבו תוכל להשתמש כדי להתאימן אישית ולהפוך אותן למשהו ייחודי.

כל האפליקציות הללו כוללות מקום למודעות באנר מסורתיות. אתה יכול לבחור מפרסמים משיווק שותפים ולמקם את הבאנרים שלהם באפליקציה שלך.

כדי לעבוד עם האפליקציות האלו לא נדרשים כישורים טכניים מיוחדים, אבל כדאי לך לנסות את הדברים החינמיים שיש לApps-R-us לפני שתוציא כסף על אפליקציות רציניות.

 

4.3 – צור אפליקציות פייסבוק משלך

במקום לקנות אפליקציות פייסבוק ולהשתמש בהן כדי להרוויח כסף מפרסום, אתה יכול ליצור אפליקציות משלך.

שוב, אתה יכול לעשות זאת ללא כישורים טכניים מיוחדים.

AppBank היא חברה המתמקדת על פיתוח תוכנה כדי לעזור למשתמשי פייסבוק ליצור אפליקציות בידור חברתי – ולקבל כסף עבורן. הרעיון שלהם הוא לתת למשתמשי הפייסבוק הממוצעים דרכים קלות יותר ליצור אפליקציות פשוטות כמו שאלונים, סקרים ומשחקים בזמנם החופשי, ודרכים אפקטיביות יותר להרוויח כסף מהם על ידי מתן פרסום ייעודי. 

GiftApp Generator הוא כלי שכל אחד יכול להשתמש בו כדי ליצור בקלות אפליקציות מתנה לפייסבוק. ישנה התמקדות אמיתית על לעזור לך להרוויח כסף מהיצירות שלך ולכל אחת יש ארבעה זרמי הכנסה פוטנציאליים. 

הם גם מספקים הרבה מידע על כיצד למקסם את הכסף שאתה מרוויח ועל כיצד להשתמש בהן להניע תעבורה לאתרים שלך. זהו כלי קטן ומעולה והחיסרון היחיד הוא מגוון הדברים המצומצם שתוכל ליצור איתו.

4.4 – פיתוח אפליקציות פייסבוק תחת חוזה

זהו מקור הכנסה עקיף. אם יש לך כישורים טכניים, אתה יכול לפתח אפליקציות תחת חוזה לצד שלישי. חברות רבות מפרסמות משרות חוזה בפורומי המפתחים של פייסבוק. ישנו פער גדול בביקוש ובהיצע של המפתחים, ולכן מציאת לקוחות פוטנציאליים שמהם יהיה ניתן לגבות תעריפים סבירים לא צריכה להיות משימה קשה.


    •  משאבי פייסבוק אחרים:

ישנם משאבי/כלי פייסבוק אחרים שאיתם, עם מסירות ועבודה, אפשר להרוויח כסף.

5.1 – קבוצות פייסבוק

קבוצת פייסבוק היא קהילה ענקית. כפי שאתה יודע, כל דבר שכולל קהילה גדולה הוא הזדמנות להרוויח כסף. ישנן קבוצות פייסבוק עם למעלה מחמישים אלף ולפעמים מיליון חברים. לכן, זה יכול להיות שינוי טוב מאוד למקור הכנסה.

5.1.1 – צור קבוצה גדולה

כדי להשיג קבוצה גדולה נדרשת סבלנות וגם קצת ידע כללי:


    • מציאת שם מעניין וכיפי לקבוצה שיגרום לאנשים לרצות ללחוץ עליו.
    • יצירת קבוצה על הסוגיה החמה ביותר בזמן האחרון.
    • עשיית הקבוצה כיפית ועדכנית.
    • שמירה על נושא ברור לקבוצה.
    • הזמנת חברים.
    • הצטרפות לקבוצות קטנות ולצרפן.

כאשר הקבוצה מתחילה לצמוח כל יום, זה סימן שהדברים עובדים.

ברגע שיש לך מספר גדול [לפחות 300, יותר מאלף יהיה טוב יותר, אידיאלית – כמה אלפים] תוכל להשתמש בטכניקות להרוויח כסף.

5.1.2 – שימוש בשיתוף לינקים

כדי להשתמש בטכניקה זו, הרעיון הוא לצבור מספיק קוראים מעוניינים לנושא ספציפי ואז, כאשר זהו הזמן הנכון, להשתמש בכוח שלך בתור מנהל הקבוצה כדי לחשוף אתרים של המפרסמים שלך, בשימוש משאב שיתוף הלינקים 

5.1.3 – יצירת אירועים

אירועים הם הכלי החזק ביותר שאתה יכול להשתמש בו בקבוצה על מנת שירוויח לך כסף. ראה פרק 5.2.

5.1.3 – מכירת קבוצות

מכירת קבוצות יכולה להיחשב בתור הפרה של תנאי השימוש בפייסבוק. אך כמה עסקאות כבר התבצעו, כאשר הסכומים עולים על 50 אלף שקל. המחיר מותנה במספר החברים.

קשה למצוא קונה. רוב העסקות התבצעו ההפך, לקוחות פוטנציאליים יוצרים קשר עם בעלי קבוצות גדולות והצעה מתקבלת.

מיהם הקונים הפוטנציאליים? אנשים שיודעים את הערך השיווקי האמיתי של קהילה של אלפי חברים.

בכל מה שנוגע לאסטרטגיה להרווחת כסף, מכירת קבוצות לא יכולה להיות יעד בפני עצמה. אך אם אתה מצליח ליצור קבוצה גדולה, אתה יכול לגרום למישהו להתעניין בעסק.

במונחים מעשיים, מכירת קבוצה מורכבת מהעברת הניהול המלא של הקבוצה לקונה.

5.1.4 – הצטרפות לקבוצות אחרות

הצטרף לקבוצות אחרות והשתמש ביכולת הפרסום בתור אסטרטגיה להרווחת כסף. אתה יכול להשתמש בה כדי לקדם את האתר שלך או להניע אנשים לעבר מפרסם.

אל תציף, הצטרף לקבוצות שמעניינות אותך או אשר יכולות להועיל לך. תפרסם הודעות שעולות בקו אחד עם הדיון או תנסה לענות על שאלות, לייעץ לאתר או למוצר. אם אתה מפרסם לינק של מפרסם, השתמש בטכניקת ה-URL הקצר.

5.2 – אירועי פייסבוק

משאב זה זמין בפרופיל, בעמוד ובקבוצה שלך. הדבר הטוב באמת לגבי אירועים הוא שאתה יכול להזמין את כל החברים שלך וזו דרך בטוחה מבלי להיתפס במסנני הספאם של פייסבוק.

אירועים מועילים מאוד והם כלי חזק אם אתה רוצה להעמיד פנים כאילו אתה מארגן אירועים אמיתיים כדי לקדם את העסק שלך. אך, אם אתה 100% וירטואלי, אתה עדיין יכול להשתמש בכלי זה כדי להגדיל את ההכנסה שלך.

אם אתה רוצה לקבל תוצאות טובות עם כלי האירועים, אל תשתמש בו לעיתים קרובות, אתה יכול להיראות כמציפן ולאבד את העניין של חבריך ומעריציך.

5.2.1 – שימוש בשיווק שותפים

למפרסמים רבים יש הצעות מיוחדות ומוגבלות באופן שגרתי [חג המולד, יום האהבה, וכו'].

זו הזדמנות מאוד טובה ליצור אירוע [בפרופיל, בעמוד או בקבוצה שלך] וליידע את חבריך ומעריציך על הזדמנות טובה זו.

אתה תניע אותם לעבר הלינק הפרסומי שניתן על ידי המפרסם על מנת להרוויח עמלות על המכירות הסופיות.

הבה נראה דוגמא:

אנחנו הולכים ליצור אירוע לגבי קידום יום האם המיוחד באתר Amazon.com בעמוד הפייסבוק שלנו [אתה יכול לעשות תהליך דומה בפרופיל או בקבוצה שלך].

המפרסם נותן לינק לקידום זה. אנו קיצרנו את הלינק בגלל שהוא גדול מדי, וזו הסוגיה העיקרית, אנשים יראו אותו יחשבו שאנו מנסים למכור להם משהו.

אנו ממלאים את תיבת האירוע: 

והתוצאה הסופית היא:

עכשיו אתה יכול לשתף את האירוע עם כל מעריציך.

5.2.2 – קדם את המוצרים שלך

אם יש לך אתר המוכר את מוצריך, אתה יכול גם לשגר קידומים מיוחדים וליצור אירועים דומים [ראה פרק קודם] כדי להניע אנשים לעמוד הנחיתה של הקידום באתרך.

5.3 שתף סרטונים

הוספת סרטונים לפייסבוק שלך [פרופיל, עמוד או קבוצה] ושיתופם יכולה לשמש בתור כלי שיווק טוב כדי לקדם את המוצרים שלך או את מוצרי המפרסמים שלך.

שיווק בסרטונים נהפך לאחד מכלי הקידום הטובים ביותר לעסקים באינטרנט. כאשר הסרטונים מבוצעים היטב, הם יכולים בקלות לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. סרטוני מידע קצרים וחדים מקבלים צפיות. פרסום בסרטונים משיג את תשומת ליבו של הצופה מהר יותר מפרסום מודפס.

שיווק מקוון בסרטונים כולל הרבה יותר יתרונות מאשר כלי שיווק מסורתיים אחרים. לקוחות פוטנציאליים מעדיפים לצפות בסרטון קידומי קצר מאשר לקרוא את הפרטים באתר אינטרנט.

סרטון עם גרפיקה טובה והסברים נקודתיים על השירות או על המוצר הוא מפתח למשיכת לקוחות. קמפיין שיווקי טוב המשתמש בסרטונים יכול למכור מוצר או שירות טוב יותר מכל אמצעי פרסום אחרים.

אז, אתה יכול להשתמש בכלי "שיתוף סרטונים" של פייסבוק כדי להוסיף סרטוני קידום משלך ולהניע לקוחות פוטנציאליים לאתר האינטרנט שלך או לעמוד הנחיתה של המפרסם. בין היתר, חשוב לקחת בחשבון שלושה כללים בסיסיים לסרטוני המצגת שלך:


    • קצרים ולעניין.
    • מלאי מידע ועם הסברים ברורים.
    • מציגים לינק נראה לעמוד שלך.

הכנת סרטון מצגת איננה משימה קלה. דרך פשוטה להתחיל, ובאותו הזמן ליצור סרטוני מצגת טובים, היא להשתמש בתוכנת PowerPoint.

בדוק את התוצאה הסופית, לדוגמא, של סרטון שהועלה לקבוצת הפייסבוק [הערה: קישור בתגובות הינו חשוב במיוחד, במקרה זה השתמשנו בלינק מקוצר]:

 

5.4 – צ'אט פייסבוק

צ'אט הפייסבוק דומה מאוד לשירותי מסרים מיידיים אחרים.

כפי שאתה יודע, השיווק של תקשורת 1 על 1 באתר לא נגמר. כדי להשתמש בטכניקה זו, עבודת רקע טובה צריכה להיעשות. בדוק את כל הפרופילים של חבריך, אתה תמצא אנשים המפרסמים בעיות, שאלות, ספקות, צרכים וכו'. תופתע מה אנשים מפרסמים בעדכוני הפייסבוק שלהם.

ערוך רשימה של חברים שלהם תוכל להציע מוצר [שלך או ממפרסם] או שירות שיפתור את בעיותיהם. לאחר מכן אתה צריך למצוא אותם מחוברים בצ'אט ולהציג את הפתרון שלך לבעיה שלהם. המכירה מותנית רק ביכולות השיווקיות שלך במצגת של 1 על 1.


    •  מקורות הכנסה אחרים:

עד כה, הצגנו לך את הטכניקות העיקריות שבהן תוכל להשתמש כדי להרוויח כסף בעזרת פייסבוק. ישנם כמה היבטים אחרים שתוכל לקחת בחשבון בפרויקט שלך. הם יכולים להיות חלופה או השלמה.

6.1 – מכור שירותים משלך

אנשים ישלמו עבור כישורים או ידע שיש בידי אחרים [כמוך]. אילו כישורים או ידע יש בידך שתוכל למכור לאחרים? או מה אתה יכול ללמוד לעשות?

התשובה לשאלות אלו תאמר לך אילו שירותים אתה יכול למכור באינטרנט.

המכירה של שירות היא באופן בסיסי המכירה של זמן מוקצה. מישהו עם ידע או יכולת ספציפית מוכר שעות אשר מעבירות פתרונות שנדרשות על ידי "לקוח".

כדי לשווק את השירותים שלך בפייסבוק אתה יכול להשתמש באותן טכניקות שהראנו לך כדי לשווק את המוצרים שלך.

6.2 – מכור רעיונות

אם יש לך רעיון טוב לאפליקציית פייסבוק חדשה, אבל אין לך את הכישורים [או הכסף] להקימה ולהריצה, אתה יכול למכור את הרעיון לחברות כמו Bay Partners.

6.3 – הפניית אנשים לתוכנות GPT

תוכנות GPT [קבל כסף עבור] נהפכות לדרך מאוד מעניינת ופופולארית להרוויח כסף באינטרנט.

אחד הזרמים העיקריים של תוכנות אלו הוא להפנות אנשים ולקבל עמלות על הרווחים שלהם. אתה יכול להשתמש בכל הטכניקות שהראנו לך כדי לפרסם שיווק שיתופי ולפרסם את לינק ההפניה שלך.

6.4 – פרסום לפי הקשר

פרסום לפי הקשר הוא פרסום שמתקשר ישירות לתוכן של עמוד אינטרנט שעליו הוא מוגש. זו כעת הדרך המובילה של פרסום מקוון.

היה יכול להועיל אם היינו משתמשים בה בפייסבוק שלנו, אך למרבה הצער אין זה אפשרי בגלל שצריך להכניס סקריפטים ופייסבוק לא מרשים את זה.

אם אתה רוצה להשתמש בפרסום לפי הקשר, ההצעה הטובה ביותר היא ליצור עמוד או בלוג משלך, שם תציג מודעות לפי הקשר, וקדם אותם בפייסבוק שלך עם באנרים או לינקים על מנת להניע תעבורה לשם.

Google Ad Sense הוא הספק הידוע ביותר של פרסום לפי הקשר, אך ישנם רבים נוספים שבהם תוכל להשתמש.

 

 

 

אוסנת ליפשיץ 
/>osnat@kclub.co.il
www.kclub.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב